29

395 28 19
                                    


Cok huzurlu hissediyordum. Sicak kollarin arasindaydim. Gozumu actigimda bajinin gogsunde oldugumu fark ettim. Kapanan gozlerim ile etrafa bakindim. Bajinin evindeydik. Digerleride burdaydi.

Kafami hafifce kaldirip gozlerimi ovdum. Bajide kafasini direkt bana cevirdi.

"Iyi misin biraz daha?" Kafami hayir anlaminda salladim. Uzerimde de battaniye vardi.

"Yat dinlen istiyosan." Elini kafama atip saclarimi oksamaya basladi. Kafami olumlu anlamda sallayip gogsunde diger tarafa dondum. Kimseyi gormek istemiyordum.

Tek istegim suanda bu huzurlu kollarin arasinda dinlenmekti. Fakat aklimi dolduran dusunceler buna engel oluyordu. Hala aklimda o dokunuslar vardi.

Midemin bulanmasi ile hizla kalktim. Yeniden gozlerimden yaslar akmaya baslamisti. Tualete gidip kendimi rahatlatmaya calistim.

Bajinin gelmesi ile kafami ona cevirdim. Kapiyi kapatip o da yanima coktu.

"Miden mi bulaniyor." Olumlu anlamda kafami salladim.

"Dus almak istiyorum." Gozlerimden akan yaslara hala engel olamiyodum.

"Tamam ben sana kiyafet getiririm gir sen." Baji ne oldugunu anlamisti artik. Sues uyurken kazutora anlatmisti.

Banyodan cikip kendi odasina gitti. Dolaptan temiz bir havlu ve en buyuk tisortlerinden birini cikartti.

Kapiyi tiklatip giriceginde iceriden gelen hickirik sesleri ile icinin yeniden burkuldugunu hissetmisti.

Yavasca kapiyi araladiginda suenin icerde uzerindeki crobu cikartip aynadan vucudundaki yaralara baktigini gormustu.

"Baji igreniyorum kendimden." Baji iceri girip kapiyi kapatmisti. Gozleri suenin vucundaki yaralara bakarken ici acimisti.

Daha o dokunmaya kiyamiyoken tanimadigi adamlar dokunmustu.

"Bebegim bana olayin tam halini anlatmak ister misin?" Suenin belinden tutup tezgaha otutturdu.

"Yoko benj cagirmisti. Cok acil bjr sey var gel diye. Benim gerizekali kafam gitti tabi. Biraz tassak gecerim diye gittim. Sonra iki adam tuttu beni. Bayiltti. Sonra iste sey oldu bir yerde uyandim. Sandalyeye bagliydim. 3 Adam vardi." Anlatirken agzindan bir hickirik daha kacti.

Baji ise bir eli ile bacagini diger elide belinde oksuyordu.

"Sonra bi adam uzerime gelmeye basladi. Ben ise korktugumdan aglamaya basladim. Yeniden yasarim diye. O ustume gelince ben orosbu cocugu dokunma bana diye bagirdim. Sonra belimi tutup sikti. Ama cok sikti morardi."

Bajinin eli morarmis yere gitti. Bas parmagi ile oksayip yeniden suenin gozlerine bakti.

"Sonra iste kufur falan etti falan birden iplerimi cozup yataga bagladilar." Suenin agzindan bir hickirik daha kacmisti. Baji ise onaylan miriltilar cikariyodu.

"Sonra ilk biri geldi. Sonra digeri geldi. Ama yanlis anlasilmasin sikilmedim. En sonuncusunda biri ellerim tutup kucagina otutturdu. Bu sirada ustumde sadece ic camasirlarim vardi. Sonra tam altimi cikarticakkdn yoko geldi birakin dedi. Biraktilar."

Baji sinirden ne kadar bi elinin yumrugunu siksada belli etmemeye calisiyordu.

Karsindaki kizin bu kadar masumluguna ve caninin acimasina dayanamiyordu.

"Bu yaralar ve morluklar nasil oldu?"

"Bogazimi siktilar, ellerimi her tarafimi. O kadar igrenc siktilarki hemde. Elleri her tarafimda gezdi. Dudaklarida. O kadar pis hissediyorum ki baji. Kendimden igreniyorum."

Suesin hickiriklari yeniden cogalirken baji kiza sikica sarildi. Elinide saclarina atti.

"Dus al sen simdi. Bende sana bir seyler hazirlayayim tamam mi?" Sues kafasi ile onayladi.

apocalypse  // baji x reader.  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin