Allis POV.
Došli smo u dvorac i svi smo se razišli. Svatko je otišao u svoju sobu ili odaje.
U sobi nije bilo nikoga. Pa naravno kada je još uvijek nastava. Nisam znala što raditi pa sam otišla do Marinove sobe.
Pokucala sam na vrata i čekala. Kada su se vrata otvorila mislim da sam bila u raju.
Marin mi ne otvorio vrata i nije imao majicu. Kada sam već uspjela umrijeti i otići u raj? Imao je pločice. Kada me je ugledao napnio je mišiće od nervoze.
"Khm... Trebala si nešto?" upitao je.
Tek sam tada shvatila da sam cijelo vrijeme buljila u njegovo tijelo.
Pogledala sam ga u oči, a on se nasmiješio. Prije se nisam obazirala na njegov izgled, a sada stoji ispred mene i ne mogu prestati gledati u božansko tijelo.
"Aa... Došla sam vidjeti je li ti bolje ", maknuo se s vrata i pokazao mi da uđem.
Soba je bila uredna, što nisam očekivala pošto dva dečka spavaju u njoj.
Sjela sam na lijevi krevet. Marin je zatvorio vrata te došepao do kreveta preko puta mene.
Izgleda da je to njegov. Kada je sjeo podignuo je lijevu nogavicu. Nije mu se koža vidjela od zavoja. Na nekim mjestima je bilo i krvi.
"Uuu. To gadno izgleda. Mogu li?" upitala sam klimnuo je glavom.
Dotaknula sam mjesto ispod koljena i pod opipom je bilo natečeno. Iako je bio zavoj, mogu zamisliti kako izgleda. Marin je jauknuo.
"Oprosti ", klimnuo je glavom.
Ponovo sam sjela nasuprot njega. Pokušao se nasmijati da izgleda da je dobro, ali u smiješku se vidjela bol. Neko vrijeme je bila tišina.
"Hajmo na vedrije teme. Kada ćeš postati popularna?" prekinuo je tišinu. Da sam sada nešto jela ili pila zagrcnulo bi mi se u grlu.
"Popularna?"
"Da. Ti ne znaš što je to?" odmahnula sam glavom
"Pa naravno, zašto bi. Ovako. Kao što znaš svaki element ima dva popularna učenika, djevojku i dečka.
Dobro, gledano ti se zapravo zovu desna ruka Vrhovnog tog elementa. Mi to zovemo popularnost jer si poznat po tome što si jako bilzak s Vrhovnim. U našem elementu su popularni : Helena i ja."
"Tu popularnost možeš dobiti time što inpresioniraš Vrhovne, dobro i brzo učiš, izmisliš nešto novo i da imaš uzorno vladanje. A ti imaš sve. Što znači da ćeš biti popularna. Zamijeniti ćeš Helenu. "
"Ali..."
"Nema ali. To je to ", rekao je Marin.
Vrhovna vode POV.
Zašto nije poslušala? Zašto je ignorirala moju naredbu. Da nije... Ma ne moguće. Ali s druge strane... Ne znam. Vjerovatno je.
Gledam kroz prozor. Toliko se toga u zadnje vrijeme dogodilo. Ali najviše me muči jedna stvar.
Zašto ona češće zove? U nečem griješim? Ne znam. Ništa ne znam.
Zbunjena sam u zadnje vrijeme. Taman kad mislim da je sve pod kontrolom u zadnjem trenutku se sve promijeni.
Sjela sam u fotelju i zatvorila oči. Nisam u zadnje vrijeme imala vremena da se smirim. Stalno sam letjela malo amo, malo tamo.
Neko vrijeme sam bila tako u fotelji dok netko nije pokucao na vrata. Čula sam kako su se otvorila.
YOU ARE READING
Ogrlica sirena
FantasyPRVA KNJIGA SERIJALA ALLIS MOLLY ♦ Allis od malena zna kontrolirati vodu te njoj to nije čudno. ♦Misleći da je ona jedina takva osoba, jednog dana dođu po nju da ju odvedu u svijet Elemenata. ♦Saznaje da postoje četiri elementa, a da jedan po...