Hmm,ik had Mustapha niets verteld toch?
'Mustapha,hoe weet je dat ik ga trouwen,heb ik je het verteld?'
'Neen,je hebt het me niet verteld,ik heb zo mijn bronnen' zei hij.'Ik heb zo mijn bronnen zegt die' :s,hoe weet die dat,man.
Saffie genoeg gepraat,ik wist het,het was Yassine.Hshoema,je zit te eten,er staat eten op tafel en je nodigt me niet eens uit. Wacha eh Naoual,eerst verzwijg je me je trouwfeest en nu nog dat je aant eten bent.
Saffie,gedaan tussen ons.
Neen,Mustapha,je bent welkom om te eten zei ik hem.
Hahah,dat wou ik horen. Yallah, haal brood.Ik bracht hem brood uit de keuken.
Hij nam wat hapjes en zei iets wat ik niet verstond.
Wat zeg je ? Ik versta je niet,kauw kauw eerst en dan praat je eh zoefrie!
Naoual,dat eerste heb ik wel gemeend eh ,dat van je trouw,je hebt me niet uitgenodigd,ik dacht dat je het me wel ging vertellen.
Zo Naoual,ik was je mattie uit Marokko,weet je nog,ik heb je maandverband gehaald in moeilijke tijden,ik begrijp het niet of had je schrik dat ik het ging vertellen aan Y..euhm walou.Ik weet dat je niet kwaad bent,doe niet alsof je kwaad bent eh emshoem. Je bent welkom,jij hebt geen uitnodiging nodig. Je loopt zelfs bij onbekenden binnen,dus waarom deze keer een uitnodiging van mij.