Düzenlenmiş bölümdür.
Oylamayı ve yorum yapmayı unutma eğer unutmazsan çok sevinirim.
İyi okumalar .
Bir odayı gösterip “Burası senin hemen yanı da benim diğerlerinin odası öbür katta” dedi. ”Tamamen biraz dinlenin o zaman “dedim. “Dinlen o zaman “deyip sarıldı ve anlımı öptü. Arandan ayrılıp kendi odama girdim.
Oda beyaz ve mavi ağırlıklı idi. Camdan arka sokak gözüküyordu. Odada 2 kapı daha vardı onlara bakmaya karar verdim. 1. Kapı banyo idi banyoya kısa bir bakış atıp çıktım. Diğer kapıyı açtığımda Aran’ı gördüm üstüne bir tişört giyiyordu hemen arkamı döndüm.
“Bu kapının burada ne işi var ya ”dedim. Arkamdan sarıldı “Niye öyle diyorsun hem senden ayrı kalmamış olurum “beni önüme döndürüp boynuma bir öpücük kondurup devam etti. ”Bu oda normalde bebek odasıymış o yüzden o kapı var “dedi. “O şekilde olması iyi olmuş ama misafir odası olarak kullanmanız kötü olmuş.” Dedim ben değil de başkası Aran’ı görse idi ne yapardım.
”Evet haklısın ama odada ilk kalan kişi sensin” deyip göz kırptı. ”Ha iyi neyse ben biraz dinlencem” deyip Aran’ın kollarından çıkmaya çalıştım ama sadece çalıştım. ”Beraber dinleniyorum hanım efendi itiraz yok ”dedi. ”Ama Aran ya biri aniden odaya girerse ?”dedim ilk günden yanlış anlaşılmak istemezdim.
“Kapını kilitle gel Okyanus “ dedi Aran. ”Tamam üstümü de değişim geliyorum “dedim. İlk önce kapımı kilitledim sonra bavuldan bir eşofman takımı alıp banyoda giyindim. Saçlarımı da dağınık bir topuz yapıp Aran’ın odasına geçtim. Yatakta uzanıyordu. ”Bir tanem öyle dikilecek misin acaba? ”diye sordu.” Ha yok” deyip Aran’ın yanına uzandım .Aran bana sarılıp kafasını boynuma gömdü . Gözlerimi kapatıp kendimi uykunun tatlı kollarına bıraktım.
* * *
Aran’ın huzur verici sesiyle gözlerimi açtım. ”Hadi güzelim yemek saati geldi ”demesiyle yataktan kalktım. ”Sen in ben geliyorum ”dedim sesim boğuk çıkmıştı. Tamam deyip odadan çıktı Aran. Banyoya geçip elimi yüzümü yıkadım. Saçlarımı da düzeltip odadan çıktım. Kıyafetlerim uygundu.Avluya indiğimde herkes masaya oturmuştu .”Özür dilerim geciktim “dedim boş bulduğum yere otururken. Nasuh ağa “Bir daha geç kalma afiyet olsun ”dedi o sert sesiyle. Onun yemeğe başlamasıyla bizde başladık .
Yemekler, tatlılar yenmişti. Şuan oturma odasında oturuyorduk dışarısı estiği için.Gülcan hanımın sesiyle ona döndüm. “Güzel kızım hadi kahveleri yap “demesiyle ona başımı sallayıp mutfağa girdim. Adını bilmediğim birine ”Abla nasıl içiyorlar kahveyi ben sormayı unuttum ”dedim utangaç bir tavırla. ”Ben Sare kızım herkes orta içer kızım “demesiyle kahveleri yapmaya başladım.
Kahveler hazır olduktan sonra herkese dağıttım ve yerime oturdum. Aran kulağıma yaklaşıp “Tuzlu kahveni içmekte nasip olur umarım ”dediğinde içtiğim kahve boğazıma kaçtı. Bir öksürük beni tutmuştu. Herkes bana bakıyordu. Önümdeki suyu alıp içtim .
Aran ise gülüyordu. Hem de çok güzel gülüyordu. Gamzelerin de bir ömür kalabilirim. Öksürüğüm durunca Mercan abla “İyi misin ?”diye sordu. Başımı salladım. Herkes tekrar kaldığı yerden konuşmaya başlamıştı. Bende bu arada Gül’e bakıyordum resim çiziyordu.Bir kaç dakika sonra elinde resmi ile yanıma geldi. “Amca ve ee neydi ya adını unuttum.” Deyip kafasını kaşıdı daha sonra aklına gelmiş gibi “he hatırladım Okyanus abla sizi çizdim” dedi ve resmi gösterdi . Siyah kısa saçlı olan Aran diğerinde bendim . Birini daha çizmişti.
Elimle gösterip “Bu kim Gül” diye sordum. “O da sizin çocuğunuz mavi “ demesiyle ağzımı şaşkınlıkla açtım. “Mavi çok güzel bir isim” dedi Aran. Kendime gelerek “Evet Mavi çok güzel bir isim “dedim gülümseyerek.
Bölüm hakkındaki görüşleri buraya alayım.
Diğer bölümde görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boş Ders / Yarı Texting Tamamlandı
RomanceDers neden boş olur ki?? Can sıkıntısından ölücem resmen. Telefonumu çıkartıp Snapchattte gezinmeye başladım. Rasgele birine mesaj atmaya karar verdim. Arkadaşım Leyla arada böyle yapıyordu. Denemekten zarar gelmez sonuçta isimlere bakarken bir isim...