Bolumde gecen sarki ve sanirim ficin sarkisi?
____
Yorucu bir günün ardından aldığı ılık duş ile kendine gelirken beline sardığı havluyla banyodan çıktı. Adımları gardırobunun önünde biterken üzerine bir şeyler giyinmiş ve ıslak saçlarını kurutma gereksinimi duymamıştı. Ardından eve geldiğinden beri sesi çıkmayan Jisung'u kontrol etmek için onun odasına ilerledi. Hafif aralık kapıdan dikkatlice başını çıkardığında küçük olan yine şarkı dinliyordu. Sessizce onu izlemeye başladığında Jisung da sözlere eşlik etti.
"Touch me, yeah
Dokun bana, evetI want you to touch me there
Orada bana dokunmanı istiyorumMake me feel like I am breathing
Nefes aldığımı hissettir banaFeel like I am human
İnsanmışım gibi hissettir"Ritim değişip sözler biraz daha hızlanırken Jisung gözleri kapalı bir şekilde melodi eşliğinde nefes almaya devam etti.
"Dancing through the night
Gece boyunca dans etA vodka and a sprite
Bir votka ve bir spriteA glimpse of the silhouettes
Siluetlerin belirtisiA night that they never forget
Asla unutamayacakları bir gece"Jisung yeniden nakarat kısmını söylemeye başlarken kapıda gizlice onu izleyen adam fazlasıyla etkilenmişti. Yatağın üzerinde oturmuş elindeki tabletten çıkan melodi eşliğinde şarkı söyleyen bedenin oldukça eşsiz bir sesi vardı. Tonu, tınısı, duruşu, uyumu... Her şeyiyle özeldi.
Minho diğerinden beklemediği bu küçük gösteri üzerine fazla afallamış olacak ki Jisung'un başka bir şarkıya geçtiğini dahi farkedememişti. Yeni öğrendiği bu yeteneği oldukça iyi kullanıyor gibiydi.
Üzerindeki şaşkınlıktan kurtulduğunda diğerini rahatsız etmeden sessizce oradan uzaklaşıp salona geçerek kendini koltuğa attı. Ardından eline aldığı telefonla yakın arkadaşını ararken araması çabuk yanıtlanmıştı.
"Selam, ne yapıyorsun?"
"Selam, kitap okuyordum."
"Hmm, iyi. Şey diyecektim, sanırım Jisung bu sıralar daha az sorun çıkartıyor."
O arkasına yaslanırken hattın ucundaki sözü almıştı. "Ben de farkındayım, artık seanslarda bana daha yakın davranıyor ve sanki gerçek kişiliğini yansıtıyor gibi. Bu iyi bir gelişme."
Minho duyduğu şeylere karşın gülümseyerek sohbete devam ederken başka bir konu açmış ve konuşmayı sürdürmüştü.
"Seungmin'le aran nasıl? En son seninle konuşmuyordu."
Buna karşılık hattın diğer ucundaki adam sıkıntıyla oflarken sevgilisiyle arasındaki sıkıntıyı hatırlamıştı. İkili belli bir süredir birlikte ve mutlulardı fakat son zamanlarda Seungmin sürekli eşcinsel evliliklerin resmi olduğu bir ülkeye gidip hayatlarını birleştirmek istediğini söylüyordu. Hyunjin ise son günlerde fazla meşgul olduğunu, daha sonra yapabilecekleri konusunda ısrar ederken küçük bir kavga yaşamışlardı.
"Cidden ne yapmam gerektiğini bilmiyorum Minho. Bu aralar iş açısından çok yoğun olduğumu bildiği halde sürekli beni bu konu yüzünden sıkıyor. Sonra yapmak istediğimi söylediğimde ise bahanesi hep ertelememmiş. Hatta beni oyalıyor musun diye bile sordu onu ne kadar sevdiğimi bilmiyormuş gibi. İyice saçmalamaya başladı, en küçük konuyu bile buna getiriyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy Issues // Minsung ✓
FanfictionIşıklar söndüğünde avuçları arasında okuyacağı bir senaryo olmadığından afallamıştı genç adam fakat aynı zamanda bulunduğu sahnede elinden tutacak kişi Minho'dan başkası değildi. !!Sadece seks üzerine yazılmış bir kurgu değildir!! Daddy Issues - The...