15. Bölüm

846 63 2
                                    

Düzenlenmiş bölümdür.

Oylamayı ve yorum yapmayı unutma eğer unutmazsan çok sevinirim.

İyi okumalar .


Önüme döndüğümde Berfu’nun bozulduğunu gördüm ve güldüm. Bu kızda kesin bir şey vardı ama hadi hayırlısı.

ARAN’DAN

Babamla beraber çalışma odasına girdik. “Geç oğlum otur” bir sandalyeye oturdum. ”Seni dinliyorum baba. ”dedim. “Oğlum deden bir karar almış ”diye konuya girdi babam. “Ne kararı” diye sordum ne diyeceğini merak etmiştim.

“Nasıl desem deden senin evlenmeni istiyor.” Şaşkınlığımı gizleyemeyip “Ne” dedim. ”Berfu ile evlenmenizi istiyor” benim Okyanusu sevdiğimi herkes biliyordu.

“Baba böyle bir şey olmaz bide kendisi gelip söylemiyor sana söyletiyor” dedim sinirle çıldıracağım. “Biliyorum oğlum zor bir durum ”dedi babam üzgün bir şekilde.
“Baba ben Okyanusu seviyorum eğer evleneceksem onunla evlenirim. ”dedim. “Aran biraz düşün “ dedi babam.

“Son sözüm bu ben Berfu ile evlenmem ”dedim.
Odadan çıkıp balkona geçtim. Ben Okyanus’tan başkasına bakmaz iken böyle bir şey düşünmeleri sinirlendirmiş idi beni. Sert bir soluk verdim önümdeki korkuluğu tutunarak. Birisinin arkamdan sarılması ile irkildim.

Berfu olabilir diye düşündüm eğer Okyanus böyle görse yanlış anlardı.

Hemen arkamı döndüm. Okyanustu sarılan bende ona sarıldım, kafamı boynuna gömüp o eşsiz kokusunu soludum.

Biraz olsun sinirim gitmişti. ”İyi misin ”diye sorması ile kafamı kaldırmadan “İyiyim sen yanımda iken çok iyiyim ”dedim güldü devam ettim konuşmaya “Hadi odamıza gidelim.” Tamam demesiyle kafamı kaldırıp elini tuttum.

Odamıza girip kapattım “Üstünü değiş gel” dedim tamam deyip odasına geçti. Bende kıyafetlerimi değişip yatağa geçtim. Kapı sesiyle kapıya doğru baktım. Okyanus yine çok tatlı ve güzel olmuştu. Yanıma geldiğinde ona sarıldım.

“Her ne olursa olsun bana güven tamam mı ”diye sordum. “Sana güveniyorum da bu soru da nereden çıktı “dedi. ”Bir yerden çıkmadı. İyi geceler güzelim “dedim.” İyi geceler” dedi.

*  *  *

Kapının çalınmasıyla gözlerimi açtım Okyanus hâlâ uyuyordu. Yavaşça yataktan kalkıp kapıyı açtım Berfu vardı karşımda. “Hayırdır sabah sabah “dedim sertçe.
“ Seni uyandırmaya geldim.” demesiyle ”Gelme seni bir daha bu katta görmeyeyim. ”deyip kapıyı yüzüne kapattım.

Sert bir soluk verip arkamı döndüm. Okyanus gözlerini açmış tavana bakıyordu. Yanına geçip anlını öptüm.
“Günaydın bir tanem” dedim. “Günaydın canım kimdi o” diye sordu.” Önemsiz biri “dedim.” Peki dün babanla ne konuştun? ”şuan bunu Okyanusa söyleyemezdim .

“ Boş ver güzelim hadi üstümüzü giyip kahvaltıya inelim “dedim. “Tamam yakışıklı” deyip yanağını öptü ve odasına geçti. Bende kıyafetlerimi giymeye başladım.

OKYANUS’DAN

Odama girip dolaba yerleştirilmiş olan kıyafetlerimden yeşil dizlerimin üstünde bir elbise çıkardım. Kısa bir duş alıp elbisemi giyindim. Saçlarımı da kurutup ördüm, hafif de  bir makyaj yapıp Aran’ın odasına girdim.

Telefonda bir şeye bakıyordu kafasını kaldırdı. “Ben hazırım bir tanem” dedim. “Çok güzel olmuşsun ”deyip ayağa kalktı.” Teşekkür ederim beyefendi” dedim gülümseyerek.” Seni çok güzel bir mekana götüreceğim “dedi Aran.

“Hmm o zaman çabuk çıkalım kurt gibi açım “dedim. Odadan çıktık, el ele tutuşup merdivenlerden indik. Sofraya oturuyorlardı Aran konuşmaya başladı ”Biz çıkıyoruz size afiyet olsun “.

Nasuh ağa tam bir şey söyleyecek iken Serkan ağa onun sözünü kesti” Tamam oğlum dün dediklerimi düşün “ dedi. Aran sadece başını salladı. Kapıdan çıkıp arabaya bindik. Dün ne konuştuklarını merak ediyordum. Sorduğum da geçiştirdiği için daha da üstelemedim.
Rastgele bir radyo kanalı açtım. En sevdiğim şarkılardan biri çalmaya başladı. Nakarat kısmına geldiğinde bende söylemeye başladım.

Gel yârim gönlüme,

Kısacık ömrüme,

Ver elini tutayım.

Ortak ol derdime

Kalbime adını yazdım da durdum,

Kalbime adını yazdım da durdum,

Yar doğru sevdayı o zaman buldum,

Yar doğru sevdayı o zaman buldum..

2. Kere nakarat kısmına geldiğinde Aran’da söyledi sesi çok güzeldi. Şarkı bittikten sonra “Bu şarkı bizim şarkımız olsun” dedi.” Olsun” dedim. İçim huzursuzdu ama Aran’a bir şey belli etmedim. Ormanlık bir alanda güzel şık bir yere gelmiştik.

Arabadan inip etrafıma baktım. Aran’da yanıma gelip elimi tuttu.” Beğendin galiba” demesiyle Aran’a döndüm. “Evet beğendim kimin burası?” dedim.” Burası çok sevdiğim bir arkadaşımın ”dedi. “Hmm” yavaşça içeri girdik. Fazla kişi yoktu.

Bölüm hakkındaki görüşleri buraya alayım.

Diğer bölümde görüşürüz.

Boş Ders / Yarı Texting TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin