Marin POV.
Probudio sam se. Još sam neko vrijeme ležao na krevetu. Sjetio sam se da je danas poseban dan.
Danas je Dan vladara vode. Ne znam zašto baš na ovaj datum, ali dobro.
Ustao sam se u sjedeći položaj. Prošao sam rukom kroz moju plavu kosu mekanu na dodir.
Vidio sam da Filip još spava. I neka. Neda mi se ponovo svađati s njim.
Moram naći neku majicu da se obučem jer ja spavam bez nje. Ne volim spavati s majicama.
Došao sam do ormara i pogledao svoj odraz u ogledalu. Bio sam samo u crnim boksericama.
Vidjeli su mi se mišići. Ne, ja se ne volim hvaliti time. Mislim da svatko ima ili može imati tako da ne vidim smisao time.
Onaj lančić koji sam našao sam si stavio oko vrata da znam da ga nisam izgubio.
Otvorio sam ormar i uzeo prvu majicu koju sam našao i uzeo hlače koje su se nalazile na stolcu.
Obukao sam majicu i hlače te otišao probuditi onog kretena.
"Ajde, ustani ", rekao sam, a on je nešto promrmljao i okrenuo se na drugu stranu. Uzeo sam njegov pokrivač i otkrio ga.
"Što hoćeš?" okrenuo se prema meni i trljao oči te ih otvorio.
"Da se probudiš. Što nije očito?" pogledao me ispod oka. Sjeo je na krevet i stavio glavu u dlanove.
"Koji je danas dan?"
"Dan vladara vode ", čim sam to rekao odmah je skočio na noge. Počeo je hodati po sobi. Ovo će biti duuug dan.
Allis POV.
Netko me pokušava probuditi. Okrenula sam se na drugu stranu i pokrila preko glave.
"Ajde, Allis, probudi se! Danas je bitan dan!" ahh. Koliko bitno mora biti da se probudim... U 6???
"Petra, 6 sati ujutro. Što je toliko bitno?" pogledala me kao da se šalim.
"Danas je Dan vladara vode. Ovu informaciju malo njih zna, nikom ni riječi. Na današnji dan je Vrhovna vode rođena."
"Stvarno? Zašto se dižemo tako rano?" pogledala sam Petru koja je sada sjedila na mom krevetu.
"Moramo sve pripremiti. Kod nas je običaj da kad je Dan nekih vladara, da ti vladari spreme nešto za Vrhovnog. Mi smo mislili pjevati pjesmu. Treba nam pjevač koji lijepo pjeva i on bi većinu pjevao, a mi ostali bi bili prateći vokali ", cijelo vrijeme sam gledala u plafon i onda sam shvatila da govori o meni.
"Nema teoretske šance! Bolje da nešto drugo smislimo."
"A što to? Sve generacije su iskoristile ideje."
"Ali ja sam napravila kip..." sinula mi je ideja. Odmah sam iskočila iz kreveta i otišla se obući.
°°°°°°°°°°°°
"Shvatili što radimo?" svi su klimnuli glavom. Stojimo u predvorju. Dvije minute do 7 je i čekamo da V. vode dođe.
Nas 20 smo se rasporedili da u pet redova bude po četiri učenika. Držim fige da nam uspije.
Što radimo? Vidjet će te. Sedam sati je! Čujem kako se netko približava predvorju.
Iza ugla je izašla nasmijana V. vode te za njoj i ostali vrhovni. Danas je V. vode nosila drukčiju haljinu, ali je opet bila plava i naravno crni plašt je tu.
أنت تقرأ
Ogrlica sirena
خيال (فانتازيا)PRVA KNJIGA SERIJALA ALLIS MOLLY ♦ Allis od malena zna kontrolirati vodu te njoj to nije čudno. ♦Misleći da je ona jedina takva osoba, jednog dana dođu po nju da ju odvedu u svijet Elemenata. ♦Saznaje da postoje četiri elementa, a da jedan po...