New rules

3.8K 361 411
                                    

Duymaya alışkın olduğu alarm sesi ile uyanırken hemen karşısında bir çift göz görmeyi beklemiyordu. Neredeyse yataktan sıçrayarak yere düşecekken yanındakinin Jisung olduğunu farketmişti. Derin bir nefes alarak alarmı kapattıve ardından onu izlemeye devam eden bedene döndü.

"Ne oldu?"

"Şey bezimi değiştirir misin... babacık?"

Minho başta duyduğu şeyi kafasıyla onaylamış fakat cümlenin sonundaki hitapla yakınmıştı.

"Daha kaç defa söyleyeceğim? Ben senin babacığın değilim Jisung."

Ayaklanan beden diğerinin eşyalarının bulunduğu çantadan bez ve ıslak mendil çıkartırken hala yatakta olan dudak büzmüştü.

"O zaman kim babacığım olacak?"

Büyük olan sorusuna cevap vermeyip yanına dönerken diğerini yatağın içinden çıkartıp üzerine uzandırmıştı. Altındaki şortu aşağı doğru indirirken konuştu.

"Bundan sonra bez yok. Sen de benim gibi tuvalete yapacaksın, tamam mı?"

"İstemiyorum."

"İstemiyorum mu? O zaman ben de senin istediğin başka bir şeyi yapmam. Hem bunu iyiliğin için söylüyorum."

Jisung tam mızmızlanmaya başlayacağı sırada işini bitirdiği için ayaklanmış ve elindeki kirli bezi çöpe atıp odadan ayrılacağı sırada diğerinin sesini duymuştu.

"Minho."

"Efendim?"

Büyük olan diğerine döndüğünde Jisung kollarını ona doğru kaldırdı ve şirin bir ifadeyle konuştu.

"Kucak!"

"Hayır."

Diğerinin verdiği net cevaba karşılık yüzü düşerken tekrar konuştu.

"Neden? Artık beni sevmiyor musun?"

Minho, gencin gözlerinin dolmaya başladığını farkettiğinde içinden söylenerek yanına yaklaştı ve tatlı genci kucaklayıp odasındaki banyoya yöneldi. İkili elini yüzünü yıkadıktan sonra mutfağa doğru ilerlerken büyük olan tekrar konuştu.

"Artık çok fazla kucak yok tamam mı?"

"Ama neden? Sürekli yeni kurallar koyuyorsun."

Büyük olan onu bir sandalyeye bırakıp kahvaltı hazırlamaya başlarken cevapladı.

"Senin de diğer insanlar gibi olmanı istiyorum Jisung. Biliyorum, başta biraz zorlanacaksın ama emin ol sonrasında çok daha mutlu olacaksın."

Buna karşılık Jisung sadece dudak büzmüş ve dediklerini düşünmeye başlamıştı. Ona göre Minho yeni babacığı olduğu için sözüne uymalı ve kurallarını uygulamalıydı.

Minho ise ne yapması gerektiğinde çok kararsızdı. Diğerini yeni bir yaşama alıştırırken üzerine fazla gitmemeli, aynı zamanda doğru bir şekilde yönlendirmeliydi. Bu nedenle bir önceki gün Jisung'un sorduğu "O zaman yeni babacığım sen misin?" sorusuna hemen karşılık verememişti. Başta biraz afallamış sonrasında kabul edemeyeceğini ama aynı zamanda red de edemeyeceğini bildiğinden sadece geçiştirmişti.

Boş bir vakit bulduğundaysa psikolog arkadaşını arayıp durumu anlatmıştı. Hyunjin duyduğu şey ile gülme krizine girerken arkadaşıyla belli bir süre dalga geçmiş sonrasında da reddetmesinin en doğru şey olduğunu söylemişti.

Çünkü Jisung'u alıştığı şeylerden uzaklaştırmaya çalışıyorlardı. Eğer yeni bir babacık olarak Minho'yu görürse olaylar içinden çıkılamayacak bir hale gelirdi. Bu yüzden büyük olan diğerini başta geçiştirip sonrasında reddederek en doğru şeyi yapmıştı.

Daddy Issues // Minsung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin