9. Bölüm

1.3K 90 7
                                    

Düzenlenmiş bölümdür.

Oylamayı ve yorum yapmayı unutma eğer unutmazsan çok sevinirim.

İyi okumalar .

Leyla’yı arayıp haber vermiştim. Ruhumda ateşli bir çalkantı göğsümde ise sıkı bir yumruk yemiş gibi ağır bir acı hissediyordum. Kaç saattir bu şekilde oturmuş ağlıyordum bilmiyorum.

Gözlerim ağlamaktan dolayı ağrıyordu. Birinin bana sarılmasıyla irkildim ”Leyla ben çok korkuyorum.” Sesim bir fısıltı gibi çıkmıştı.”Şs geçecek sağ salim çıkacaklar oradan”  “Ya ya çıkamazlarsa” dedim .

”Yok öyle bir şey kendine gel hadi elini yüzünü yıkayıp gelelim” “Tamam” biz kalkacakken hemşire çıktı. ”Hemşire hanım durumları nasıl” diye sordum.

” Gerekli açıklamayı birazdan doktor bey yapacak ”dedi ve gitti. Ardından doktor gelmişti ”Durumları nasıl” diye sordum. ”Elimizden gelen her şeyi yaptık ama kurtaramadık başınız sağ olsun” beynimin içinde tek bir kelime tekrar ediyordu.

Basınız sağ olsun"

"Başınız sağ olsun "

"Başınız sağ olsun "

“Anne baba buradasınız” dedim büyük bir sevinçle.
“Kızım bu bir rüya sadece” dedi “Anne” dedim ağlamaya başlamıştım babam konuşmaya başladı.

”Yanına gelecek o güven ona siz birbirinizin kaderisiniz” dedi uzaklaşmaya başladılar yavaş yavaş “Anne baba gitmeyin ne olur “ “Bizim gözümüz arkada kalmayacak sen çok güçlüsün bunu unutma”

“Hayır gitmeyin” diye bağırdım arkalarından ama onlar daha da hızlandı.

Gözlerimi açtığımda Aran vardı yanımda bir odaydık. Aran konuşmaya başladı. ”Okyanus iyi misin” “Aran annem” cümlemi devam ettiremedim ağlamaya başlamıştım. Aran yanıma gelip sarıldı.”Şş ağla ağla rahatla ”Ne zamandır Aran’ın omzunda ağlıyordum bilmiyorum.

Tek bildiğim biraz daha iyi hissetmemdi. ”Biraz daha iyi misin” başımı salladım sadece ardından konuşmaya başladım ”Onları son kez görmek istiyorum.” “Tamam bir tanem görelim “ beraber odadan çıkıp yavaş adımlarla yürüyorduk.

Sonunda morgun önüne gelmiştik görevli biri bekliyordu. Aranın sesiyle ona döndüm ”Emin misin?” başımı salladım. Görevli örtüyü açtı renkleri solmuştu gidip babama sarıldım sonrada anneme sarıldım buz gibiydiler. ”Anne baba ”gözlerimden yaşlar durmaksızın akıyordu. ”Okyanus iyi değilsin hadi çıkalım”

“Ta-tamam” morgdan çıktık ve az önce kaldığımız odaya geçtik. ”Ben işlemleri halledeyim sen biraz uyu olur mu?”
“Hı hı “dedim ve Aran odadan çıktı.

Bölüm hakkındaki görüşleri buraya alayım.

Diğer bölümde görüşürüz.

Boş Ders / Yarı Texting TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin