Düzenlenmiş bölümdür.
Oylamayı ve yorum yapmayı unutma eğer unutmazsan çok sevinirim.
İyi okumalar .
“Hatırlıyorum “dedi.” Kim bilir belki beraber yaparız “ kıkırdayıp dedim. “Belki hayat bu belli olmaz “dedi. Kafamı salladım. Aslında Ateş ile yakışırdı ama onun hayatında biri olabilirdi. Bu düşüncemi içimde tutmaya karar verdim
Saat üçe kadar Leyla ile vakit geçirmiştim. Daha sonra Aran’ı arayıp birini yollamasını söylemiştim. Araba önümde durduğunda bindim. “Konağa mı hanımım?” diye soran kişiye “Evet bu arada senin adın ne “ diye sordum.
“Adım Ali’dir hanımım ”demesiyle başımı salladım. Konağa vardığımız da Ali arabadan inip kapımı açtı. “Sağ ol Ali “deyip kapıdan içeri girdim. Berfu ve annesi Dilan hala birde Mercan abla oturuyorlardı.
Yanlarına doğru gidip selam verdim. Daha sonra odama geçip güzel bir duş alıp rahatladım. Dolaptan mavi çiçekli bir bluz giyip altına da siyah bir pantolon giydim. Telefonumu şarja takıp aşağı indim. Sofrayı hazırlamaya başlamışlardı. Bende onlara yardım etmeye başladım.
* * *
Biz sofrayı hazırlayana kadar evin erkekleri de gelmişti. Hep beraber sofraya oturduk. Nasuh ağanın başlamasıyla bizde başladık artık rutin hale gelmişti. Yemeğin ortalarına doğru Gül konuşmaya başladı. “Okyanus abla yüzüğün çok güzelmiş bana versene ”demesiyle herkesin bakışı elime döndü.
Ben sadece Aran’a bakıyordum.” Sana daha güzelini alırım amcacım “dedi Aran. Gül kafasını salladı. Bu sefer Nasuh ağa konuşmaya başladı. “Aran bu yüzük ne işidir?” Aran suyundan büyük bir yudum içip konuşmaya başladı. “Evleneceğim kadına aldığım yüzüktür dede “ dedi elimi tutarak.
“Sen ne dersin Aran Berfu senin karın olacak.” Diye bağırdı. Gül’ün gözleri dolmuştu Mercan abla hemen odasına götürdü onu. “Ben diyeceğimi dedim dede.” Aran’ın sesi hala düz bir tonda idi.
Saygısından bağırmamıştı bunu anlamıştım. Araya Serkan ağa girmişti.” Baba oğlumu zorla evlendiremezsin eğer böyle devam edersen yalnız kalırsın.” Bunu demesiyle derin bir sessizlik oldu.
Sessizliği Dilan hala bozdu. “Baba bu kız hepsinin aklını çelmiş.” Dedi. Bu kız dediği ben oluyordum galiba. Gözlerim dolmuştu. Aran ayağa kalkıp beni de ayağa kaldırdı. Odamıza çıktık ufak bir valize eşyalarımızı koydu.
Ben ağzımı açıp tek bir kelime bile söylememiştim. Aşağı indik yine “ Bizim evlenmemize müsaade etmezseniz beni ölü bilin.” Bu sefer sesi yükselmişti biraz. Konaktan çıkıp arabaya bindik. Aran telefondan birilerini arayıp eve bir şeyler almasını istedi.
Ben donmuş gibiydim. Aran’ın bana seslenmesi ile kendime geldim. “İyiyim” dedim ama iyi miydim? Bilmiyorum. Benim yüzümden ailesi ile arası bozulmuştu.
* * *
Yaklaşık 1 saat sonra evimize gelmiştik. Salonda oturuyorduk ne o konuşmuştu ne ben konuş muştum. Sessizliği bozan ben oldum. “Özür dilerim benim yüzümden ailenle aran bozuldu.” Sesim ağlamaklı çıkmıştı. Aran yanıma gelip sarıldı.
“Sen olmasan bile ben Berfu ile evlenmezdim. Ona hiç o gözle bakmadım. ”dedi. Bu sefer yüzümü elleri arasına alıp gözyaşlarımı sildi.” Takma kafana bir süre sonra illa kabullenecekler “ dedi Aran.
“Ya kabul etmezlerse ?” diye sordum. Aran şu kısacık zamanda her şeyim olmuştu o olmasa ne yapardım bilmiyorum. “Etmezlerse diye bir şey yok düşünüp de moralini bozma sen.” Kafamı salladım.
* * *
Odaya çıkıp üstümüzü değiştik. Telefonu elime alıp fotoğraflara bakmaya başladım. Annem ve babamın fotoğraflarında durdum. Onları çok özlemiştim.
Onlara verdiğim söze uyacak güçlü duracak idim. Akan gözyaşlarımı sildim. Aran banyodan çıkıp yanıma uzandı. “Hadi yatalım artık” dedim.Sesimi olabildiğince normal çıkartmıştım. “Yatalım güzelim” demesiyle kafamı Aran’ın boynuna gömdüm. O eşsiz kokuyu soluyarak gözlerimi kapattım. Uyku yavaş yavaş beni ele geçirdi.
Bölüm hakkındaki görüşleri buraya alayım.
Diğer bölümde görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boş Ders / Yarı Texting Tamamlandı
RomanceDers neden boş olur ki?? Can sıkıntısından ölücem resmen. Telefonumu çıkartıp Snapchattte gezinmeye başladım. Rasgele birine mesaj atmaya karar verdim. Arkadaşım Leyla arada böyle yapıyordu. Denemekten zarar gelmez sonuçta isimlere bakarken bir isim...