Marin POV.
Još sam neko vrijeme klečao na koljenima, a suze su se nizale jedna za drugom. Prije par minuta mi je bio predivni dan, a sada ne.
Čuo sam otvaranje vrata. Obrisao sam suze da se ne vide, ali ih svejedno imam u očima.
"Ooo, što je gospon Šarmer? Tvoja te Allis odbila? Rekao sam da..." nisam ga mogao slušati i takom sam brzinom ustao i opalio šakom. Udario je leđima u vrata.
"Da nisi nikada više spomenuo njeno ime!? Jasno!? I uopće nije stvar u njoj. Nego je moja majka napravila Charr ", čim sam to rekao osjetio sam još jedan nalet suza.
"Aaa... Jadan g. Šarmer je izgubio mamicu. Jadno ", smijao se Filip. E pa moju rodbinu ne ćeš dirati.
Uhvatio sam ga za majicu povukao gore da stane na noge. Nisam mu puštao majicu. Kada je stao na noge opalio sam mu jednu šamarčinu da mu je ostao crveno na obrazu. To nije bilo sve.
Nabio sam ga na vrata i laktom lupio u rebra. Uvio se od bolova. Uspravi sam ga i bacio na sredinu sobe. Nekako se uspio dočekati na noge. Kreten.
Kada se "uspravio" opet mu je išla krv iz nosa. Što je on toliko osjetljiv? Ispružio sam ruku i oko Filipa se stvorila voda. Skupio sam šaku i boda se zaledila.
Izgledao je kao led s okusom kretena. Ostavio sam glavu da može disati, ali nje se mogao maknuti. Približio sam mu se, a u njegovim očima se vidio strah.
"Nitko ne dira moju obitelj! Jasno?! " jedva je klimnuo glavom. Izletio sam iz sobe.
Allis POV.
Približavao mi se sve bliže i bliže. Imala sam osjeća da će me poljubiti. Fran, vladar vatre, mene poljubiti? Šta? Ne. Nekoliko centimetara, ma šta centimetara? Milimetara!
Nekoliko milimetara su njegove usne bile udaljene od mojih. Njegove crvene oči su bile nekako drukčije.
Imale su i nekakav zlatan odsjaj. Gledale su malo u moje, malo u moje usne. Mogla sam osjetiti njegov dan na mom licu.
Čulo se moje srce koje sada kuca 100 na sat i još nešto. Njegovo srce? Oboje smo plitko disali.
"Je li dozvoljeno?" prošaptala sam, a njegove oči su sada gledale moje.
Nije se pomaknuo ni milimetar. Još uvijek mi je bio opasno blizu.
"Što to?" i on je prošaptao. Stavio je njegovu desnu ruku na moj obraz.
Njegov je ruka bila topla. Pa naravno kada je vladar vatre.
"Cigareta?"
"Nije dozvoljeno. Ali ti ne ćeš reći, je li tako?" stavio je usne na moje uho.
Trci su me prošli i ispustila sam zvuk zadovoljstva. Osjetila sam da se nasmiješio.
Spustio je usne i poljubio me u vrat. Sada mi je postajalo vruće. Ostala bih ovako zauvijek.
"Neću. Neću nikome reći ", prošaptala sam.
Jedva sam ja sama sebe čula, ali on je nešto promrmljao dobra cura. Hej! Nisam pas.
Podignuo je glavu i sada smo se gledali u oči. Okrznuo je moje usne svojima kada se čulo da me netko zove. Brzo se odmakne od mene i ja sam tek tada skužila da sam cijelo vrijeme držala dah.
"Vidjet ćemo se ponovo. I nastaviti ", rekao je i namignuo mi.
Kada je otišao iza ugla osjetila sam kako mi srce se smiruje. Zatvorila sam oči.
"Hej, Allis ", skočila sam tri metra u zrak.
"Kako si me prepao, Marine ", rekla sam. Samo malo, on se ne smiješi.
"Što je bilo?" došla sam bliže njemu i uhvatila ga za nadlaktice.
Spustio je pogled i par suza mu se spustilo niz lice. Obrisala sam ih.
"Majka... Charr.." to je bilo sve što je rekao, ali sam shvatila što želi reći.
"Bože, žao mi je ", bila sam stavila ruku preko usta.
Onda sam ga zagrlila što sam jače mogla. Uzvratio mi je. Čula sam kako mi plače na ramenu.
"Ššš. Bit će sve dobro. Moraš biti jak zbog mame ", još smo neko vrijeme bili u zagrljaju.
Vrhovna vode POV.
"Stvarno je bilo lijepo. Imala si baš lijepi poklon za rođendan ", rekao je V. zemlje. Složila sam se s njim.
Odjednom sam osjetila kako me nešto steže oko srca. Ponovo me ona zove. Našla sam se na istom mjestu kao i prošli put, ali ovaj put je ona stajala ispred mene.
"Trebate me?" upitala sam. Neko vrijeme je vladala tišina.
"Bijaše troje janjadi. Jednoga dana jedno janje postane crno, obliveno tugom i bijesom. Drugo janje pređe granicu, postane crveno od želje. Treće janje ostane bijelo, kako treba i biti. Pokušava udovoljiti jednom i drugom janjadu. Jednoga dana će i to treće janje nešto napraviti i više neće biti krhko i maleno. Postati će veće i jače, ali uz veliku snagu ide velika odgovornost, a i cijena ", kružila je oko mene.
Ja sam cijelo vrijeme razmišljala o kome se govori. Njena je haljina lepršavo igrala.
"Zapamti, kada se vratiš pokušaj zadržati jabuku podalje od stabla ", to su bile zadnje riječi koje sam čula.
Otvorila sam oči i vidjela da opet ležim na krevetu i da su Vrhovni oko mene.
"Što je rekla?" upitao je V. zraka.
"Nešto je pričala o janjadima. A zadnje je rekla da držim jabuku podalje od stabla. Ne znam što to znači."
"Jabuku podalje od stabla? Zašto ide podalje? U poslovici se govori da jabuka ne pada dalje od stabla. Zašto ona htjela da držimo nekoga podalje?" upitao je V. zemlje.
"Ne znam. Ona je tako rekla."
Svi smo se pogledali međusobno ne znajući što dalje. Koga da držim podalje od čega ?
YOU ARE READING
Ogrlica sirena
FantasyPRVA KNJIGA SERIJALA ALLIS MOLLY ♦ Allis od malena zna kontrolirati vodu te njoj to nije čudno. ♦Misleći da je ona jedina takva osoba, jednog dana dođu po nju da ju odvedu u svijet Elemenata. ♦Saznaje da postoje četiri elementa, a da jedan po...