Düzenlenmiş bölümdür.
Oylamayı ve yorum yapmayı unutma eğer unutmazsan çok sevinirim.
İyi okumalar .
“ Benimle bir ömür geçirip hayatımı güneş gibi aydınlık bir gelecek sunar mısın?” gözlerim dolmuştu. Böyle bir şeyi beklemiyordum. Aran’ı daha fazla bekletmemek için başımı salladım.
“Elini uzat “demesiyle sol elimi uzattım. Yüzüğü parmağıma takıp ayağa kalktı. Boynuna ellerimi dolayıp sarıldım.” Seninle bir ömre varım “dedim gülümseyerek. Çok mutluydum aklıma gelen şeyle tekrar konuştum.” Bilerek aynı gün teklif ettin demi?” diye sordum.
O aşık olduğum sesiyle bir kahkaha attı. “Bunu düşünmemiştim ama dediğin iyi oldu.” Demesiyle hafifçe omzuna vurdum.
“ Acıdı be kızım “ “ He tabi tabi “ dedim. “Bu ev kimin?” diye sordum geldiğimiz andan beri merak ediyordum.
“ Burası eğer sende istersen bizim yuvamız olsun” dediğinde güldüm. Bizim yuvamız kulağa ne kadar da güzel geliyordu.” Olsun bizim yuvamız olsun olsun “dedim ardından devam ettim.“Bugün burada mı kalsak konağa hiç gidesim yok” biraz düşündükten sonra “Olur hem evi tam gezdirmedim belki değiştirmek istediğin şeyler olur. “ dedi. “ Hı hı gezdirsene “ demem ile evi gezmeye başladık.
Bütün odaları gezmiş idik her şey çok güzeldi. Son odaya girdiğimde gözlerime inanamadım. Açık bir banyo vardı. “Beğendin mi” diye sorması ile “ Şaka mi yapıyorsun bayıldım” dedim heyecanla.
“Beğenmene sevindim burada yapacaklarımızı hayal bile edemiyorum” demesiyle gözlerimi kaçırdım. Bu olayı hiç hayal etmemiştim. Utanmıştım yanaklarımın kızardığına eminim.
“Sen utandın mı ya?” “Sen sussana ya” deyip odadan çıkmaya yeltendiğimde kolumdan tutup durdurdu.
“Tamam tamam sustum bir tanem” dedi. “Acıktım ben” demem ile salona indik.* * *
Yemeğimizi yemiş bulduğumuz bir filmi izliyorduk.
Sanki evli gibiydik beraber yemeği hazırlamıştık hatta. Bu düşüncelerimi dile getirdim. “Aran sanki evli gibiyiz fark ettin mi?” dedim.“Fark ettim bir tanem ufak bir deneme yapmış olduk “demesiyle güldüm. Diyecek bir şey bulamayınca filme odaklandım. Film romantik komedi türüydü.
Kahkaha atıyordum resmen film bittikten sonra Aran konuşmaya başladı.” Senin kahkahan da yaşayabilirim.” Demesiyle ona döndüm. Yüzlerimiz çok yakındı.
“Bende senin o eşsiz kokunda, gamzelerinde yaşayabilirim. ”dedim. “Hmm demek öyle “ gittikçe yüzünü daha çok yakınlaştırdı.
Dudaklarımız arasında kilimler vardı. Konuşmaya çalışsak dudaklarımız değecek idi. Buna hazırdım galiba” öyle” dedim. Dudaklarımız birleşmişti ama sadece dudaklarımız değil ruhumuz da birleşmiş idi sanki. Ayrıldığımız da nefes nefes kalmıştık.
“Seni seviyorum ”dedim.” Seni seviyorum ”dedi güldü güldüm. Çok mutluydum ve de huzurlu. Aran’a sıkıca sarıldım. Başım göğsünde idi. Kendimi bulutların üstünde hissediyordum. “Uykun geldiyse yatalım müstakbel karım ”dedi güldüm. “Geldi müstakbel kocam ”dediğim an beni kucağına alması bir oldu.
“Ya Aran ne yapıyorsun yürüyebilirim. ”dedim. Kafasını sağa sola sallayıp yürümeye başladı. Aynı zamanda da konuşmaya ”Evet yürürsün ama ben seni taşımak istiyorum” demesiyle konuyu daha fazla uzatmadım. Kafamı omzuna yasladım.
Odanın kapısını açıp yatağa bıraktı beni.” Aran kıyafet falan var mı burada” diye sorarken buldum kendimi. Elbise ile yatamazdım çünkü.” Benim bir kaç tane tişört ve şortum var onlardan vereyim” deyip dolabın önüne geçti.
“Sen daha önce burada kaldın mı “diye sordum. “Evet bazen kafa dinlemek için geliyordum ”dedi ve elime kıyafetleri verdi.” Hmm ben üstümü değişip geleyim” dedim ve odadan çıkıp diğer odaya girdim.
Kıyafetlerimi gitmiştim ama şort biraz bol gelmişti belinde ipi olmasına rağmen. Aran’ın giymesini beklemek için biraz oyalandım. Bir kaç dakika sonra odaya girdim.
Aran telefonda konuşuyor idi benim geldiğimi fark etmemişti. “Ben Berfu ile değil Okyanusla evleniyorum ”demesiyle durdum. Bunun için mi acele edip evlenme teklifi etmişti. Telefonu kapatıp arkasını döndüğünde durdu.” Okyanus. "
Bölüm hakkındaki görüşleri buraya alayım.
Diğer bölümde görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boş Ders / Yarı Texting Tamamlandı
RomanceDers neden boş olur ki?? Can sıkıntısından ölücem resmen. Telefonumu çıkartıp Snapchattte gezinmeye başladım. Rasgele birine mesaj atmaya karar verdim. Arkadaşım Leyla arada böyle yapıyordu. Denemekten zarar gelmez sonuçta isimlere bakarken bir isim...