"Poď," chytila som Chrisa za ruku a ťahalo ho dovnútra. Pozrel sa na mňa s nechápavým pohľadom, ale nechal sa ťahať.
"Nechajte nám z pizze, musím niečo vyriešiť s Chrisom, hneď sme späť," oznámila som Diegovi a ďalej ťahala Chrisa po schodoch až do mojej izby. Zamkla som za nami a otočila som sa naspäť ku Chrisovi.
"Deje sa niečo?" spýtal sa ma a počula som v jeho hlase obavy. Pomaly som kráčala k nemu a nepúšťala som z neho pohľad. Podišla som k nemu a zašepkala mu do ucha:
"Chcem ťa, chcem si na tebe zajazdiť," a sotila som ho na postel. V tom momente mi bolo všetko jedno a vedela som, že to je správne.
"Nemyslím si, že je to dobrý náp.." začal si sadať, ale prerušila som ho bozkom.
"Viem, že ma chceš," zašepkala som a sadla som si na neho. Jemne som pohla panvou a cítila som ho pod sebou, aký bol tvrdý.
"Povedz mi, že ma chceš," znova som mu pošepkala do ucha a hýbala s panvou. Krk som mu zasypávala bozkami, počula som ako zavrčal a chytil ma zo zadu za krk a pritiahol si moju tvár k jeho.
"Chcem ťa," to bolo jediné čo povedal a pobozkal ma. Nečakala som ani sekundu a hľadala lem jeho trička a o sekundu už letelo na zem. Chris ma držal pevne za boky a bozkával mi krk. Postavila som sa, aby som sa mohla vyzliecť. Nohavice som si sťahovala o niečo pomalšie a snažila som sa pri tom vyzerať zvodne. Asi to fungovalo, lebo v Chrisových očiach som videla len túžbu.
"Ľahni si," rozkázala som mu a on ma poslúchol. Podišla som k nemu a klakla si pred neho. Pomaly som mu prešla prstami po leme boxeriek. Dala som mu jemnú pusu na bruchu a cítila som ako sa celé jeho telo zachvelo, páčilo sa mi mať nad ním kontrolu. Pomaly som mu stiahla nohavice aj boxerky. Chytila som ho do ruky a prešla jazykom po celej jeho dĺžke. Zobrala som ho celého do úst a sala.
"Moryn," zavrčal a snažil sa mi chytiť hlavu, ale odtiahla som sa.
"Ale, ale," zasmiala som sa a postavila som sa. Stiahla som si nohavičky a pomaly som na neho vyliezla. Chytila som ho do ruky a nasmerovala ho do seba. Spustila som sa na neho a zalapala po dychu. Zaprela som sa o Chrisovú hruď a začala sa zdvíhať a pomaly spúšťať dole. Chris ma chytil za boky, ale ruky som mu zobrala a dala nad hlavu.
"Toto sa mi nepáči, že mi nedovolíš sa ťa dotknúť," zavrčal Chris. Bola som si vedomá toho, že keby chce tak sa ľahko dostane z môjho zovretia, ale nespravil to.
"Teraz mám kontrolu ja," zašepkala som a naklonila som sa aby som ho mohla pobozkať a stále som pri tom hýbala panvou. Znovu som sa vystrela a začala stúpať a klesať, páčilo sa mi pomalé tempo, lebo som videla ako sa Chris snaží udržať na uzde. Cítila som, že už som blízko tak som zaklonila hlavu dozadu a zavrela oči. Chris si nečakane sadol a začal prirážať do mňa v živočíšnom tempe.
"Pozri sa na mňa," povedal s hrubým hlasom a ja som sa na neho pozrela. Cítila som tlak v podbrušku a vedela som, že už to dlho nevydržím. Chris ma chytil za zadok jednou rukou a druhou mi chytil bradavku, ktorú si vložil do úst. To už sa mi stehná roztriasli a ja som nemohla udržať vzdychy pod kontrolou. Bola som si istá, že nás počul celý dom, ale bolo mi to jedno. Chris ešte pár krát do mňa vrazil a potom ho vytiahol a spravil sa na svoje brucho. Ľahol si a ja som sa hodila vedľa neho.
"To bolo," začal Chris, ale vetu nedokončil.
