🎧Into It // Chase Atlantic
Sabah sanki üzerimden araba geçmiş gibi uyandım. Her yerim çok ağrıyodu. Ama çok içtim sorun bende!
Akşam bizimkiler ile çok içmiştik. En az içen hina ve emmaydı. Yunada burdaydı ve akşam Mikey ile sevgili olmuşlardı. Aramızdaki sorunları çözüp yeniden arkadaş olduk.
Ben akşam emma ile koltukta yatmıştım. Mikey ile Yuna beraber yatmıştı.
Baji ile aynı içememize rağmen ve neredeyse en çok bizim içmemize rağmen diğerlerine göre daha enerjiktik.
Mutfakta ayakta bir oraya bir buraya yürürken kahve içiyodum. Yunanın mutfağa girmesi ile kafamı oraya çevirdim.
"Günaydın, başım çok ağrıyo!"
"Ben demiştim o kadar içme diye."
"Sen benden daha çok içtin?!"
"Ama söylenmiyorum!" Mutfağa Baji girdikten sonra içimdeki tırtıllar uyandı. (Çok mükemmel bir cümle oldu biliyorum)
"Günaydın." Ölcem alo.
"Günaydın." Mitsuya esnerken mutfağa girdi.
"Çok uyumuşum."
"Normal sabah ezanında yattık lan."
"Uyandırsana şunları sue."
"Niye ben uyandırıyom siz uyandırın."
"Uyandır işte." Oflayarak ayağa kalktım. Bajinin odasına gidip Yataktan düşmüs olan mikey yüzünden güldüm.
Ayağımla dürtüp uyandırdım. "Mikey kalk hanma geldi." Anında ayağa dikilirken odadan çıktım.
Herkesi uyandırdıktan sonra mutfağa geri dönüp masaya oturdum.
"Akşam cidden fazla içtiniz nasıl bu kadar enerjiksiniz?" Yuna'nın bajiyle bana sorduğu soru ile ona döndüm.
"Sanki sen az içtin."
"Senin kadar içmedim. Ve sarhoş olmadım." Bende olmadım ki.
"Bende olmadım."
"Bok olmadın. Baji sen hatırlıyo musun?"
"Neyi?"
"Hayda! Çok heveslenmiştim hatırlarsınız diye. Neyse anlatıyım Bak şimdi mitsuya iyi dinle!"
Bende heyecanlandım şimdi noldu lan?
"Sarhoş değildik diyosunuz ya, Sue sen Baji'nin kucağına oturup saçları ile oynuyodun en son. Hatta baji seni bir ara masayla arasına almı-"
"Tamam sus!" Yüzümü ellerimin arasına aldım. Tanrım neden hiçbir şey hatırlamıyorum!
"Oha lan çok tatlılar! Ama bende hiçbir şey hatırlamıyorum." Mitsuya ile mikey en son saç başa kavga ediyolardı...
"Utanma lan." Bajinin dediği şey ile ona döndüm.
"Utandığımı kim söyledi lan? Kendime sinirlendim!"
"Ne için?"
"Sarhoş olucak kadar içtiğim için!" Agresifleştim birden dur bajinin ne suçu var. Sakinleş sue.
"Neyse bişey demicem hadi kahvaltı yapalım acıktım ben!"
Yunanın dediği şeyi mitsuya ile onayladık.
Mutfağa Mikey girdiğinde istemsizce gülümsedim. Şuan o kadar tatlıydı ki ağlıcaktım!!"Ben acıkmadım ya. En son sabah ezanında çiğ köfte yemiştik nasıl acıktınız lan?"
"Mikey arasından kaç saat geçti!"
"Her neyse hadi!!"
____________________________
༉‧₊˚✧.*˖* ೃ࿔
-355 단어
ŞİMDİ OKUDUĞUN
apocalypse // baji x reader.
Romancecigarette after sex started // 25/01/22// 💤💤 -eski olduğu için bir tık cringe!!!-