Allis POV.
Ušla sam u dvorište škole. Za mnom se odmah pojavila Nina.
"Samo idi naprijed po putu." rekla je. Imala je osmijeh od uha do uha.
Odjednom se stvorilo sunce. Samo malo, što Nina nije rekla da u ovoj Zemlji nikad nije bilo sunca?
"Molim? Kako?" potvrdila je moje misli. Začuđeno je gledala nebo koje je sada bilo plavo poput oceana s tu-tamo bijelim oblakom.
Sunce je lijepo. Kako ja mogu gledati u sunce? Pa što ne bih trebala oslijepit? Ma valjd' je to do ove Zemlje.
Krenule smo puteljkom, šta puteljkom? To je više cesta sa tri traka. Tako smo hodale, a sastrane je cvijeće počelo rasti velikom brzinom. U roku od par trenutaka sve je bilo u bojama.
Gledala sam fontane. Rubovi su im bili srebrni, u fontani bilo je par lampica pa je izgledalo kao da voda mijenja boju od žute sve do smeđe. Bilo je puno fontana. Nisam čak ni rukom mogla izbrojati.
Stigli smo do ulaza, bar sam mislila da je, a pred njim je bila gigantska fontana. Koliko oni moraju vode potrošiti samo na te fontane?!
Kada smo prošle pored gigantske fontane vidjela sam kako se ljudi skupljaju da me vide. Pa nisam ja Picassovo djelo!
Bilo je puno grupica, ali vidljivih četiri ogromne grupe. Sve su se razlikovale na svoj način. Jedna ogromna grupa se razlikovala po tome što su imali bakrenu kosu, druga po sivoj i crnoj, treća po smeđoj i četvrta po plavoj. Koliko sam mogla vidjeti to su bile glavne razlike. Vjerovatno ih je još mnogo, ali mi je razmišljanje prekinulo došaptavanje učenika.
"Idu Vrhovni!"
"Pazite se! Vrhovni stižu!"
"Stiže nevolja!"
Vidjela sam kako se učenici razdvajaju kao Crveno more kad je Mojsije digao štap. Odjednom vidim četiri sjene.
Bilo je dvoje mladića i dvije djevojke. Desni mladić imao je zeleno odijelo i crni plašt. Nosio je četvrtaste naočale iza kojih se skrivale zelene oči. Smeđa kosa mu je bila uredno počešljana. Imao je elegantan hod.
Mladić do njega imao je crveno odijelo i crni plašt. Bakrena kosa mu je bila frčkava. Oči su mu bile...hmmm... pa crvene? Mora da nosi leće. Bio je malo viši od prvog, a imao je i šira ramena. Rekla bi da on sam može dići Titanik iz oceana.
Do njega bila je djevojka sive kose. Nekoliko puta sam trepnula da vidim je li ona stvarno ima sivu kosu. Ona je imala sivu haljinu i crni plašt. Bila je lijepa, nema šta. Imala je crne oči, bar koliko sam mogla vidjeti. Pa gdje joj je zjenica?
A na kraju bila je još jedna djevojka. Ona je bila najniža od ostalih. Imala je plavu haljinu. I ONA JE IMALA CRNI PLAŠT! Imala je dugu žutu kosu poput kukuruza i plave oči. Ona je jedina imala smiješak na licu, a ostali ne.
Kada su došli oko 20 koraka od mene istupila je ona najmanja.
"Dobro došla u Zemlju Elemenata. Ja sam Vrhovna vode, a ovo su.." malo se okrenula i pokazivala rukom"... Vrhovna vjetra, Vrhovni vatre i Vrhovni zemlje." pokazivala je redom kao su stajali.
Kada je pokazala na Vrhovnog vatre, u očima sam mu vidjela bljesak. Ne znam što to znači, ali on se i bio nasmio. Ovo postaje čudno.
"Koliko znam o tebi, ti si vladar vode, zar ne?" pitala me Vrhovna vode.
"Da." rekla sam samouvjereno.
Učenici iza Vrhovnih su se počeli okretati i nešto došaptavati. Koliko sam mogla vidjeti imali su zbunjene izraze lica. U čemu je problem? Nešto ne valja?
