Taste you [F]

3.1K 218 272
                                    

!! Dikkat bölüm cinsellik içeriyor, başına ve sonuna ünlem işareti koydum!!

Eve kendini atar atmaz adımları odasındaki banyoyu bulurken yorgunlukla gerindi. Sevgilisiyle birlikte tüm gün boyunca Hyunjin'in evlenme teklifi için uğraşmıştı. Elbette, oldukça yorulduğundan rahatlamayı da hak ediyordu. Bu nedenle ilk işi vücudunu gevşetmekti.

Küvetin tıpasını takıp suyun ısısını ayarladıktan sonra kıyafetlerini teker teker kirli sepetine yolladı. Ardından hiç beklemeden dolmaya devam eden beyaz küvetin içine yerleşti. Tüm bedenini gevşek bırakıp iyice yayılırken içinden işte bu diye geçiriyordu.

Yeterli olduğunu düşündüğünden tam suyu kapattığı sırada bakışları açılan kapıya dönmüştü. Jisung minik adımlarla içeri girdiğinde dudağını ısırarak konuştu.

"Duş alacaktım ama yanına mı gelsem acaba?"

Büyük olan gözlerini kapatıp ılık suyun vücudunu gevşetmesine izin verirken "Sen bilirsin." diye mırıldandı. Onayı alan sevgilisi ise hevesle kıyafetlerinden kurtulmaya başlamıştı. İlk defa böyle bir şey yapacakları için ister istemez heyecanlanmıştı. Minho onu birçok kere çıplak görmüştü fakat Jisung için aynı şey geçerli değildi. Sadece birkaç kez azıcık görmüş ve temas etmemişti, Minho da cinsel bir girişimde bulunmamıştı.

"Banyo bombası da at istersen."

Sevgilisinin teklifi üzerine onu kısaca reddetti, hemencecik Minho'ya sarılmak, onu hissetmek istiyordu. Bu nedenle küçük bir "Gerek yok." sonrası pıtı pıtı adımları küvetin yanını buldu. Büyük olan biraz yana kayıp gence yer açmaya çalışsa da Jisung adeta sevgilisine yapışmıştı. Kuru omzuna başını yaslayıp beline sarıldığında da tamamen dibindeydi.

Gülümseyerek alışkın olduğu tutamlara yeniden parmaklarını daldırdı Minho, zaafı haline gelen beden yine onunlaydı. Dudaklarını gencin başına bastırmaktan kendini alamazken kişiliği tamamen oturan sevgilisi adına oldukça mutluydu.

Onunla ilk tanıştığı gün fazlasıyla sinir olmuş fakat ertesi gün de bir o kadar üzülmüştü. Jisung ona her gün farklı bir duyguyu doruklarına kadar yaşatmayı başarabilmişti. Kimi zaman kızgın, kimi zaman mutlu, kimi zaman üzgün ve niceleri...

Mutluydu. Aniden yaşamına dahil olup onu aydınlatan meleğiyle çok mutluydu. İkisi de bu noktaya gelebilmek için oldukça fazla çaba sarf edip emek vermişti. Ve şimdi bunların karşılığını birbirine geri ödüyordu.

İkisi de benzer duygular tadıyordu birbirine karşı, Jisung da Minho gibiydi. Ona bir başkasının elinde bulunan hayatının iplerini kendi avucuna bırakıp nasıl kontrol etmesi gerektiğini öğretmişti. Ona sıcak bir yuva ve ilgili bir sevgili sağlamak gibi birçok yardımda bulunmuştu.

Jisung başını kaldırıp hafifçe doğruldu ve büyük olanın dudaklarına sıcak bir öpücük bırakıp biraz önceki yerine geri döndü. Her seferinde dudakları temas ettiğinde utanıyor, aynı zamanda fazlasıyla heyecanlanıyordu. Minho da şimdi olduğu gibi gülümseyerek sevgilisiyle ilgilenirdi.

Bu sefer de öyle yaptı ve gencin saçlarında oyalandı fakat Jisung'un bir süredir aklını kurcalayan farklı bir amacı var gibi duruyordu. Hafifçe doğrulup bir ayağını sevgilisinin bedeninin diğer tarafına atarken karnına oturmak yerine biraz daha aşağı kaymıştı. Bunu hisseden ve amacını tahmin eden sevgilisi ise aldığı temas nedeniyle kesik bir nefes verdi.

"Ji..."

Aletinin üzerinde oturan sevgilisinin adını mırıldanırken ellerini belinin iki yanına yerleştirmişti. Bakışlarını yanakları kızaran gencin yüzüne çıkardığında göz gözeydiler.

Daddy Issues // Minsung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin