Endişeli yüz ifadesi ve seri hareketleri ile anahtarı delikte çevirdiğinde kapı açılır açılmaz yüksek sesli bir bağırış işitmişti.
"Yeter!"
Bakışları koltukta oturur pozisyonda duran ve gözlerinden dökülen yaşlarla sinirli bedeni bulurken onun aksine Hyunjin ayakta diğerinin sözlerini sakince dinliyordu.
"Bıktım artık beni aptal yerine koymanızdan! Biliyorum, o odamın bana o iğrenç şeyleri zorla yaptırdığının farkındayım. O zaman da farkındaydım, şimdi de! Ama ben sizin gibi olmak istemiyorum! Birinin emirleri doğrultusunda yaşamak, biri beni yönetsin istiyorum! Anladınız mı? Bir aptalın teki olduğum için buna muhtacım! Bana nasıl davrandığı önemli değil sadece bir babacığım olsun istiyorum." Bağırışları kendini sesli bir ağlamaya bırakırken Minho'nun adımları yavaşça ikilinin yanını bulmuştu.
Jisung'u ilk defa bu kadar çaresiz görmek onu fazlasıyla afallatırken omzunda bir dokunuş hissetmiş ve arkadaşının kapıya doğru ilerlediğini farketmişti. Hyunjin evden ayrılmadan hemen önce eliyle telefonu işaret ederken büyük olan onun ne demek istediğini anlamış ve hızlıca telefonundaki mesajlar kısmına girmişti.
Hyunjin malı
Hemen endişelenme
Sana bahsettiğim gerçek kişiliği yavaş yavaş açığa çıkıyor ve kendisi de ne yaptığını kabulleniyor
Ne olursa olsun onun kendi istediği şeyleri yapmasına izin verme, bu yaşama alışmalı
Biraz zorlu bir dönem olacak fakat iyi bir şekilde atlatabilirse iyileşmesi hızlanacaktır
İkinize de dikkat et
Bol şans
Hızlıca gelen mesajları okuduktan sonra telefonu cebine bırakırken derin bir iç çekip karşısında hala bağırarak ağlayan bedene bakmıştı. Yanına geçip hafifçe vücudunu ona sardığında diğeri hemen dibindeki kola sıkıca tutundu.
Han Jisung. Yıllarca ezilmiş, çocukuluğu yaşatılmamış, işkence ve tecavüze maruz kalmış masum bir genç. Güçlü, zeki ve parlak bir birey olabilecekken sokulduğu kalıplar nedeniyle bugüne kadar güçsüzleşmiş bir hayat sürmüştü.
Küçük bedeni daha çocukken eğitilmiş ve yıllarca ondan bir tiyatro oyunu (!) oynanması istenmişti. Uğradığı her zulme karşın susturulmuş ve itaat etmesi zorunlu kılınmıştı. Yakınında onu kurtarabilecek tek bir kişi bile olmadığından, hep yalnız ve kimsesizdi.
Gerçek bir annesi bile yoktu.
Bir profesörün Han Kyungbin'den aldığı spermler üzerinde yaptığı deneyler ve oynadığı DNA'lar sayesinde ortaya çıkmış bir biyolojik canlıydı. Yaratılış amacı bile birilerine itaat etmekken bu aptal projenin yöneticisi ve bilim adamı saçma bir trafik kazası nedeniyle ölürken diğer suçlular da demir parmaklıklar arkasına gönderilmişti. Sonuç olarak Han Jisung hepsinden ağır yaralar almış ve öylece terk edilmişti.
Ruhu ve düşünceleri yaşadığı şeyler karşısında şekillenmiş, ona sunulan kısıtlı seçeneklerle kendince yaşamayı denemişti. Kişiliği dipsiz bir kuyunun içinde savrulurken aslında nasıl biri olduğunun kendi bile farkında değildi.
Yansıttığı şeyler hiçbir zaman kendi düşünce ve fikirleri değil, onun önüne sunulan seneryoydu.Kısacası Han Jisung ona bahşedilen yaşamda oynadığı rolü içinde kaybolmuş, gerçeklikle karıştırmıştı. Işıklar sönüp gösteri son bulduğunda ise afallamış ve şimdi tekrar sahnede yeni bir şeyler sergilemek isterken senaryosu elinden alınmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy Issues // Minsung ✓
FanfictionIşıklar söndüğünde avuçları arasında okuyacağı bir senaryo olmadığından afallamıştı genç adam fakat aynı zamanda bulunduğu sahnede elinden tutacak kişi Minho'dan başkası değildi. !!Sadece seks üzerine yazılmış bir kurgu değildir!! Daddy Issues - The...