"To teda bolo," na viac som sa nezmohla.Potom ako sme sa s Chrisom osprchovali, sme vyšli z izby dole za chalanmi. Keď sme zišli, všetci traja sa uškŕňali.
"Vyriešené?" opýtal sa Dominic a zasmial sa.
"Ešte to budeme museť prebrať znova," uškrnula som sa na Chrisa a prešla ku krabici od pizze a vybrala si jeden trojuholník a sadla som si na kuchynskú linku.
"Mali by sme ísť čoskoro spať, zajtra nás čaká práca." Oznámil nám Chris a podišiel ku mne a pohladil ma po stehne.
"Stále nechápem načo ti je stavebná firma, je to len starosť navyše," odfrkol si David a napil sa z piva.
"Vieš, že môj otec chcel, aby firma fungovala ďalej a taktiež, dobre sa z toho dá zarobiť," odpovedal mu Chris a tiež si otváral flašu piva. Úprimne nechcelo sa mi ísť do firmy, páčilo sa mi, že som posledné týždne mohla byť sama sebou a nemusela som sa hrať na niečo čo nie som. Nie som sekretárka, ale vrahyňa. Vlastne všetci v tomto byte majú na rukách krv, a je až komické, že sa cítim v ich spoločnosti v bezpečí. Mala som pocit, že sa nemusím starať len o seba sama, že mám niekoho kto mi kryje chrbát. Pozrela som sa na Chrisa ako sa baví s kamarátmi a musela som sa usmiať. Bol uvolnený a vyzeral byť aspoň na moment spokojný. Dokázala by som byť s ním šťastná?
"Čo sa tak usmievaš? Nad čím premýšlaš?" otočil sa ku mne a tiež sa usmial.
"To si nechám pre seba," zaškerila som sa na neho a natiahla som sa po ďalšom trojuholníku pizze. Ešte sme sa chvílu bavili o tom, ako to bude zajtra prebiehať.
"Dobre ja už to zabalím na dnes, tak ráno," postavil sa David a za ním odišiel aj Diego s Dominicom. Chris stál otočeným chrbtom ku mne. Zoskočila som z linky a objala ho zozadu.
"Deje sa niečo?" spýtala som sa ho a dala mu bozk na chrbát. Chytil ma za ruku a otočil sa ku mne.
"Nechaj to tak," smutne sa usmial a chcel odísť, ale chytila som ho za ruku.
"Hovor," povedala som prísne a zamračila som sa.
"Bojím sa, že nedokážem ochrániť tých, na ktorých mi najviac záleži. Neviem, čo sa spravím, ak sa niečo stane Kori, len vďaka mne. Nikdy by som si to neodpustil," povedal smutne a snažil sa nepozrieť na mňa.
"Hej, pozri sa na mňa," zašepkala som a chytila jeho tvár do rúk, musela som sa postaviť na špičky.
"Ja vás ochránim, aj keby som mala obetovať svoj život pre ten váš," zašepkala som a stiahla som ho k sebe aby som mu mohla dať jemný bozk.
"Poď, ideme si ľahnúť." zašepkala som a chytila ho za ruku.Ležala som na chrbte a hladila Chrisovi vlasy, keď zrazu dvihol hlavu ku mne.
"Čo ak by sme ušli, zoženieme si falošné doklady, prefarbíme si vlasy a ujdeme. Jednoducho vyparíme sa a môžme začať odzačiatku,"
"Chris, keď chceš zober Kori a bežte. Ja nebudem utekať pred problémom a potom sa obzerať na každom rohu. Nie je to správne a myslím si, že by to bolo horšie." odpovedala som mu úprimne.
"Nie, bez teba nejdem nikam." odpovedal rozhodne a znova si lahol.
"Prečo?" spýtala som sa úprimne, nič ho pri mne nedrží.
"Lebo viem, že sa do teba pomaly ale isto zamilovavám," zašepkal. Celá som stuhla.x
YOU ARE READING
MORANA
Romancemorana- bohyňa smrti čo ak sa jej dostanete do cesty? Zničí jednu významnu rodinu, ktorá má veľké postavenie v mafií? Pomstí sa? Ale čo ak zistí pravdu, ktorá ju dostne do kolien? UPOZORNENIE! Príbeh obsahuje vulgarizmy, násilie a sexuálne scény.