21. Bölüm

613 52 3
                                    

Düzenlenmiş bölümdür.

Oylamayı ve yorum yapmayı unutma eğer unutmazsan çok sevinirim.

İyi okumalar .

Bizse şuan film izliyorduk. Aklıma gelen şeyle hızlıca Aran’ın göğsünden başımı kaldırdım.

“Ne oldu güzelim?” diye sordu Aran. “Ben dün rüyamda annemi gördüm bana bizim beraber olduğumuz fotoğrafın gerçeğini öğrenmem gerektiğini söyledi ”ne kadar da uzun bir cümle kurmuştum öyle tek nefeste.
“Benim de aklımdan çıkmıştı bu olay yarın anneme soralım “dedi sevdiceğim. “Tamam öyle yapalım Aran” dedim. Gerçekten de bu fotoğraf mevzusunu çok merak ediyordum.

* *  *

Sabah uyanmış kahvaltımızı yapıp evden çıkmıştık. Bir kafede Gülcan hanımla buluşup fotoğraf konusunu konuşacaktık. Bu mevzunun kötü bir olay olacağı içime doğuyordu nedense. Arabanın durmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım. Elimi arabanın kapı kulpuna atmışken Aran’ın sesiyle ona döndüm. ”Hazır mısın güzelim.”

Derin bir nefes alıp “hazırım bir tanem” dedim. Hazırdım galiba yani en azından öyle olduğumu sanıyordum. Aran kafasını salladı ve arabadan indik. El ele tutuşup kafeden içeri girdik. Gülcan hanımı görüp onun yanına doğru ilerledik.

Hafif bir şekilde öksürüp” Merhaba “dedim. Gülcan hanımda bize merhaba derken biz de masaya oturduk. Aran’a bakıp konuşmasını istedim. Yani bakışlarımla anlattığımı düşündüm.

Aran’da isteğimi anlayıp konuşmaya başladı. ”Anne biz senden bir şeyin gerçeğini öğrenmek istiyoruz” . Gülcan hanım “Neyin gerçeği “derken çantamdan fotoğrafı çıkarıp masaya koydum.

“Bunun gerçeği “dedim. Gülcan hanımın gözleri şaşkınlıkla açıldı. “S-siz bunu nerden buldunuz “kekeleyerek sormuştu bunu. Aran bu sefer konuşmaya başladı.” İstanbul’da Okyanusun evinde bulmuştuk. Sormayı unutmuştuk ama bir kaç gün önce Okyanusun rüyasında annesini görmesiyle aklımıza geldi. ”dedi.

Gülcan hanım başını salladı derin bir nefes alıp “ Murat yani Okyanusun babası aslında benim kuzenim .”dedi. Nasıl olabilirdi böyle bir şey benim aklım almıyordu. “Ama babam yetimhanede büyüdü “dedim sesim titremişti.

“Teyzeme tecavüz etmişlerdi bir süre sonra hamile kaldı. Çocuk doğdu ama teyzemin ona bakacak gücü yoktu. O yüzden yetimhaneye verdi. Bir süre Murat’ın yanına gitti geldi. Ta ki ölene kadar “dedi.

Tekrar derin bir nefes alıp devam etti. ”Teyzem öldükten yıllar sonra biz tatil için İzmir’e gitmiştik. Tesadüf eseri Murat’la karşılaştık yani sizle karşılaştık o zaman çekildi bu fotoğraf “dedi. Gözüm dolmuştu kalkıp Gülcan hanıma sarıldım. Ağlamaya başlamıştım. “Ağlama kınalı kuzum “deyip saçlarımı okşamaya başladı Gülcan hanım. Konuşmak istemiyor sadece ağlamak istiyordum.

Bir müddet ağladıktan sonra ayrıldım Gülcan hanımdan. “Ben ne demem gerektiğini bilmiyorum ”dedim. “Bir şey demene gerek yok kınalı kuzum.” Dedi. Başımı salladım” Ben eve geçeyim artık “dedi Gülcan hanım. Şuana  kadar hiç konuşmayan Aran ”Tamam bizde eve geçelim “dedi.

Hep beraber kafeden çıkıp evlere ayrıldık. Arabaya bindiğimizde Aran konuşmaya başladı. “Ben çok şaşkınım bu duyduklarıma inanamıyorum” “İnan bende inanamıyorum duyduklarımı hazmetmem uzun sürecek “dedim. Başını salladı ve eve kadar sessiz kaldık.

İkimizin de düşünmeye ihtiyacı vardı. Eve geçtiğimizde direk kendimi duşa attım. Sıcak bir duş gerilen bedenime iyi gelmişti. Siyah bir tayt üstüne de mavi bir tişört giyinip salona indim. Aran koltukta oturmuş kahvesini yudumluyordu.

“Gel güzelim sana da  kahve yaptım “dedi. Yanına oturup sehpada duran kupayı elime alıp , kahveden bir yudum aldım. “Vay be demek uzaktan akraba oluyormuşuz”
Dedim gülerek . “Tuhaf ama gerçek. ”deyip saçlarımdan öptü sevdiceğim. Gülümsedim günün sonunda yine bu kollarda huzur bulmak çok güzeldi.

Kahvemi bitirip kupayı masaya bıraktım. “Kahveyi nasıl içtiğimi de öğrenmişsin “dedim büyük bir hayranlıkla. “Senin hakkında olan her şeyi zevkle öğrenirim güzelim ”dedi. Ee ama ben buna düşerim. İkimiz de gülümsedik mutlulukla. Bu mutluluğumuzun bozulmasını asla istemiyordum.

Bölüm hakkındaki görüşleri buraya alayım.

Diğer bölümde görüşürüz

Boş Ders / Yarı Texting TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin