Shhh!

1.2K 157 26
                                    

Allis POV.

"Jesam."

"Super. Moramo da idemo. Sretno!" rekla je Nina, zagrlila me i poljubila u obraz.

Otišla je, a Petra i ja smo ostali još neko vrijeme u hodniku.

"Lijepo ti stoji šminka i frizura ", komentirala je.

"Hvala ", ponovo su me ruke znoje i osjećala sam s nervozno. Imala sam mučninu u želucu.

Petra je pogledala na sat i rekla da mora ići. Poželjela mi je sreću i zagrlila me.

Kada je otišla mučnina u želucu mi se povećala. Sada ja moram da idem. Svi čekaju na mene.

Imam osjećaj da kasnim, ali me uvijek rečenica "Princeze nikada ne kasne nego gosti dođu ranije" podsjeti da ne kasnim.

Došla sam do vrata i otvorila sam ih. Sada su svi pogledi bili na meni. Progutala sam slinu koja mi se skupila u ustima te sam se nasmiješila.

Polako sam silazila niz te masovne stepenice. Imala sam osjećaj da nikada neću stići do kraja. Morala sam malo uzeti haljine u ruke da mogu hodati da se ne razlijepim po stepenicama.

Svojom dužinom i širinom pa da im pritom ih malo očistim.

Kada sam došla do kraja more ljudi se počelo sklanjati da mogu proći. Vidim svi su posebno obučeni.

Putem do sam se pozdravljala s ljudima. Kod divovske fontane su stajali Vrhovni. Pogledala sam ih sve u lice. V. zemlje se nasmiješio, V. zraka je još više imala smrknutu facu i lažni smijeh.

Da mi je znati kako uspije to izvest. V. vatre se isto nasmiješio, ali nekako drukčije od V. zemlje. Došla sam do V. vode i razmijenile smo poglede te se obje nasmijale.

Ona je uzela bodež i prsten, koji sam vidjela da Helly cijelo vrijeme nosi, koje je V. vatre držao.

Uzela mi je desnu ruku i stavila prsten na prstenjak. Dala mi je bodež u lijevu ruku i počela govoriti.

"Ja, Vrhovna vode, tebe, Allis Molly, ću pitati nekoliko pitanja, a ti odgovori kako misliš. Bodež će te posjeći ako ne budeš govorila istinu", klimnula sam glavom.

"Od dana kada si kročila u Zemlju Elemenata si znala da nema povratka?"

"Jesam."

"Hoćeš li mi uvijek biti na raspolaganju i pomagati mi oko vođenja vladara vode?"

"Hoću."

"Nećeš ignorirati moje naredbe koje se odnose za vladare vode?"

"Neću."

"Ponavljaj za mnom. Ja, Allis Molly..."

"Ja, Allis Molly..."

"...ću poštovati i pomagati..."

"...ću poštovati i pomagati..."

"...onima kojima je pomoć potrebna..."

"-II-"

"...biti na raspolaganju Vrhovnoj vode i ostalim Vrhovnima ako bude trebalo..."

"-II-"

"... održavati mir dokle god sam na teritoriju škole, ali i dalje u životu."

"-II-"

"Proglašavam te mojom desnom rukom ", kada je to izgovorila čulo se pljeskanje iza mene.

Okrenula sam se i vidjela sam da mi Petra pokazuje da je sve super. Glazba je počela da svira.

Dobila sam čestitke od Vrhovnih te sam krenula obilaziti ljude. Svi su mi čestitali, a zadnji mi je Marin.

Nisam vidjela nigdje Frana, ali oke. Zagrlila sam se s Mrinom i onda sam ga bolje pogledala. Imao je plave uske hlače, bijelu košulju, plavi sako i ljubičastu kravatu.

Izgledao je savršeno u tome. Njemu je sve pristajalo. Obuo je nekakve crne cipele.

"Pitao sam se je li možda djevojka za ples?" upitao me Marin i oboje smo se nasmijali. Klimnula sam glavom.

"Naravno."

Plesali smo u ritmu neke sporije glazbe. Vidjela sam da i ostali plešu. Tako mi je pogled zapeo za Frana koji je stajao sa strane i izgledao kao da je izoliran.

Pogledi su nam se sreli i on se nasmiješio. Uzvratila sam mu. Opet imam mučninu u želucu. Vratila sam pogled prema Marinu i nastavila plesat.

"Znaš da ta Ogrlica..." rekao je Marin " ... ima mogućnost da promijeni sve?"

"Znam ", naslonila sam glavu na njegovo rame.

Kada je pjesma završila, Marin i ja smo otišli do ostalog društva.

"Ooo, vidi golupčići su se sjetili da imaju prijatelje ", rekla je Helly i svi smo se nasmijali. 

Marin i ja smo razdijelili poglede.

"Tako sam sretna što si ti desna ruka, nisam ni očekivala neku drugu djevojku ", rekla je Helly te me zagrlila uzvratila sam joj.

"'Ajmo popiti nešto da nazdravimo ", rekla je Petra i svi smo se složili.

Došli smo do stola sa pićima. Svi smo si nasipali plavi punč.

"Da nam Allis bude dugo popularna!" rekla je Mia.

"Za Allis!" dvadeset čaša se spojilo u jedan krug i čuo se glasan zvuk lupanja stakla u staklo.

Relativno svi smo popili to na eks.

Neko smo vrijeme pričali, šalili se i pili. Opet sam bila tražila gdje se nalazi Fran, a on je bio još uvijek na istom mjestu.

Nasmiješio se te krenuo iza dvorca. Hoću krenuti za njim da vidim što smjera. Ako ide pušiti cigaretu da ga spriječim jer ima puno ljudi pa bi ga neko mogao vidjeti.

"Idem malo proći uokolo ", rekla sam te krenula prema smjeru gdje je i Fran otišao.

Vidjela sam ga tamo gdje je i prošli put bio. Taman kada sam došla je izvadio cigaretu a ja sam mu je izbila iz ruke. Pogledao me je ljutito.

"Ne smiješ. Vrijeme je da prestaneš pušiti ", neko vrijeme me je gledao pa je prasnuo u smijeh. 

Nasmijala sam se i ja, ali ne znam zašto.

"Dobro... Usput čestitam ", gledao je prema naprijed.

Neko sam vrijeme promatrala njegov profil.Kada je shvatio da gledam u njega sam vidjela u kutu usana kako se nasmijao.

"Što je toliko zanimljivo na mom licu?" upitao je te okrenuo glavu prema meni.

Gledao me je u oči. Da je moguće otopiti se od pogleda ja bi sada već bila lokva.

"Sve ", prošaptala sam. 

Približi mi se bliže, ali nije mogao biti opasno blizu zbog haljine što joj zahvaljujem.

"Znaš... Onog dana kada si me ulovila ovdje... Shvatio sam da nešto osjećam prema tebi. Tako si lijepa, dobra, draga i.... jednostavno si mi se svidjela. I kako si se suprotstavila Martini je nešto nevjerojatno ", nasmiješila sam se na njegove riječi. 

Kao da su me tjerale na smijanje.

"Kao nikotin tečeš mojim venama ", još više se približio

"Hoćeš li biti moja cura?" upitao me.

Kada sam htjela nešto reći on je stavio kažiprst na moja usta i rekao " Shhh!" .

Maknio je prst te su njegove usne dotaknule moje. Prvo ništa nisam radila, onda sam ga povukla bliže sebi i uzvratila mu poljubac.










T H E        E N D

Ogrlica sirenaWhere stories live. Discover now