25. Bölüm Final

880 57 30
                                    

Düzenlenmiş bölümdür.

Oylamayı ve yorum yapmayı unutma eğer unutmazsan çok sevinirim.

İyi okumalar .

Gözlerimi açtığımda sınıftaydım...

Bu gördüklerimin hepsi rüya mıydı yani? Kafamı sıradan kaldırdım. Bana seslenen Yektaymış ." Hele şükür uyandın kızım ya "dedi ve gitti.

Sıranın altın da duran telefonumdan saate baktım. Neredeyse 2 ders saati boyunca uyumuşum. Şuan teneffüsteydik. Hala aklım rüyadaydı.

O kadar gerçekçiydi ki bu düşünceden kurtulmak adına başımı sağa sola salladım. Zil çalınca herkes sınıfa doluşmaya başladı.

Ders kitaplarımı çıkartıp masaya koydum. Yeni bir matematikçi çekecek halim yoktu. Üstelik erkek bir hocaydı ve erkek matematikçileri hiç sevmezdim.


Hala gördüğüm rüyanın etkisindeydim. Şaka gibiydi. Oysaki her şey o kadar gerçekti ki. Hayatım gözümün önünden geçmişti.

Matematikçi içeri girdi. Çok yakışıklıydı. Bana Aran'ı hatırlattı.









BU HİKAYE DE BURDA BİTER

Bu zamana kadar yanımda olan bana destek veren arkadaşlarıma, okurlarıma teşekkür ederim 🥰.

Yaptığım yazım yanlışları felan varsa kusura bakmayın. Yada kurgu da bir hata varsa.

Şuana kadar kitap 24k okuma oldu çok mutluyum.
Zamanla daha fazla olucak eminim.

Bu kitabı 16 yaşında yazdım. İlk göz ağrım 🤣



Boş Ders / Yarı Texting TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin