70'lik raki ve istanbul fethi

359 21 17
                                    



Güzel giden tatilmizin maalesef sonuna gelmiştik. Geçirdiğim en iyi New York tatiliydi. Sanki daha öncede New York a gelmişim gibi söyledim ama hayır bu bir ilkti. Gerçekten çok güzel geçmişti ve japonyaya döndüğümüz gibi tüm kış evde soğuktan donmamak için çalışacağım gerçeği canımı çok sıkıyordu.

Şuanda hava alanında uçağımızı bekliyorduk. Yarım saat gibi bir süredir burdaydık. Ve daha uçağın yarım saati daha vardı.

Hepimiz bir kafede oturmuş üzgün bir şekilde kahve içiyorduk.

"Hiç gitmek istemiyorum ben ya of." Diye söylendiğinde mikey ona döndüm. Mutsuz olduğu her halinden belli olurken bu sefer baji konuştu.

"Amına koyayım o kadar New Yorka geldik suesle bir kere sevişemeden dönüyorum." Bajinin söylediği cümleye karşı kaşlarımı çatarken ona bakmaya başladım.

"Baji kes sesini!" Diye söylendiğimde susup arkasına yaslandı.

"Ben siz her gün sevişirsiniz sanıyodum abi nasıl?" Diye söyledi Chifuyu.

Diyemedim bununla yüzleşemem diye usta.

"Konser akşamı aşırı iyiydi." Drakenin konuşmasına gülerek kafamı salladım.

"Bok gibi sarhoş olup otelde Mitsuyanın ben kralım diye bağırmasıda çok iyiydi." Mitsuya elleri ile yüzünü kapatırken bir kez daha güldüm.

"Rezilsin amına koyayım." Dedi Kazutora.

"Kanka açtırtma benim ağzımı seninde yaptığın şeyleri biliyoruz!" Diye çıkıştı mitsuya.

"Knk alt tarafı görevlinin suratına muz yapıştırmışım." Kazutoranın normal bir olaymış anlatışına iç çektim ve masada duran telefonumu aldım.

İnstagramda dolaşırken üstten gelen bildirim kaşlarımın çatılmasına neden oldu.

Yoko hiç akıllanmayacak mı?

---

Yoko
Hey
nasılsın

Sues
ananin ami gibiyim yoko
ne istiyosun

Yoko
sadece yaptıklarım için özür dilemek istemiştim...

Sues
orosbuya bak lan sen
senin oyle bir amina koyarim ki
sok olursun pacoz
rahat birak beni pis manyak

Bu kisiyi engellediniz.

---

Yokonun mesajı ne kadar morali bozsada belli etmemek istedim. O kadar güzel bir tatilinin üzerine çocukların morali bozulmasın. Telefonumu kapatıp yeniden masanın üstüne koydum. Üstümde hissettiğim bakışlar ile bajiye döndüm.

Bana yaklaşık kulağıma doğru fısıldadı.

"Kime moralin bozuldu?" Bajiden hiçbir şey saklayamıcağımı unutmuşum.

"Önemli değ-" Uçağın anonsu ile cümlemi tamamlayamamıştım. Bajiden uzaklaşıp ayağa kalktığımda masanın üstünde duran el çantamı ve telefonumu aldım.

Daha sonrasında oturduğumuz mekandan çıkıp bineceğimiz yere doğru adımlamaya başladık. Bajide yanımdan yürüyordu. Yuna birden koşarak yanıma geldi. Bana tutunması nedeniyle yere yuvarlanmak üzereyken bajinin arkadan tutması sayesinde düşmemiştik.

apocalypse  // baji x reader.  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin