Ik hefde mijn snuitje op en liep mooi door. Ik zag dat Amin de auto wegdeed en op weg naar mij was. Ik had gewoon lekker mijn zinnetje gekregen. Hihih,ik krijg het altijd voor mekaar.
Amin: Hé,wacht eens even. Je moet niet boos op me zijn. Ik heb je toch niets gedaan. Kijk niet zo naar me. Ik begin schrik te krijgen van je.
Habiba: Oké,je hebt gelijk,maar ik snap niet dat hij zo kan doen. Hallo,ik ben wel oud genoeg en ik weet wat ik doe,hij moet me niet de les voorlezen. Hij behandelde me net als een hondje die hij op het matje had geroepen,dat kan die wel elders gaan doen,maar bij mij niet.Amin: Weet ik wel. Maar hij zal wel zijn redenen hebben.
Habiba keek Amin heel woedend aan. Haar neusgaten werden groter. Haar ogen puilde uit,ze kon hem wel opeten.
(Wat is zij toch knap,als ze kwaad is,dacht Amin)
Amin: Begrijp me niet verkeerd. Ik bedoel niet dat je het verdiende,maar waar het ook overging,hij zal wel zijn redenen hebben om zo te doen. Maar echt,dat verdien je niet.Het was stil,Amin wandelde langs Habiba met zijn handen in de zakken van zijn short,denkend hoe hij haar aan het praten zou krijgen. Habiba kon niet meer van het lachen maar ze hield zich in,die shitania.
Mag ik wat water vroeg Amin. Hier je mag de hele fles hebben zei ze terug.
Aangekomen bij het frontiere,wist dat Habiba alleen erdoor moest,want Amin had zijn wagen laten staan en zijn paspoort heeft die bij zijn vrienden liggen.
Sjow,ik denk dat je beter kunt gaan zei ze. Waarom vroeg hij.
Omdat ik naar huis ga,ik ga terug naar Nador. Ja,maar neen meid,ik laat je hier niet alleen uit vertrekken zei hij.Ik ga zeker en vast niet terug zei ze.
Dat vraag ik ook niet van je. Wil je misschien iets gaan eten ofzo vroeg hij. Iets eten,ik heb wel zin in wat,maar ik wil liever naar Nador om wat te eten. Hier vind ik niets lekkers.Ze had al snel haar keuze gemaakt. Weg uit Mellilla en terug naar Nador en ze stemde eigenlijk een beetje toe dat Amin haar vergezelde.
Zal ik even de auto halen en wacht jij hier even op me zei hij.
Is goed,ik ben hier en als ik er niet meer ben,dan weet je wat er met dit liefje is gebeurd.Ik schakel alle eenheden in. zei Amin.
Yallah ga nu riep Habiba.
Ik dacht aan Brahim,stomkop,wat zal die nu bezig zijn. Hij zal zich wel vermaken maar is niet erg,ik ga me lekker ook vermaken en hij mag doodvallen.
Psst,lekkere stap in.
Hahha,gek doe normaal. Ik lijk wel een eersteklasse hoertje en daarbij ik sta nog op een hoek.
Hsoema zei Amin. Amin wijkte af,ewa heb je je paspoort bij?vroeg die.