Düzenlenmiş bölümdür.
Oylamayı ve yorum yapmayı unutma eğer unutmazsan çok sevinirim.
İyi okumalar .
Mavi çok güzel bir isim” dedi Aran. Kendime gelerek “Evet Mavi çok güzel bir isim “dedim gülümseyerek. Resimden gözlerimi alıp Aran’ın gözlerine baktım. Çok güzel bakıyordu bana ve bu bakışlar bana güven veriyordu. Aran’dan gözlerimi alıp Gül’e sarıldım ve yanaklarını öptüm.
”Amca Okyanus abla bugün sizinle yatabilir miyim lütfen “dedi ben bir şey diyemeden Aran konuştu ”Uyuruz demi Okyanus ablası” üçümüz aynı yatakta uyuyacaktık. “Uyuruz tabii ki Gül şimdi bunu annenlere söyle sonrada dişlerini fırçalamaya “dedim. Gül başını tamam anlamında sallayıp yanımızdan ayrıldı.
Şuan pijamalarımı giyip Aran’ın odasına geçecektim. Pijama takımımı giyip saçımı da dağınık bir topuz yaptım. Aran’ın odasına ilerlemeye başlarken içerden Gül’ün kahkaha sesleri yankılanıyordu. Merak ettiğim için kapıyı açıp odaya girdim. Aran Gülü yatakta gıdıklıyordu , Gül küçük elleriyle Aran’ı hem engellemeye hem de konuşmaya çalışıyordu.”A-amca ne olur d-dur”. Bu görüntü o kadar güzeldi ki kelimeler yetmezdi belki omzumu kapı pervazına yaslayarak manzaranın keyfini çıkarmaya başladım.
Bir süre sonra Aran beni fark etti “Okyanus güzelim neden orda bekliyorsun gelsene odaya.” Yerimde biraz kıpırdandıktan sonra onlara doğru adımlamaya başladım.Gül ortamız da olacak şekilde yatağa geçtik. Üstümüze pike örtükten sonra lambaları kapattık bir tane gece lambası açtık gece Gül uyanır da korkar diye. ”İyi geceler Aran. ”dedim. O da gülümseyerek “İyi geceler cawresamin(kara gözlüm)”dedi. Gözlerimi bizi bekleyen kötü günlerden bir haber huzurla kapattım.
* * *
Sabah yüzüme hafif bir şeyleri hissederek uyandım. Gözlerimi açtığımda kahverengi bir çift parlak göz gördüm. Kendime geldiğimde Aran’a gülümseyerek “Günaydın “dedim ama sesim yeni uyandığım için o kadar boğuk çıkıyordu ki bu Aran’ın sırıtmasına neden oldu.Yanağıma öpücük bıraktıktan sonra “Sana da günaydın bir tanem ”dedi. Yatakta biraz daha gerindikten sonra kahvaltıya geç kalmamak için kalktım.
Aran da benden sonra dolaptan kendine bir şeyler alarak banyoya girdi. Galiba banyo yapacaktı, az sonra su sesi gelince düşüncem de yanılmadığımı anladım. Yatağı düzenledikten sonra odama geçerek üstüme kırmızı bir bluz altına da mavi bir kot alarak giyinmeye başladım.Yarım saate kadar hazırlanmak için geçirdikten sonra Aran’ın müsait olup olmadığını bilmediğim için odada oyalanabilecek bir şeyler bulmaya çalıştım.
Sonra telefonumla uğraşmaya karar verdim. Yatağa doğru ilerleyerek oturdum ve telefonumu alarak sosyal medya hesaplarıma bakmaya başladım. Telefonla uğraşacak bir şey bulamayınca telefonu bıraktım. O anda da Aran hazırlanmış bir şekilde bana doğru ilerledi.Odadan çıktıktan sonra aklıma Gül geldi. “Aran Gül –“ cümlemi Aran yarıda kesmişti. Aran elimi tutarak “Sabah erkenden kalktı sen uyanma diye odasına gönderdim.” Dedi.
Bölüm hakkındaki görüşleri buraya alayım.
Diğer bölümde görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boş Ders / Yarı Texting Tamamlandı
RomanceDers neden boş olur ki?? Can sıkıntısından ölücem resmen. Telefonumu çıkartıp Snapchattte gezinmeye başladım. Rasgele birine mesaj atmaya karar verdim. Arkadaşım Leyla arada böyle yapıyordu. Denemekten zarar gelmez sonuçta isimlere bakarken bir isim...