Düzenlenmiş bölümdür.
Oylamayı ve yorum yapmayı unutma eğer unutmazsan çok sevinirim.
İyi okumalar .
ARAN’DAN
Okyanusu öyle bitkin mutsuz görmek içimi parçaladı. Sevdiğim kadının ailesi vefat etmişti. Onu da yanımda Mardin’e götürmek istiyorum ama o ister mi bilmiyorum. Telefon sesi düşüncelerimi dağıtmıştı.
Annem arıyordu açtım. “Annem” dedim ”Oğlum ne oldu sesin kötü geliyor” dedi .
“Anne sevdiğim kadının ailesi öl-oldu.” “Oğlum kızın yanında kal o şimdi bitik durumdadır” O ağladıkça benim canımdan can çıkıyor sanki “ nefes alıp devam ettim.” Anne ben şimdi kapatıyorum bir kaç işim var” dedim.
“Tamam oğlum dikkat edin kendinize” telefonu kapatıp işlemleri yapmak için hemşirenin yanına gittim.
OKYANUS’DAN
Leyla gelmişti Aran çıktıktan sonra bir süre Leyla’ya sarılıp ağlamıştım. Uyumuşum bir süre sonra gözlerimi açtığımda Aran koltukta uyuya kalmıştı Leyla gitmişti. Gördüğüm rüya aklıma geldiğinde istemsizce ağlamaya başladım.
“Güzelim ne oldu” diye sordu onu da uyandırmıştım. ”Aran yanıma gelir misin “ yanıma gelip oturunca “ Beni de yanında götürür müsün? ”Emin misin güzelim” dedi.
”Eminim annemle babam sana güveniyormuş” dedim . “Ne zaman dediler ”diye sordu Aran. ”Rüyamda hatta siz birbirinizin kaderisiniz demişti annem” bunu dememle Aran bana sımsıkı sarılmıştı.
Aynı anda “Seni seviyorum ”dedik ve güldük. Biraz olsun yüzüm gülmüştü. “Yarı cenazeden sonra evine geçeriz o zaman” “Tamam teşekkür ederim yanımda olduğun için ”dedim. “Hadi biraz uyu” “Sende yanımda yat ama” dedim.” Tamam”diyip üstümüze ince olan pikeyi örttü. Belki de bu gece hayatımın değiştiği geceydi kim bilir. Aran’ın kollarında onun kokusunu soluyarak uyudum.
“Okyanus hadi uyan bir tanem “ Aran’ın sesiyle gözlerimi açtım. Nerde olduğumu idrak ettim ama etmez olaydım. Aran’ın üstünde yatıyordum “Ben ben özür dilerim” diyerek üstünden kalktım. “Sorun yok sakin ol” demesiyle tamam deyip odadaki lavaboya girip elimi yüzümü yıkadım.
Ailem için güçlü duracaktım. Onlardan bahsedeyim biraz ikisi de yetimhanede büyümüş daha sonra 1 arkadaşları sayesinde tanışmışlar sonrada birbirlerini sevip evlenmişler. Daha fazla oyalanmadan lavabodan çıktım. ”Hazır mısın” diye sorduğunda “Son bir şey eksik “deyip sarıldım .
“Şimdi oldu bey efendi” “O zaman çıkalım hanım efendi” el ele tutuşup odadan çıktık.
Ailemin her şeyimin üstüne toprak atmıştım. Fazla kişi yoktu buraya gelen hepsi gittikten sonra Leyla ve biz kalmıştık. İki mezarın ortasına oturup konuşmaya başladım.
Bölüm hakkındaki görüşleri buraya alayım.
Diğer bölümde görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boş Ders / Yarı Texting Tamamlandı
RomanceDers neden boş olur ki?? Can sıkıntısından ölücem resmen. Telefonumu çıkartıp Snapchattte gezinmeye başladım. Rasgele birine mesaj atmaya karar verdim. Arkadaşım Leyla arada böyle yapıyordu. Denemekten zarar gelmez sonuçta isimlere bakarken bir isim...