Jij trutje, je hebt hem geld aangeboden zodat hij mijn ijsje kwam halen.
Gghighgi wat dacht je?vroeg Habiba .
Sluwe vos net als haar broer.
Oke dan heb ik je toch wat geleerd in dit leven,hahaha...zei Mohamed.Maar moest je nou echt zo'n kind nemen,meskien..
Hij zag er vies uit en die snot enzo.Ik heb al geen trek meer om te eten man. Dat is jouw probleem zei ze.Ik heb wel trek zei ik.
Gaan we wat eten?
Okay dan,als jij wilt eten dan ga ik wel mee.
Ik heb ook honger hoor zehma met mij ga je niet mee?
Hou je bek jij a trutje.
Wat wordt het? Waar wil je eten?
Romero of Casanova?
Ik koos voor Romero,ik had zin in vissoep..
Lekkere stokbrood met olijven.
Wil je daar gaan Habiba? Ja,ik heb Romero ook wel gemist,laten we zeker daar gaan eten,lekkere vis eten..We wandelden boulevard af en stapten in de auto..
Het was er niet ver vandaan,maar toch is het veiliger om je auto in zicht te hebben.
Habiba maakte nog even herrie om de prijs die ze moest betalen.
Ze kon echt een kreng zijn in zo'n dingen.
Ze gaf hem 5 dirham en zei dat het voldoende was en als hij nog kwam smeken dat ze hem dan een lesje ging leren.
Ik vond het op niets trekken maar jah...
We reden naar Romero,het was best druk,iedereen zat buiten,lekker warm,buiten eten...
Wij nemen ook een tafeltje buiten eh Mohamed?
Neen,toch niet,zei hij..
Neen? Waarom niet vroeg ik hem?
Ik ga niet buiten zitten,ik ga niet op straat eten man,al die hongerige arme mensen die erlangs lopen,helemaal ongemanierd en nog die auto's die langsrijden,mannen die je bekijken..
Het wordt binnen eten zonder dat iemand ons stoort...Habiba deed teken dat hij wel een beetje kwaad is..Ik had beter niet gevraagd om buiten te eten.
Maar oke,zoals hij wou,gingen we dan binnen eten,met een lang lelijk gezicht zat Mohamed langs me,Habiba voor me die haar lach soms inhield.