Düzenlenmiş bölümdür.
Oylamayı ve yorum yapmayı unutma eğer unutmazsan çok sevinirim.
İyi okumalar .
A
ran'ın kokusu yoktu. Kim bilir Aran ne yapıyordu. Haa bu arada Berfu'ya da münasip birini bulup evlendireceklerdi. Kendimi sonunda uykunun o tatlı kollarına bıraktım.
* * *
Yüzüme konan küçük öpücükler ile gözümü açtım. "Günaydın Okyanus abla"dedi Gül. Birazcık doğrulup bende " Günaydın Gülcüğüm herkes kalktı mı? "dedim. Biraz düşünüp "Amcam ve ben kalkmıştık diğerlerini görmedim "dedi.
"Tamam fıstık sen amcanın yanına git bende birazdan geliyorum" dedim. Kafasını sallayıp odadan çıktı. Rutin işlerimi halledip siyah puantiyeli bir bluz altına da siyah bir etek giydim.
Telefonu elime aldığım da saat yeni 08:00 olmuştu. Kapıyı açıp yavaşça aşağı indim. Mutfaktan gelen seslerle mutfağa yöneldim. Aran ile Gül bir şeylerle uğraşıyordu.
İçeri girip Aran'a seslendim. "Günaydın bir tanem" Aran bana doğru dönüp " Günaydın güzelim" dedi. Etrafa kısaca bir göz atıp " Buraları ne yapmışsınız siz öyle?"
Gül'ün burnunda Aran'ın yanağında un vardı kendimi tutamayıp kıkırdadım. "Bir şeyler yapalım dedikte olmadı galiba "dedi yardıma muhtaç bir tavırla. "Ben de size yardım edeyim "dedim.
* * *
Biz mutfağı toplarken konağın diğer kısmı da uyanmıştı. Hep beraber kahvaltımızı yapmıştık. Şuan yoldaydık diğer eve geçip eksiklerimizi kontrol edecektik. Arabanın durmasıyla indik. Elimdeki anahtarla kapıyı açtım beraber içeri girdik.
Aran bana sarılıp " Evet nerden başlayalım? diye sordu. "Salondan başlasak iyi olur "diye cevapladım sorusunu. Salondaki eksikleri bulup not ettik. Orta sehpa, sonra perdeler ha bide halıyı değişecek idik.
Salondan mutfağa geçtik. Misafirler için yemek takımı alacaktık. Yatak odamız içinde yeni nevresim takımları alacaktık. Bahçeye de birkaç çiçek ekecek idik. Burada olan birkaç eşyamızı alıp evden çıktık.
Sıradaki durağımız alışveriş merkezi idi. Arabaya bindikten birkaç dakika sonra telefonum çalmaya başladı. Arayan Leyla idi bekletmeden açtım.
"Alo güzellik naber? "diye sordu neşeli sesiyle. "Sana bomba haberlerim var "dedim direk sorusunu es geçerek.
. "Ne haberi çabuk anlat "fazla meraklandırmadan dünün özetini geçtim.
"Ay canım arkadaşımı benden mi isteyecekler "diye sordu onaylar gibi. "Evet isteme zamanı belli olunca seni ararım." "Tamam bir tanem görüşürüz "deyip telefonu kapattı.
Gülerek telefonu cebime koydum. "İlk önce yemek yiyelim sonra alışverişe başlarız "demesiyle Aran'a döndüm. "Olur sevgilim "dedim. Alışveriş merkezine kadar şarkı dinleyerek geçti yolculuğumuz.
Bir tane İskenderciye girip İskender yemeğe başladık. Oradan tüm dükkanlara uğrayıp evin eksiklerini seçtik beraber. Kıyafet alışverişimizi ayrı ayrı yapacaktık nişandan önce . Yorgunluktan ölmek üzereydim. Ayaklarıma kara sular inmişti resmen.
Konağa vardığımız da ilk işim odaya çıkıp sıcak bir duş almak oldu. Yemek saati çoktan geçmişti. Mutfağa inip kendime bir sandviç hazırlamaya başladım. Burnuma gelen o aşık olduğum kokuyla arkamı döndüm.
"Bana da yapar mısın bir tanem" dedi Aran yanağıma ufak bir buse kondurup "Tabii yaparım sevgilim "dedim. Çok yakındık yine gelen öksürük sesiyle uzaklaştık birbirimizden.
"Aa çocuklar ne yapıyordunuz ?"dedi Gülcan hanım . Şuan çok utanmıştım. "Okyanus sandviç hazırlıyordu da bana da hazırlamasını söyledim "dedi ensesini kaşıyarak Aran. "Tamam oğlum biz yatıyoruz iyi geceler "dedi. Biz de iyi geceler dedik . Sandviçlerimizi yiyip bizde odalara çıktık.
Bölüm hakkındaki görüşleri buraya alayım.Diğer bölümde görüşürüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boş Ders / Yarı Texting Tamamlandı
RomanceDers neden boş olur ki?? Can sıkıntısından ölücem resmen. Telefonumu çıkartıp Snapchattte gezinmeye başladım. Rasgele birine mesaj atmaya karar verdim. Arkadaşım Leyla arada böyle yapıyordu. Denemekten zarar gelmez sonuçta isimlere bakarken bir isim...