💌
"Bajiyle ayrıldık." Derin bir nefes alıp yunaya söylemiştim. Karşımdaki koltukta oturmuş donmuş gibi bana bakıyordu. Tepkisinden korkuyordum aslında. Mikey ile hala barışmamışlardı ve onun gerginliği vardı üstünde.
Bana patlama ihtimali çok yüksek.
Yunanın ağzından sadece ne kelimesi çıkmıştı. Ben ise oflarken kafamı koltukta geriye attım. Gözlerimi kapatıp aklımı boşaltmaya çalıştım. Düşünmekten başım ağrımıştı. Elimdeki kahve fincanına tırnağım ile vurarak küçük bir ritim tutturmuştum. Aklıma tırnaklarım geldiğinde kafamı kaldırıp ellerime baktım.
Bir ara yaptırsam iyi olucaktı baya uzamışlardı.
Yunada hala doğru düzgün bir tepki alamamıştım. Elindeki kahve fincanını masaya bırakmış elleri ile başını ovalamıştı. Gözlerim istemsiz ona kayarken o da bana baktı.
"Neden ayrılınız yine?" Cevabını nasıl vermem gerektiğini bilmiyordum. Gözlerimi ve kafamı cama çevirdim. Saat sabah 6 ya geliyordu. Fakat hava hala gece gibiydi. Yarın hafta sonu olduğundan kafam rahattı.
"Sues cevap ver." Daldığım düşüncelerden ayrılıp yeniden kafamı yunaya çevirdim.
"Yuna ben bilr kafamı toplayamadım. Bu haldeyken sana bir açıklama yapmam yanlış olur yarın konuşalım." Dedim ve oturduğum koltuktan kalktım.
Adımlarımı mutfağa yöneltip elimdeki kahve fincanını lavaboya koydum.
"Yatarken masadaki fincanları lavaboya koy!" Odama adımlarken salonda oturan yunaya bağırmıştım.
"Kazutoraya geçiceğim ben." Dedi ve tam odaya adım atarken yerimde durup yunaya baktım.
"Neden?" Diye sordum.
"Acil konuşmamız gerekiyor diye mesaj atmıştı. Ama sana geldiğim için gitmedim." Diye açıkladı.
Montunu giymeye başlamışken ben duvara dayanmış onu izliyordum. İçimden gelen ona sarılma isteği ile yanına adımlayıp boynuna sarıldım.
"Teşekkür ederim her şey için. Dikkat et kendine giderken. Gidince mesaj at!!" Diye söylendim. O da ellerini belime sardı. Gülümsediğini hissedebiliyordum.
"Sanki mesaj atsam bakacaksın! Uyumuş olursun o zaman sen." Diye gülerek çıkıştı. Ondan ayrılıp anlına sert olmucak şekilde vurdum.
"Olsun at sabah uyanınca merakta mı kalayım!" Dedim gülerek.
"Tamam tamam kızma atarım." Dedi. Ayakkabılarınıda giydikten sonra kapıyı açıp dışarı çıktı. Eli ile öpücük attığında bende aynı şeyi yaptım ve kapıyı kapattım. Kilitleyip derin bir iç çektim.
Kocaman evde yine düşüncelerim ile tek başıma kalmıştım.
Yavaş adımlar ile odama yürüyüp girişin ışığını kapattım. Odama girip kendimi hızlıca yatağa attım. Uyumadan önce biraz telefonda bakınasım geldi.
Yüz üstü yatıp yastığı çenemin altına koydum. Instagrama girdiğimde elim istemsiz bajinin hesabına gitmişti.
***
@bajikeisuke
ŞİMDİ OKUDUĞUN
apocalypse // baji x reader.
Roman d'amourcigarette after sex started // 25/01/22// 💤💤 -eski olduğu için bir tık cringe!!!-