Giden gitmistir gittigi gun bitmistir.Mikey
orosbh evlatladi
ben yazmasam umrunuzda degil
aqBaji
niye umrumda olsun kiMikey
neyse
hazir misiniz lanSues
ne icin amkMikey
ne
arkadaslar hani
1 saat sonrasi icin biletimiz var
tatil icin
amina koduklarim
aldik ua beraber haniSues
he
yok ya
ben valizim nerde onu bile
bilmiyorum ki amkBaji
unutmusum lanMikey
siz gerizekali misiniz
siktirin gidin hazirlanin
umrumda olmaz tek
basima giderimChifuyu
hay amina koyayim
ya
noluyo gece 2 de aqMikey
orosbu cocugu kalk hazirlan
gidiyoruzChifuyu
nereyeMikey
kanka siz saak misinizChifuyu
he tm
hazirim
ben
uyuyodumDraken
ananjza giricem
ne varMikey
hazir misinDraken
hazirim kanka tmSues
of
cok bos yapiyosunyzMikey
defolun gidin haziflanin---
Baji ile valiz hazirlamak hayatimda verdigim en kotu karardi. Cildirmama cok az kaldi.
"Bebegim bu yok ki amina koyayim!"
"Baji her koydugum kiyafete bu ne hic giyme ciplak gez daha iyi demeye devam ediceksen siktir git!" Sinirle elimdeki cropu valizd firlattim ve bajiye baktim.
"Iyi de bunlar cok acik." Masum bir sesle konusup kafasini egip, elleriyle oynamasina dayanamiyordum. Ellerimle basimi ovaladim ve bajinin kafasindan tutup kendime cevirdim.
"Baji masumluk yapma sus uslu uslu otur." Birakip valizimi hazirlamaya geri dondum. Bajide kafasini salladi.
Her sey hazir olduktan bajiye baktim. Yatakta uyuya kalmisti bebegim. Valizimi kapatip bajinin yanina yattim.
Ustume yorgani cekip telefonumu yanima aldim alarmi duyalim diye. Ona sarildigim an o da bana sarildi.
~
Evden cikma vakti gelmisti ve kendi valizimi merdivenden indiremiyordum."Keisuke nolur cok agir lutfen yardim etsen." Ona kurdugum cumleye ve bakislarima dayanamayip derin bir nefes verip yanima geldi.
"Ver sunu amina kodu- Lan bu ne amina koyayim ne koydun bunun icine!" Bajiyi arkamda birakip merdivenlerden inmeye basladim.
"Sues ne koydun sunun icine ben bile indiremiyorum amina koyayim! Drakeni koysan bu kadar agir olmaz!"
"Of baji gidince gorursun." Umarim ters tepki yemezdim.
Siteden cikip mikeyler ile bulusma yerine gelene kadar ben bajinin valizini, o da benimkisini tasimisti.
Yurumeye devam edip gozlerimle mikeyleri ararken gordugumde el salladim.
Yanlarina geldigimde yunayla hemen sarildik.
Hala sarilmaya devam ederken mikey arkamizdan soylendi. Gece oldugu icin birbirimizi duzgun goremiyoduk.
"Nerde kaldi bu orosbu otobus. Sigara yaksam hemen gelir kesin aq."
Baji yorgunlukla valizimin ustune oturmus kol kasini gosteriyodu.
"Suesin valizi yuzunden antreman yaptim resmen amkna koyayim." Dedi baji.
Mikey ise cebinden sigarasini cikartip bana dondu. Cakmak anlaminda. Yunayla sarilmayi birakip cebimden cakmagi cikarttim. Bajiyi biraz kudurtsam nolur ki?
Mikeyin sigarasini yaktiktan sonra mikey icine derin bir sekilde cekti. Ben ise o cektikten sonra sigarayi elinden alip kendim icime cektim.
Mikey ve baji bana sok olmus bir sekilde bakarken ben ikisinede normal bir sekilde bakiyodum.
Baji oturdugu valizimin ustunden kalkip yanima geldi. Kulagima egilip fisildadi.
"Bakalim bu hareketleri gidincede yapabilecek misin."
____________________________
BOK GIBI OLDU OZUR
AMA SIGARA ICME SEYINI SIRF BU SAHNE ICIN YAPTIM YANI DIGER SAHNELERDE OLMAZ ARKADASLAR
sizce nolcak😅😅😅😅
diger bolumude bugun atmaya calisirim insallah
arkadaslar sizce baba mi anne mi.
😊neyse gorusmek uzere!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
apocalypse // baji x reader.
Romancecigarette after sex started // 25/01/22// 💤💤 -eski olduğu için bir tık cringe!!!-