yolda kaldim ya

2.2K 78 8
                                    

🎧
İşten dönerken, ciddi bir şekilde fırtına vardı. Sadece eve gidip kurtulmak istiyodum ama köşeyi dönerken arabamın ilerlememesi yüzünden kalmıştım öyle. Arkamda da bir araba vardı. Kavga etmeden eve gitmek istiyorum sadece.

Arkamdaki arabadan biri indi. Camımı açtım.

"Hiç mi ilerlemiyo araba?"

"Hayır."

"Tamam ben yardım ederim. Bir dakika." Arkasını dönüp arabanın içinde oturan çocuğa seslendi. Şu acıdan mükemmel duruyodu. Tanıdıkda gelmişti.

"Baji gelsene!"

"Mikey kendin bulaştın işe kendin hallet!" Çocuğun adı bile yakışıklı. İmdat gerçekten. Çok tanıdık gelse de çıkartamıyorum şuan.

Mikey olan çocuk arabayı ilerletmeme yardımcı olduktan sonra yeniden yanıma geldi.

"Şeyy bişey dicektim aslında."

"Söyle?"

"Telefon numaranı verebilir misin?? Instagramdan takip ediyorum seni." Çok ünlüyüm ya zaten.

"Veririmm bekle" Arabadan telefonumu aldım. Birbirimizin numaralarını, ve adlarını öğrendikten sonra ayrıldık. Eve gitmek istiyodum artık. Hava aşırı soğuktu.
~

Otoparka girip arabayı park ettim. Eve çıkmak için asansöre bindim. Benimle beraber biri daha bindi. Saçlarından tanımıştım zaten. Konuşmaya çok çekiniyodum ama konuştum.

"Şeyy bugün arabadaki kızım ben. Kazutoradam tanıyosundur zaten."

"Hangi?" Hiç mi dikkat etmedin amk.

"Arabam yolda kaldı ya hani?" Söyledikten sonra evimin katına geldim. Benle beraber o da indi.

"Hatırladım şimdi tamam."

"Hiç gördün mü beni?"

"Görüyodum sabahları çıkarken."

Her sabah çıkmıyodum aslında. İşim sadece çarşamba ve perşembe günleriydi.

"Neyse görüşürüz bugün içinde teşekkürler."

"Bişey yapmadım ki. Görüşürüz." Ben kendi evime girdim o da kendi evine girdi.

Eve girer girmez üstümü değiştirdim. Yemek ısıtırken telefonuma mesaj geldi.
~

XXX-XXX
rahatsız etmiyorumdur umarım.
Mikey ben.

Yok etmiyosun mikey
kaydetmeyi unutmuşum

Mikey
Şey dicektim sen kazutoranın
arkadaşı değil misin? düşününce sklıma geldi

Evet bizde bugün bajiyle
yanlışlıkla öğrendik.
kendisi tanımadı beni


Mikey
bi gün yüz yüze görüşmeyi
ister mşsin bajinşn evinde
biz bu hafta sonu görüşücüzde

olurr bana haber verirsin  sen

Mikey
tamamdırrr görüşürüz
iyi akşamlarr

iyi  akşamlarr
___________________

Kısa oldu ama bölümleri kısa atıp daha çok bölüm atıcam günde

apocalypse  // baji x reader.  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin