Sweet marriage proposal

2.8K 287 129
                                    

Parmaklarının arasındaki eli sıkıca tutmaya devam ederken market rafından ürün seçen sevgilisini inceledi. Artık toplum içine daha fazla çıkıyor ve çevreye uyum sağlamak için daha çok çabalıyordu. Onun bu yeni bir şeyler keşfetmek için ilgili olan halleri oldukça hoşuna gidiyorken tombul yanaklarını sürekli öpme isteği ile doluyordu.

Etrafı kısaca kontrol ettikten sonra yanındaki gence daha çok yaklaşıp kolunu kısaca beline dolamış ve hala gözleri önündeki ürünlerde olan bedenin yanağına hızlıca dudaklarını bastırmıştı. Buna karşılık sonunda Jisung'un ilgisini çekebilirken karnına bir adet dirsek darbesi aldı.

"Şunu tanımadığımız insanların olduğu yerlerde yapma!" Sesi uyarıcı bir tonda olsa da etraftakilerden çekindiğinden yüksek değildi. Buna karşılık Minho kısaca mırıltılarla onaylamış ve bir süredir ürün seçmeye çalışan sevgilisine aldığı bir paketi market arabasına atarak yardımcı olmuştu.

İkili yavaşça ilerlemeye devam ederken Jisung ilgisini çeken birkaç şeyi alıyor, Minho ise evdeki eksikleri tamamlıyordu. Bir süre daha bu şekilde hareket etmiş ardından su ürünleri reyonuna geçip verdikleri siparişi almışlardı.

Jisung poşetin içine kısaca göz attığında gördüğü şeyle heyecanlandı. "Ahtapot mu o?"

"Hmm," Büyük olan poşeti arabaya yerleştirirken konuşmasına devam etti. "Artık her şeyi yiyebiliyorsun sonuçta, bu yüzden sana yeni bir şeyler denetmek istedim."

Jisung duyduğu cümleye gülümserken sevgilisinin koluna girmiş ve kasaya doğru yavaş yavaş adımlamıştı. Çift aldıkları ürünleri poşete yerleştirip ödemeyi yaptıktan sonra da marketten ayrılmıştı. Her şeyi arabaya yerleştirip kendileri de ön koltuğa geçtiğinde Jisung emniyet kemerini takarken yanındaki konuştu.

"Bir yerlere gitmek ister misin? Bir-iki saat daha dışarıda takılıp sonrasında eve gidip yemek yapabiliriz."

Küçük olan kulağına gelen teklifi kısaca düşündüğünde yanında Minho olacağından kendini ona kolayca teslim etmişti. "Bana uyar, hem vakit geçmiş olur."

Minho'nun yüzünde küçük bir gülümseme belirirken gencin boşta duran elini kavramış, ardından kısaca dudaklarını bastırıp geri çekilerek arabayı çalıştırmıştı. Bu harekete karşılık Jisung da mutluluk hissederken arkasına yaslanıp yüzündeki gülücük ile yolu izlemeye başladı.

"Nereye gitsek acaba? Hey! Aklıma bir fikir geldi."

Jisung diğerinin heyecanının nedenini merak ettiğinden sormadan yapamamıştı. "Nereye gidiyoruz?"

"Bizim evin yakınlarında bir park var, sessiz ve sakin. Oradaki kedileri beslemeye gidiyoruz. SoonDoongDori'nin mamalarından biraz feda edeceğiz ama yapacak bir şey yok."

Küçük olan onaylar nitelikte başını salladığında yine küçük bir soru eklemişti. "Eve mi gidiyoruz?"

"Hm, hem eşyaları bırakır hem de mamaları alırız. İyi ki onları eve geri götürdüğümde mamalarını burada bırakmışım."

Jisung yeniden başıyla onayladığında yolun devamında sessizlik oluşmuş ve sakince eve ulaşmışlardı. İkili aldıklarını mutfağa bırakıp mamalar ile yeniden dışarı çıkmış, ardından el ele çok da uzakta olmayan küçük parkın yolunu bulmuşlardı. Kedileri bulmakta güçlük çekmeyip hemen iki tanesi ile karşılaştılarken boş kapların yanında yere yayılmış halde birbirini temizleyen tüy yumaklarına yaklaştılar ve Jisung onları izlemeye başlarken Minho da mamaları boşalttı.

Boş kapların dolduğunu farkeden birkaç kedi çevreden yanlarına geldiği esnada birbirlerini itiştirerek karınlarını doyurmaya başlamışlardı bile. Minho onların bu şirin görüntüsüne gülümsemiş ve hala diğer kedileri izleyen sevgilisine dönmüştü.

Daddy Issues // Minsung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin