16. Bölüm

821 65 19
                                    

Düzenlenmiş bölümdür.

Oylamayı ve yorum yapmayı unutma eğer unutmazsan çok sevinirim.

İyi okumalar .

Evet beğendim kimin burası?” dedim.” Burası çok sevdiğim bir arkadaşımın ”dedi. “Hmm” yavaşça içeri girdik. Fazla kişi yoktu. Yanımıza uzun boylu, esmer biri geldi.” Hoş geldin Aran sende hoş geldin yenge” gülümsedim ve bana uzattığı eli tutup selamlaştım.

“Hoş bulduk Enes kız arkadaşım Okyanus”  “Merhaba” dedim. “Buyurun sizi en güzel masaya alayım.” Demesiyle Enes’i takip ettik. Gösterdiği masaya oturduk.” Enes çok aciz en güzellerinden getir.” Dedi Aran.

Tamam deyip yanımızdan uzaklaştı Enes.” Siz nasıl tanıştınız çok samimi geldiniz gözüme ?” dedim.” Liseyi beraber okuduk sonrada hep konuştuk “dedi.

Kahvaltımızı yapmış hesabı ödemek için Enes’in yanına geçmiştik.” Elinize sağlık her şey çok güzeldi “dedim. Aran hesabı ödemişti bu arada “Yine beklerim “dedi Enes. Arabaya binip yola çıktık.

         *  *  *

Farklı bir yere gidiyorduk galiba konak yolunda değildik. “Aran nereye gidiyoruz “diye sordum. Çalan şarkının sesini kıstı ve konuşmaya başladı ”Sürpriz” “Hmm sürpriz demek ama ben meraktan ölürüm ”dedim heyecanla.

“Söyleyemem adı üstünde sürpriz ”dedi düz bir sesle moralim bozuldu. “Peki ne kadar kaldı?” diye sordum bari buna cevap versin. “Daha var güzelim. “dedi. Kafamı salladım ve camdan dışarı bakmaya başladım.
Aran’ın bana seslenmesi ile gözlerimi açtım. “Uyumuş muyum?” diye sordum sesim kısık çıkmıştı.

“Evet uyumuşsun hadi gel” demesiyle arabadan indik. Etrafımızda villa tipi birkaç ev vardı. Aran’a döndüm ”Aran nereye geldik? ”dedim.

“ Birazdan anlarsın ilk önce gözlerini kapatalım.” Dedi ve cebinden çıkardığı fular ile gözlerimi bağladı.” Aran buna gerek var mıydı ?”diye sitem ettim. Yürütmeye başladık ”Dikkat et basamak” demesiyle ayağımı biraz yükseğe kaldırdım.

Bir iki basamak daha çıktıktan sonra “bekle” dedi. Galiba kapıyı açıyordu çünkü anahtar sesi gelmişti. Kollarımdan tutup ileri ilerletti. Yavaşça gözümdeki fuları açtı. O anda konfetiler patladı tanıdığım tanımadığım herkes buradaydı.

Doğum günümdü ya benim nasıl da unutmuştum. Gözümden istemsizce iki damla yaş düştü. Bugün 25 Mayıs idi her zaman ailemle kutladığım doğum günümü bu sefer onlar olmadan kutlayacaktım

Gözlerimi silip Aran’a sarıldım. “Teşekkür ederim” diye fısıldadım ve ayrıldım. Arkama dönüp Leyla’ya sarıldım. “Doğum günün kutlu olsun kuzum” teşekkür ettim ve diğerlerine sarıldım. Aran’ın sesiyle ona döndük “Sarılma kısmı bittiğine göre pasta kısmına geçebiliriz.” dedi.

Mutfak olduğunu anladığım yerden iki görevli üstünde mum yanan pastayı getirdi. Tam üfleyecekken Aran “Dilek tut bir tanem” dedi kafamı salladım. Gözlerimi kapatıp ”Hayatımın devamını sevdiklerim ile mutlu bir şekilde geçirmek istiyorum” diye dilek tuttum ve mumu üfledim. Ardından bir alkış tufanı koptu.

*  *  *

Pastayı yemiş idik herkes teker teker hediyelerini veriyordu bende teşekkür ediyordum. Sıra Leyla’ya gelmişti.” Tekrar doğum günün kutlu olsun kuzum”
Dedi ve hediye paketini verdi. Açtığımda gözlerime inanamadım. Siyah bir deftere tüm anılarımızı yazmıştı. Fotoğraflarımızı bile koymuştu deftere.

Gözüm dolmuştu.” Teşekkür ederim” dedim sesim içime kaçmıştı sanki. “Şş ağlama sakın bundan sonra hep gül tamam mı?” başımı salladım ve tekrar sarıldım. “Ne zaman döneceksin “ diye sordum. “Hafta sonu döneceğim” dedi ondan ayrıldım.

Arkamı dönüp Aran’a bakındım. Köşede bir koltuğa oturmuş bana bakıyordu. Bakışlarımız buluştuğunda gülümsedik aynı anda. Herkes yavaş yavaş dağılmıştı bir yarım saat sonra Aran ile baş başa kalmıştık.
Şöminenin yanında ki koltukta sarılı bir şekilde oturuyorduk.

” Sırada benim hediyem var “ demesiyle doğrulduk. “Benim için onca şey yaptın zaten hediyeye gerek yoktu.” Dedim. “Beraber kutladığımız ilk doğum günün” nefes alıp devam etti.” Hayatıma girdiğin için teşekkür ederim.”  deyip cebinden bir kutu çıkardı ve eğildi.

Dilim tutulmuştu sanki konuşamadım.” Benimle bir ömür geçirip hayatımı güneş gibi aydınlık bir gelecek sunar mısın?” gözlerim dolmuştu. Böyle bir şeyi beklemiyordum.

Bölüm hakkındaki görüşleri buraya alayım.

Diğer bölümde görüşürüz.

Boş Ders / Yarı Texting TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin