24. Bölüm

567 47 6
                                    

Düzenlenmiş bölümdür.

Oylamayı ve yorum yapmayı unutma eğer unutmazsan çok sevinirim.

İyi okumalar .

"Aa çocuklar ne yapıyordunuz? "dedi Gülcan hanım . Şuan çok utanmıştım. "Okyanus sandviç hazırlıyordu .

* * *

Her şey o kadar hızlı olmuştu ki. Bugün düğünüm vardı. Hayalini kurduğum her şey gerçekleşmişti. Nasuh ağayla bile aram düzelmişti. Ailemize yeni bir üyenin katılacağı haberini almıştık Mercan abladan . Şuan gelinliğimi giymiş makyajımın bitmesini bekliyordum.

Makyajımın bitmesiyle Leyla" Çok güzel oldun kuzum" dedi. Bu arada Leyla ve Ateşte sevgili olmuşlardı. "Teşekkür ederim sende çok güzelsin" dedim.

Kapının çalınmasıyla oturduğum puftan ayağa kalktım. "Gel". Kapıyı açıp ilk adımını attığı anda durdu Aran. "Çok yakışıklı olmuşsun "dedim. "Se-sende çok güzel olmuşsun" Kekeleyerek demişti .

Bana doğru geldi ve anlıma bir öpücük kondurdu. "Herkes bizi bekliyor "dedi. "Beklemeyelim o zaman "dedim. İkimiz de çok heyecanlıydım. Aran'ın koluna girip yürümeye başladım. Bahçeye çıktığımızda herkes bize hayran gözlerle bakıyordu.

Kendimize ait masaya geçip oturduk. Nikah memuru konuşmaya başladı." Siz Okyanus Yıldız Aran Karadağ'ı kendi hür iradeniz ile kocalığa kabul ediyor musunuz?" Tüm gücümle" evet "diye bağırdım.

Bu sefer Aran'a sordu. "Siz Aran Karadağ Okyanus Yıldızı kendi hür irademizle eş olarak kabul ediyor musunuz?" Aran'da evet diye bağırınca herkes alkışlamaya başladı.

Memur bu sefer de şahitlerimize sordu onlar da evet deyince defteri imzaladık. Şuan resmi olarak evlenmiştim dün de dini nikahımız kıyılmış idi.


Ağzım yırtılacakmışçasına gülümsüyordum. Nikah memurunun elime evlilik cüzdanını vermesiyle ayağa kalktık. İlk önce Aran'ın ayağına bastım. O da anlıma bir öpücük kondurdu. Daha sonra dans etmeye geçtik. Bir rüyada idim sanki her şey çok güzeldi.

* * *

(4 yıl sonra )

Bugün 1 Ekim kızımın Mavinin doğum günüydü. Odasına gidip yanağından öperek uyandırdım. "Günaydın annecim "dedim. Ona kıyafetlerini giydirirken "Günaydın "dedi konuşması o kadar tatlıydı ki ısırmak istiyordum.

Beraber aşağı indik salonu süslenmiştik Aranla. Herkes buradaydı gelin size bu 4 yıl içerisinde olan olaylardan bahsedeyim. Biz evlendikten 3 ay sonrada Leylalar evlenmişti. Bir süre sonra da Mercan abla ve Harun abinin oğulları Ahmet doğmuştu.

Aranla bazen tartışsak da kavga da etsek bana kıyamıyordu. Bu da dünyanın en güzel duygularından biriydi. Anne olmak özellikle bambaşkaydı. Mavinin ilk kez konuştuğu an çok özeldi mesela. İlk söylediği kelime "baba "olmuştu.

Aniden kulağıma gelen çınlama sesiyle kulağımı tuttum.

"İyi misin güzelim ."diyen Aran'a kafamı salladım sadece. Kulağıma gelen sesle durdum çok derinden geliyordu ses.

"Okyanus Okyanus" tanıdığım bir sese benziyordu. Aran'a dönüp baktım. Konuşuyordu ama sesini duymuyordum. Maviye baktım ağlıyordu yanına gitmek istedim ama hareket edemedim. Ne oluyordu bana? Yine o sesi duydum.

"Okyanus hadi ama" ne demek istiyordu. Hiç bir şey anlamıyorum. Ses git gide yükseliyordu. "Okyanus hadi kalk" gözüm kararmaya başladı. Her yerim uyuşmuştu.

"Okyanus"

Bölüm hakkındaki görüşleri buraya alayım.

Diğer bölümde görüşürüz.

Boş Ders / Yarı Texting TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin