Yorgun beden gerçek iş yerine ulaştığında arabadan indi ve adımlarını binaya yönlendirdi. İçeriye girdikten sonra kendini hızlı bir şekilde toplantı odasında bulurken herkesin onu bekliyor olduğunu farketti. Başıyla diğerlerini selamlayıp yerine geçtiği esnada ise liderleri sormuştu.
"Konuşturabildin mi?"
Minho cevap olarak telefonunu masaya çıkarıp işaret etti, cevabı alan Chan ise "Güzel." diye mırıldandı ve sesini yükselterek asıl konuşmasına başladı.
"Planladığımız gibi pazar günü işlemleri başlatacağız ve pazartesi günü de ikinci adıma geçeceğiz. Seungmin, Changbin'i halletin değil mi?"
"Biraz zorlu oldu ama kabul etti. Pazartesi günü onu oradan alacağım ve buraya getireceğim."
En büyükleri aldığı cevaptan tatmin olduğunda bebek bakıcısı rolü yapan adama döndü. "Minho sen? Jisung'u halledebilecek misin?"
"Bana güveniyor, en olmadı bayıltıp yaparım."
"Tamam o zaman zaten ne yapılması gerektiğini biliyorsunuz. Ama isterseniz bir kere daha üzerinden geçebiliriz."
"Gerek yok bence. Yeterince tekrar ettik."
"Katılıyorum."
"O zaman bu görevin son toplantısını da bitiriyorum. Çıkabilirsiniz."
Chan ciddi ifadesini korumaya devam ederken seri adımlarla odadan ayrılmış ve geriye üç kişi kalmıştı.
"Minik bebeğine koşuyor."
Jeongin üstünün duymayacak kadar uzaklaştığını düşündüğünde konuşurken Seungmin de ona katıldı.
"Aynen, herkes onu ve ageplay ilişkisini konuştuğu için işten erken çıkıyor bu aralar."
"Ve siz de diğerlerine katılarak adamın rahatsız hissetmesine yardımcı oluyorsunuz. Bırakın da adam özel hayatını istediği gibi yaşasın. Size ne babacık falan olmasından? Olamaz mı yani?" Minho'nun isyanına en gençleri karşılık verdi.
"Biz olamaz demiyoruz ki. Of nasıl iyi olur diyoruz. Adam resmen 'Daddy' kelimesinin eş anlamlısı olarak doğmuş. Düşünsene Chan gibi bir babacığın var."
İkili liseli ergen kızlar gibi hayal kurup kısa çaplı bir kalp krizi geçirerek çığlık attığında en büyükleri sadece göz devirmişti.
"Onun bebeği olabilmek için millions, thousands, billions verebilirim. Adam beni azarladığında bile azıyorum. Şaka gibi."
"Bunu Hyunjin'e söylediğimde de sana trip atarken de azarsın umarım."
"O bana kızmaz ki."
Seungmin'in bu dediğine karşın tek kaşını kaldırarak sorgulayıcı bir bakış attığında hem arkadaşı hem arkadaşının sevgilisi olan kişi konuşmuştu.
"O da azıyor. Hatta bazen beraber azıyoruz, Chris adamın fotoğraflarına bakıp mastürbasyon yapıyoruz."
"Yuhhh! Abartma istersen."
En gençlerinin yükselişi sonrası Seungmin cümlesini açıklamak zorunda kalmıştı.
"Tamam be. Sonuncusunu attım ama ikimizin de adamı aşırı hot bulduğu çok doğru bir gerçek."
Odadaki en büyük sohbete daha fazla dayanamayacağını farkettiğinde ayağa kalkmış ve ikilinin aynı anda sormasına sebep olmuştu.
"Nereye?"
"Evime amınıza koyayım, evime!"
Sesi yüksek çıkan adam sinirle kapıya yöneldiğinde diğerleri de ayaklanmıştı. Onun bu sert mizacına alışkın olduklarından umursamadan peşinden gittiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy Issues // Minsung ✓
FanfictionIşıklar söndüğünde avuçları arasında okuyacağı bir senaryo olmadığından afallamıştı genç adam fakat aynı zamanda bulunduğu sahnede elinden tutacak kişi Minho'dan başkası değildi. !!Sadece seks üzerine yazılmış bir kurgu değildir!! Daddy Issues - The...