Song // Save You Tears- The Weeknd
🎧
Yunayla evden çıkmış Kazutora ile buluşacağımız yere gidiyorduk. Okulda bulusmaya karar vermistik.Telefonum çaldığında cebimden çıkartıp açtım.
"Kankisim nerdesinizz?"
"Otobusteyiz kapat müzik dinliyodum."
"Tamamm."
🌫
Sonunda otobüsten indiğimizde kulaklığımı çıkartmıştım. Her zamanki oturduğumuz masaya gittik.Kazutora arkası dönük telefona bakıyodu. Kazutora dışında baji ile mikey bir de chifuyu vardı. Onlarda kendi aralarında sohbet ediyodu. Bizi görmemişlerdi. Hayır yani Bajiyi kim çağırdıda geliyo buraya?
Kazutoraya seslendiğimde arkasını döndüğü gibi ayağa kalkıp yunaya sarıldı.
"Kankisim ya cok özledimm."
"Bende kankisim." Onlar sarılırken bende Kazutoranın yanına oturdum. Ben oturduğumda kazutorada oturdu.
Direkt bajiye baktım. Şuanda bakışıyoduk. İkimizde gözlerimizi çekmiyoduk. Çok zevkliydi.
Bacaklarımı kendime çekip oturmaya başladım. Hala bakışıyoduk. Ortam çok sessizdi. Büyük ihtimalle naptığımızı çözmeye çalışıyolardı.
Dayanamayıp gözlerimi çektim. Gözlerimi çektiğimde baji dayanamayıp hafif sırıtmıştı.
"Napmaya çalışıyodunuz anlamadım." Chifuyunun sorusu ile ona baktım. Bende bilmiyodum ki.
Sadece şuan bajiyle kavga edesim vardı.
"Ya seni kim çağırdı da geldin ben seni istemiyodum." Git sevgiline sen.
"Canım sıkıldı. Ayrıca Chifuyuda peşime takıldı ona niye kızmıyosun?!"
"Senle kavga etmek istiyorum. Ayrıca sevgilin benden daha mı değerli ona git sen."
"Ayrıldık biz ya." İyi olmus. Zaten kızı sevmiyodun belliydi.
"Tuh çok üzüldüm." Başımj mikeylerin tarsfına çevirdim. Onlar baya kaynasmıstı. Chifuyu ise bizi dinliyodu.
~
Hava kararmıştı ve canım çok sıkılmıştı. Tek aydınlık sokak lambalarıydı. Sohbet ediyorduk ama sıkılmıştım.Aklıma mükemmel bir fikir gelmisti aslında.
"Bisey diyeceğim."
"De kankisim."
"Ben cok sıkıldım. Basketbol oynayalım."
Söylediğim şey ile baji bana döndü ve güldü. Gülüsünü soldurucam senin simdi ney komik olan?"Ne gülüyosun?"
"Bu boyla mı oynucaksın?!"
"Of baji ugrasamıcam kalkın hadi." Masadan ilk ben kalkmıstım. Mikey bizim kavgalarımızdan bıkmıs gibi oflayarak kalktı. Asıl eğlence simdi baslıyo.
Oyuna baslamıstık. Ve cok eglemceliydi. Arada bajinin kafasına isteyerek top atıyodum. Mikey ayırmasaydı bizi birbirimizi yolardık.
Simdi o topu almaya çalısırken ben vermemeye calısıyodum.
"Ya bırak of." Topu alırsa napacagını biliyodum. 3. Kez aynı şeyi yaşıyoduk.
Eger ki atabilirse kapak cekiyodu ve ben sinirden köpürüyodum.
Baji en sonunda benim belimden tutup bana sarıldı. Chifuyuda topu elimden çekti. Baji beni bırakıp topu yakaladı.
Attığında kapak çekmemişti. Soktan ölücektim simdi. Elim ayagım dolastı birbirine. Bajinin beni bıraktıgı yerde öyle duruyodum.
Yakından gelen kokusu dokunusları altında eridiğim aşırı belli oluyodu. Sevgilisi cidden çok şanslıydı.
"Noldu ya bisey mi yaptım?" Baji yanıma geldi. Beni boydan süzdü. Sonra da omuzlarımdan tutup salladı.
"Of napıyosun salak. İyiyim herhalde bir sinirlendim atınca sen." Yalanım çok güzelmis. Sen benim daha seme tarafımı görmedin baji bi ara göstericem sana.
🐙
Okuldan çıkıp yürümeye basladık. Durak cok da uzak değildi. Geceleri dışarı çıkıp yürümeye bayılıyodum.Çoğu zaman bu aktiviteyi yapıyoduk kazutorayla. Sohbet ederek durağa gelmistik. Mikey ve Chifuyu ile vedalastık.
Otobuse bindiğimizde oturacak yer yoktu. Bu saatte neyin kalabalığı bu yani.
İnsanların arasından sıyrılıp bajiyle cam kenarında bir köşeye geçtik. Kazutora ile yuna oturacak yer bulmustu.
Ben cama döndüğümde camdan yansıyan arkamdaki bajiyi gördüm. Benim tam arkama yaslanmıstı. Nefessiz kalıcaktım neredeyse. Yüzümü ona döndüm.
Ben tutunması için olan demirlere yaslanmıstım, o da onlara tutunup üstüme egilmis gibi gözüküyordu.
Otobus biraz daha kalabalıklastıgında arkamı geri dönecektim o da olmazdı. Sıkıstım kaldım resmen burda.
"Noldu sıkıstın mı?" Gülerek söylediği şeye nedensizce kızarmıstım. Hoslandiğim kişiyle bu kadar yakın olmaya alısık değildim sonucta.
"Of sakin ol tamam yemicem seni. Ama tutun istersen bana kalabalıklastı baya. Ayrıca şu demirliklere dokunma."
Yandaki adamlara bakarak söylediği şeye karşı bende o tarafa döndüm. Onlarda demirlere tutunuyodu. Ve baji onlara tiksinerek bakıyodu. Haklıydı.
Adamlar beni süzüyodu ve çok rahatsız ediciydi. Yüzümü burusturup bajinin beline sarıldım. O da bir eliyle belime sarılıp cama arkasınj dönmüstü. Dayanamayıp kafamı göğsüne koydum.
O da bir elini saçıma attı. Allah'ın dengesizi. Delirticek beni cidden.
"Hoşuna gidiyo mu?"
"Gidiyor." Bu şekildd flörtlesmek hiç hosuma gitmiyodu aslında. Ama karsımdaki baji olunca baskaydı hersey. Aramıza kesinlikle mesafe koymalıydım Mikeyin dediği gibi.
Eve gelir gelmez uyumuştum. Yaklaşık 1 saatir uyanıktım ve telefona bakıyodum. Gruptan gelen bildirimler ile gruba girdim.
~
Giden gitmiştir gittiği gün bitmistir.Mikey
bugün havuza inelimKaxutora
olurMikey
tamam üçte inin sizBaji
tm____________________________
-616 kelimeUzun bir bölüm yaptım sizin içinn ama hep böyle flörtlesmeler olmucak biraz nazlı olucak kendileri🫥🫥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
apocalypse // baji x reader.
Romancecigarette after sex started // 25/01/22// 💤💤 -eski olduğu için bir tık cringe!!!-