"Zanimljivo." rekao je Vrhovni zemlje.
"Tvoje ime je...?" sada se javila Vrhovna vjetra.
"Allis Molly." rekla sam i nasmijala se.
"Lijepo ime za lijepu mladu damu." rekao je V. vatre. Malo se "naklonio" i imao je, što bi se reklo, vragolasti smiješak. Sad me već plaši.
"Hvala."
"U čemu si dobra?" pitao me V. zemlje.
Ovo je zvučalo čudno. Jako čudno."Oprostite, ali možete biti određeni?" nasmijala sam se dok sam govorila.
Uzvratio je smiješak i rekao: " Vidim pristojna si. Mislio sam na tvoj talent. U čemu si dobra? Crtanju? Rješavanju zadataka? Borbi?"
"Aha. Dobra sam u pjevanju i crtanju, ako ste na to mislili." odgovorila sam.
"Možeš li nam nešto otpjevati?" upitao me je V. vatre. Osjećam se kao na sudu. Oni pitaju ja odgovaram. U ovom slučaju traže.
"Stvarno nije potrebno..." počela je V. zraka pričati kada sam je prekinula.
"Naravno."
Namršteno me pogledala. Nisam se toliko obazirala na to. Koju pjesmu da pjevam? Hmm... Ah, znam! Odlučila sam pjevati od Ellie Goulding - Burn.We, we don't have to worry
about nothing
Cause we got the fire
and we're burning
one hell of a something
They,they gonna see us from
outer space, outer space
Light it up, like we're the stars
of them human race
human race
When the lights turned down
they don't know what they hurts
Stike the match, play it loud
giving love to the world
We'll be raising out hands
shining up to the sky
Cause we got the fire, fire, fire
yeah we got the fire, fire, fire
And we gonna let it burn, burn,burn
We gonna let it burn, burn, burn x2
Tu sam stala sa pjevanjem jer sam osjećala kao da nitko me ne sluša. Kada sam otvorila oči, jer kada pjevam imam ih naviku zatvoriti, vidjela sam kako me tri puta više učenika gleda.
Svi su mi počeli pljeskati čak i Vrhovni. Ali nije V. zraka. Na njenom licu se vidjela zavisnost i bijes. Pa nisam ništa napravila.
"Predivno pjevaš." rekla je V. vode.
"Slažem se." nadodao je V. vatre.Ja sam samo stajala u sredini kruga ljudi koje me okružilo. Nadam se da im se sviđalo kako pjevam.Po licima bih rekla da im se svidjelo.
"Hvala." odgovorila sam. Vrhovna vode je došla do mene.
Napravila je krug te mi se zaustavila iza leđa. Nisam mogla vidjeti što radi. Nakon nekoliko sekundi osjetila sam ruku na mom desnom ramenu.
"Sad ću ti napraviti postupak kao što se radi svima koji dođu u ovaj dvorac." klimnula sam glavom.
Skupina s plavim kosama se probijala kroz gužvu. Vidjela sam da su obučeni u plavo. Došli su do Vrhovne vode i napravili isti postupak samo jedni na drugima. Svatko je imao dvije ruke na ramenima, osim zadnjih. Izgledali smo poput mreže koja započinje sa mnom.
"Allis Molly, otkako si kročila u ovaj posjed dvorca, "zaštita" te označila kao jednom od nas. Sad si dio vladara vode i učiti ćeš sve što i oni. Raditi ćeš sve što i oni. Biti ćeš dio njih i oni dio tebe. Allis, dobrodošla u svijet elemenata!" završila je Vrhovna vode
Svi su počeli pljeskati. V. vode mi je maknula ruku s ramena tako su i ostali. Svidio mi se ovaj ritual. Možda ne bude tako loše ovdje.
BẠN ĐANG ĐỌC
Ogrlica sirena
Viễn tưởngPRVA KNJIGA SERIJALA ALLIS MOLLY ♦ Allis od malena zna kontrolirati vodu te njoj to nije čudno. ♦Misleći da je ona jedina takva osoba, jednog dana dođu po nju da ju odvedu u svijet Elemenata. ♦Saznaje da postoje četiri elementa, a da jedan po...