8. Bölüm

1.4K 98 15
                                    

Düzenlenmiş bölümdür.

Oylamayı ve yorum yapmayı unutma eğer unutmazsan çok sevinirim.

İyi okumalar .

Anahtarla kapıyı açıp eve girdiğimde saat 21:00 ı geçmişti. “Anne ben geldim.” Seslensem de annemlerde ses gelmedi. Tüm odalara bakmaya başladım. En son kendi odama bakarken yatağın üzerinde bir not buldum

Notta ”Güzel kızım sen bu satırları okurken biz yola çıkmış olacağız çoktan. Seni aradık ama ulaşamadık. Kendine iyi bak ”yazıyordu. Telefonumu çıkartıp şarja taktım hemen. Bir kaç dakika sonra annemi aradım ama ulaşamadım. Büyük ihtimalle uçakta olmalıydılar.

Telefonu bırakıp üstümü değişeceğim an gelen arama sesiyle telefonu açtım. ”Alo baba” dedim hemen.

“Okyanus hanımla mı konuşuyorum ”dedi yabancı ses.
“Evet babam nerde siz kimsiniz? ”dedim .

“Babanız ve anneniz kaza geçirdiler şuan hastanedeler” dedi. Hayır bu olamaz olmamalı.

“Ne hangi hastane durumları nasıl?” diye sordum.
“*** hastanesi ikisi de ameliyatta şuan “

“Hem-hemen geliyorum ”dedim.

Gözyaşlarım çoktan akmaya başlamıştı. Annemlere bir şey olursa ne yapardım bilmiyorum. Onlar benim her şeyim. Telefonu, şarj aletini ve anahtarı direk çantama atıp evden çıktım. Yolda gördüğüm ilk taksiye atlayıp hastanenin adını söyledim. Tüm anılarımız gözlerimin önüne bir bir geliyordu.

(13 yıl önce)

“Anne ne zaman denize gireceğiz” diye sordum denize bakarak.

“Güneş kremini sürelim ilk önce “ demesiyle annemin yanında bittim hemen. Güzelce güneş kremini sürdü.

“Baba hadi denize” koşarak denize girdik.

(Günümüz)

Taksici “Kızım geldik” demesiyle kendime geldim. Çantamdan bir miktar para çıkartıp adama verdim. Taksiden inip hastaneye girdim.

Danışmana gidip ”Hayat ve Murat Yıldız neredeler ”diye sordum. “İkisi de üst kattaki ameliyathanede” dedi.

Teşekkür edip ameliyathanenin olduğu kata çıktım. Bir sandalyeye oturup beklemeye başladım. Tam o anda bir mesaj sesi geldi. Mesaja girdim Arandandı.

*Kimden: Aran:’ Naber?’

*Kime: Aran: 'Kötüyüm müsaitsen konuşabilir miyiz?’

*Kimden: Aran:’  Bekle'

  Konuşmadan çıkıp Aran’ın aramasını bekledim.

“Ne oldu sana bir şey mi oldu?”

“Aran an-annemler kaza yapmış “

“Okyanus sakin ol bir tanem durumları nasıl “

“Ameliyattalar ben çok korkuyorum Aran “

“Tamam sen Leyla’yı ara o yanına gelsin yada bir akrabanı ara”

“Ta-tamam”

“Ben ilk uçakla yanına geliyorum tamam mı?”

“Tamam” telefonu kapattım.

     ARAN’DAN

Telefonu kapatıp hızlıca kendime bir valiz hazırladım. Valizle beraber avluya indim. Annem ve babam oturuyordu.

Annem “Nereye gidiyorsun oğul alelacele” diye sordu.

“İstanbul’a gidiyorum anne” dedim sesimi düz bir tonda tutup.

“Ne için gidiyorsun “ dedi. Meraklı annem.

“Sevdiğim kadının anne ve babası  kaza yapmış durumları ağırmış” dedim kapıya doğru yürürken.
“Git git tabii ki de  oğlum yazık kıza” avludan çıkıp arabama bindim. Şoföre “Havalimanına” dedim.

Bölüm hakkındaki görüşleri buraya alayım.

Diğer bölümde görüşürüz.

Boş Ders / Yarı Texting TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin