Song // Surf Curse - Freaks
🪸
o kadar bos bi gün geçirdim ki camdan atlıcaktım. Akşam mikeyler ile bulusucaktık bajinin sevgliside olucaktı.olmayan özgüvenim tamamen gidicekti herhalde.
Akşam icin hazırlanıyodum kapım caldı.
Kapıyı açtıgımda karşımda bu iki kişiyi beklemek en son düşüneceğim seydi
herhalde."Baji siz niye gelmistiniz? Çıkıcaktık zaten birazdan."
"Birlikte gideriz diye düşünmüstüm. Bu sevgilim mina." Kız aşırı güzeldi. Ağlamak üzereydim. Boğazımda olan şey yüzünden konuşamasamda titreyen sesim ile içeri
davet ettim."Hazırlanmam uzun sürmez. Beklebilir misiniz biraz?"
"Bekleriz tabii." Mina'nın söylediği şeyden sonra giyinme odama gittim. Başımı ovalayıp ne giyiceğime bakıyodum.
Elime gelen şeyleri üzerime geçirip odadan çıktım. Her zamanki parfumumu sıkıp içeri geçtim.
🫶🏽"Ya sizide burda beklettim kusura bakmayın. Hazırım çıkalım mı?"
"Çıkalım hadi." Mina hepimizden önce kapıya gitmisti. Ama mina yanımdan geçerken tanıdık bir koku gelmisti burnuma.
"Mina hangi parfumu kullanıyosun?"
"Neden ki?"
"Aynı gibi geldi." Kapının yanında duran parfumu gördü.
"Bende bundan kullanıyorum."
"İyiymis." Ayakkabılarımı giydikten sonra kapıyı kapatıcaktım.
"Bununla mı geliyosun? Yine üsüceksin üstüne bisey al." Bajinin bunu söylemesi hosuma gitmisti. Beni düsünmüstü. Ama almıcsktım. Kombinim suan guzeldi bozamazdım.
"Gerek yok üsümem."
"Bu sefer usursen ustumdekini vermicem." Bajinin bunu söylemesi ile mina ile bakıstık.
Kapıyı kitleyip üc kisi asansore bindik. Bajiyle mina el ele tutusuyodu ve mina bajinin omzuna kafasını koymustu bajide onun kafasının üstüne koymustu.
Karsımdaki görüntüye her baktıgımda icim paramparca oluyodu. Kimse beni bu sekilde sevmemisti.
Umarım onlar mutlu olurlar. Benim yerimede olsunlar.
Asansörden ilk ben inmistim. Ağlayacak gibiydim. Şuanda onların çocuğu gibiydim. Onlar arkamdan ben ise önden yürüyodum.
____________________________
-245 kelimeAsiri igrenc bi bolum oldu fikir gelmedi aklima
ŞİMDİ OKUDUĞUN
apocalypse // baji x reader.
Romancecigarette after sex started // 25/01/22// 💤💤 -eski olduğu için bir tık cringe!!!-