Düzenlenmiş bölümdür.
Oylamayı ve yorum yapmayı unutma eğer unutmazsan çok sevinirim.
İyi okumalar .
Aran telefonda konuşuyor idi benim geldiğimi fark etmemişti. “Ben Berfu ile değil Okyanusla evleniyorum ”demesiyle durdum. Bunun için mi acele edip evlenme teklifi etmişti.
Telefonu kapatıp arkasını döndüğünde durdu. ”Okyanus ”demesiyle sıkıca sarıldım. “Bir şey demene gerek yok ”dedim ayrılıp yatağa oturdum.
Oda gelip yanıma oturdu.” Geçen babam söyledi dedem onunla evlenmemi istiyormuş. Ama ben seni severken onunla evlenmeyeceğimi söyledim.” Dediği ana dudaklarının kenarına kısa bir öpücük kondurdum.
“ Yarın konuşalım olur mu çok uykum var.” Dedim esneyerek. “Tamam” demesiyle kafamı göğsüne koyup gözlerimi kapattım. Mutluluğumuzu bozmamak adına konuyu daha fazla uzatmamıştım.
* * *
Gözlerimi açtığımda konaktaki odamda idim. Gerinerek yataktan kalktığımda aşağıdan sesler duydum. Bir hırka alıp giydim üstüme.
Kapıyı açıp koridordan geçtim. Merdivenden inerken gördüğüm şeyle durdum. Kalbime bir hançer saplanmıştı sanki.
Aran damatlık giymiş yanında da Berfu gelinlikle oturuyordu. Nikah memuru Berfu’ya soru sorduğunda evet diye bağırdı.
Aran’a sordu sonra kalbim sıkışmıştı nefes alamıyordum. Beni görmüyordu hayır demek istiyordum. Ama sesim çıkmıyordu.
* * *
Gözlerimi açtığımda nefes nefese kalmıştım. Aran da sesime uyanmıştı sıkıca boynuna sarıldım. “İyi misin?” diye sorması ile başımı salladım. “Ne gördün anlatmak ister misin? ”demesiyle derin bir nefes alıp gördüğüm kabusu anlattım.
“Ben senden başkasını sevmem bazı kişiler hariç.” Kim diye sordum. “ Çocuklarımız” demesiyle güldüm. “Seni çok seviyorum” dedim. “ Seni seviyorum” dedi. Saatin erken olmasıyla tekrar gözlerimizi kapattık.
* * *
Yanağıma kondurulan öpücükler ile gözümü açtım.
“Günaydın sevgilim ”dedim. “Günaydın güzelim hadi kalk bakalım yoksa seni yiyeceğim “ sözünü bitirip beni gıdıklamaya başladı.Kahkahalarımın arasında “ ay a-aşkım dur” demekle durdu. “Ne dedin sen” diye sordu. “Aşkım dedim değil misin?” o güzel gülüşünü bahşetti bana.
“Senin o ağzını yerim” demesiyle bu kez ben güldüm. “Hm yesene “dememle kısa bir an dudaklarımız buluştu.
Nefes nefese ayrıldık.” Aşkım hadi kahvaltı yapalım” deyip yanağını öptüm. “Peki sevgilim” demesiyle yataktan kalktık. İlk önce ben üstümü giydim ve mutfağa indim.
Şuan mutfakta kahvaltı hazırlıyordum. Aran arkamdan sarılmıştı. Omzumu öpüp “ Ben ne yapayım” diye sordu. “Kahvaltılıkları masaya götürebilirsin” dedim.
Yanımdan ayrılıp dolaptan çıkardığı kahvaltılıklarını masaya koydu. Bende domates salatayı masaya koydum.
Sonrada çayları doldurup masaya koydum. Sandalyeyi çekip oturdum. Gözüm elimdeki yüzüğe değdi güldüm. “Neye güldün?” demesiyle gözlerim Aran’ı buldu.
“Dün geldi aklıma bu arada beni Leyla’nın yanına bırakır mısın? ”diye sordum. “Olur bir tanem bende şirkete uğrarım. ”dedi.Kahvaltımızı yemeye başladık
Mutfağı toplayıp evden çıkmıştık. Leyla’ya mesaj atmıştım yanına geleceğime dair oda otelde olduğunu söylemişti. Araba durduğunda Aran’a dönüp yanağına bir öpücük kondurdum.“Görüşürüz sevgilim” dedim.
“Görüşürüz güzelim eve döneceğin zaman haber ver “ dedi. “Tamam bir tanem” deyip arabadan indim. Otele girip Leyla’nın söylediği kata çıktım. Odasının önüne geçip kapıyı çaldım.Birkaç dakika sonra Leyla kapıyı açtı. “Hoş geldin kuzum gel içeri “ içeri girip Leyla’ya sarıldım. “Hoş buldum kuzum” dedim ayrılırken. Küçük buzdolabından içecek bir şeyler alıp balkona çıkıp oturduk.
“Hala inanamıyorum ”dedim elimdeki yüzüğe bakarak. “Bende inanamıyorum en yakın arkadaşım evlenecek şaka gibi ya” güldük. “Hatırlıyor musun düğünümüzü beraber yapmak istiyorduk” dedim.
“Hatırlıyorum “dedi.” Kim bilir belki beraber yaparız “ kıkırdayıp dedim. “Belki hayat bu belli olmaz “dedi. Kafamı salladım. Aslında Ateş ile yakışırdı ama onun hayatında biri olabilirdi. Bu düşüncemi içimde tutmaya karar verdim.
Bölüm hakkındaki görüşleri buraya alayım.
Diğer bölümde görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boş Ders / Yarı Texting Tamamlandı
RomanceDers neden boş olur ki?? Can sıkıntısından ölücem resmen. Telefonumu çıkartıp Snapchattte gezinmeye başladım. Rasgele birine mesaj atmaya karar verdim. Arkadaşım Leyla arada böyle yapıyordu. Denemekten zarar gelmez sonuçta isimlere bakarken bir isim...