14. Bölüm

897 67 11
                                    

Düzenlenmiş bölümdür.

Oylamayı ve yorum yapmayı unutma eğer unutmazsan çok sevinirim.

İyi okumalar .

“Aran Gül –“ cümlemi Aran yarıda kesmişti. Aran elimi tutarak “Sabah erkenden kalktı sen uyanma diye odasına gönderdim.” Dedi.”Hmm tamam “dedim. Beraber aşağı indik. Herkes sofrada idi bizde geçip yerlerimize oturduk. Nasuh ağanın başlamasıyla bizde başladık.

Kısa bir süre sonra Nasuh ağanın sesiyle ona döndük. ”Akşama misafirlerimiz var ona göre hazırlanın ”sözleri bitince Aran söze girdi. ”Kim gelecek dede?” bende merak etmiştim kimin geleceğini. ”Dilan halan ve Berfu gelecek” Aran sert bir soluk verdi.

”Tamam” dedi. Kahvaltı bittikten sonra Aran bana buraları gezdirmeyi teklif etmişti bende kabul etmiştim.
Şuan arabada Midyat’a doğru ilerliyorduk. Aklıma gelen şeyle Aran’a döndüm. ”Aran benim okulum ne olacak sınava bir ay kaldı. ”dedim sesim üzgün çıkmıştı. ”Bir tanem eğer sınava girmek istiyorsan gir girmezsen de sana burada bir yer açarız “ dedi Aran.

”Bilmiyorum uzun zamandır derslere çalışmıyorum düşünmem lazım ”dedim. Telefonumun melodisi çalmaya başlayınca çantamdan çıkarıp telefonu açtım.
“Leylam naber” dedim. ”İyiyim kuzum sen nasılsın” “Bende iyiyim bebeğim “dedim tatlı çıkan ses tonumla.

”Ben tatilde oraya gelmeyi düşünüyorum ”demesiyle çığlık attım.”Yaa gerçekten mi “ “Evet gerçekten” dedi.” Çok sevindim” dedim
.”Ee sen ne yapıyorsun?” diye sordu. ”Aranla beraber buraları gezicez”dedim.”Hmm bol bol fotoğraf çekiyorsun tamam mı” “Tamam sonra konuşuruz kuzum” dedim.

”Tamam öptüm.” Gülerek telefonu kapattım. ”Ne oldu da heyecanlandın?”
Demesiyle Aran’a döndüm. ”Leyla buraya gelecekmiş” dedim. Anladığına dair mırıltılar çıkardı. Kamerayı açıp ikimizin olduğu bir kaç fotoğraf çektim.

               *    *   *

Kayseri’ye çarşısı, cumhuriyet meydanı ve daha bir çok yeri gezmiş idik. Gittiğimiz yerlerde bizi çok iyi ağırlamışlardı. Tabii bunda Aran’ın aşiretinin olmasında büyük katkı vardı. Bolca fotoğraf çekmiştim. Araba durduğunda Aran ile beraber inip konaktan içeri girdik.

Dilan hala ve Berfu gelmişti onların yanına geçtik. Aran’ın ardından bende hoş geldiniz demiştim. ”Hoş bulduk bu kız kim Aran ”diye sordu Dilan hala.
“Sevdiğim kadındır hala” demesiyle utanmıştım yanaklarımın kızardığına eminim.

Berfu’nun yüzü düşmüştü belli etmemeye çalışıyordu ama anlamıştım ben. Dilan hala şaşırdığını belli eden mırıltılar çıkardı sonradan konuşmaya başladı. Kimdir kimin nesidir gibi soruları ardı ardına sıralamış idi. “Hala sorularına cevap vermeyeceğim çok merak ediyorsan anama sor ”demişti.

Nedense Berfu çok dikkatli bir şekilde Aran’ı dinliyordu hatta izliyordu. Boş yere kıskanmak istemiyordum ama Aran’ı gözleriyle yiyip bitirmişti resmen. Uyarı niteliğinde öksürdüm ve konuşmaya başladım. ”Aran biraz dinlenelim mi yemeğe kadar “dedim. Tamam demesiyle onun odasına girdik .”İyi misin ”diye sordum.” İyiyim ”dediğinde ona sarıldım.

“Eğer bir şey varsa anlatabilir sin “dedim. Kafasını salladı sadece.” Belki abartıyorum ama Berfu'yu hiç sevemedim “dedim sesim biraz sınırlı çıkmıştı.
“Neden” diye sordu Aran. “Çünkü “ dedim derin bir nefes alıp devam ettim. ”Çünkü seni gözleriyle yedi bitirdi ”dedim oh rahatlamıştım.

Kahkaha attı ve konuşmaya başladı Aran ”Sen beni kıskanmış olabilir misin?” diye sorması ile “Hiç yalan söyleyemem evet kıskandım” dedim. ”Senin bu açık sözlüğünü sevdim ”dedi ve anlıma öpücük kondurdu ve konuşmaya  başladı. ”Berfu’yu bende sevmiyorum ”dedi .”İyi ama yine de dikkat et ona gözü göz değil” dedim. Güldü ve tamam dedi.

Yemek saatine kadar odada birbirimize sarılı bir şekilde uzanmış idik. Şuan herkes sofrada oturmuş çorbalarını içiyordu. Serkan ağanın konuşmasıyla ona döndük “Oğlum yemekten sonra çalışma odama gel konuşacaklarımız var” demişti. Aran tamam demişti. Ne konuşacaklar acaba merak etmiştim.

Gözüm önümde oturan Berfu ‘ya kaydı Aran’a bakıyordu. Aran’ın bana bakması için dirseğim ile koluna vurdum. “Ne oldu ”diye sorması ile “Ben bu kızı öldürürüm ”dedim. Güldü ve “Ben yardım edeceğim ”dedi bende güldüm. Önüme döndüğümde Berfu’nun bozulduğunu gördüm ve güldüm. Bu kızda kesin bir şey vardı ama hadi hayırlısı.

Bölüm hakkındaki görüşleri buraya alayım.

Diğer bölümde görüşürüz.

Boş Ders / Yarı Texting TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin