11

606 35 57
                                    

🎧
Bajiyle havuz kenarında oturuyorduk. Gruptakilerin gelmesini bekliyorduk. Ben merdivenlerin orda ayaklarımı sokuyordum, Baji ise kafasını sokmadan girmişti.

Ben yüzme bilmediğim için giremiyordum. Aslında biliyor sayılırdım ama bazı travmalarım yüzünden girmekten korkuyordum.

Başımı çevirdiğimde Kazutoranın koşarak yanıma geldiğini gördüm. Ve yanlarında Yuna vardı?!

"Kankisimm naberr?" Arkamdan sarıldığında kollarına sarıldım. Sessizce kulağına yaklaştım.

"Yuna neden burda?"

"Peşime takılda boşver takma kafana sen. Sen giremiceksin değil mi?"

"Yok giremem."

"Ben yardım etsem? Hiç mi olmaz?"

"Bakarız." Kazutoradan uzaklaştığımda Bajinin sinirli bir şekilde bizi izlediğini gördüm. Ben ona baktığımda dilini dişlerinin üzerinde gezdirip başını çevirmişti.

Tam göz deviricekken Mikey ve Chifuyunun atlaması yüzünden kollarım ile kafamı korudum.

"Böyle bir atlayıs şekli var mı allah askına?!" Söylendiğimde mikey bana dönüp yanıma ilerlemeye başladı.

"Bak sakın şimdiden uyarıyorum sakın böyle bir sey yapayım deme!"

"Ya kankisim orda bizi mi izliceksin gel iste"

"İstersem girerim ben. Hem boyum yetmez." Boyum 1.60'dı fakat yine de yeteceğini düşünmüyordum.

Bunu demem ile birlikte Mikey gülmeye başladı. Kendi halinde takılan kazutora ve bajiye baktım. Kazutora suya olan hassaslığımı anlatmıştır herhalde.

Baji yanıma doğru gelmeye başladı. Ne yapacağını az çok tahmin edebiliyordum.

"Baji of gelme." Kafamı arkaya doğru yatırdığımda bacaklarımda hissettiğim temas ile titredim.

Kendime küfür edicektim şuan. Başımı kaldırdığımda bajinin bacaklarımdan tutmus bana baktığını gördüm.

"Lan napıyosun?"

"Yüzme bilmiyo musun?"

"Hayır da kazutora mı söyledi?"

"Evet. Ben seni tutcam gel." Haha bir de Bajinin kucağında mı olucam bunca şeyden sonra?

"Gerek yok ya git eğlen sen iyiyim ben burda." Ne kadar gitmek istesemds naz yapmam gerekiyordu şuan.

"Of tüm tüm gün burda bizi mi izliceksin gel işte." Belimden tuttuğunda omuzlarına tutundum.

O beni kucağına alıp suya soktuğunda bacaklarımı beline sarmıştım. Şuan resmen bajinin sırıttığını hissedebiliyordum.

Ellerimi omuzlarından çekip boynuna sardım ve kafamı boynuna gömdüm. Şuanda olduğumuz durum o kadar huzurlu hissettiriyor ki.

Baji suyun içinde yavaş yavaş hareket etmeye başladığında ellerini bacaklarımdan kalçama doğru çıkarttığında gözlerimi sıkıca istemsizce kapattım.

Şuanda bayılabilirdim gerçekten! Yunada kudursun.

"Baji napıypsunux amk?" Mikeyin bağırması ile başımı kaldırıp onlara baktım. Şuan utançtan yerin dibine girebilirdim ama öyle yapmamam gerkeiyordu.
~

1 saatir havuzdan hiç çıkmamıştık ve 1 saat boyunca bajinin kucağında kalmıstım.

Yavaştan üşümeye başladığımda Baji farketti. Şuanda ben sırtımı bajinin göğsüne dayamıştım baji ise havuzun kenarına sırtını dayamıştı. Elleri ise kalçamın altındaydı ben sandalyede oturur gibi oturuyodum işte. Başımıda arkaya atmıştım.

Baji ise Mikeylerin oyununu izliyodu. Yuna ise bir kenarda kazutorayla konuşuyodu.

"Titriyorsun çıkalım mı?"

"Olur aslında." Kafamı kaldırıp söylemiştim. Baji beni döndürüp yine kucağına almıştı. Bacaklarımı beline sarmıştım.

"Mikey biz çıkıyoruz!!!"

"Tamamm bizde çıkıyoruz kazutora dimi?!" Mikey kazutoraya bir hareketler yaptığında ne olduğunu anlayamamıştık.
İkiside çıktıktan sonra bizde üstümüzü giyinip asansöre bindik. Daha doğrusu ben sadece altıma şort geçirmiştim. Şuanda üç tane erkek yanımda üstsüz duruyodu😁😁

Bizim kata geldiğimizde benim evime girdik.

"Duşa ilk kim giricek?"

"Ev benim ilk ben."

"Biz senle aynanda gireriz." Bajinin söylediği şey ile yerimde haraket edememiştim.

Sonra birden ne olduğunu anlayamadan odaya itilmiştim. Benle beraber Baji de.
____________________________
-479 kelime

Arkadaslar sınav haftam cok aktif olamıyacağım

apocalypse  // baji x reader.  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin