13

573 36 11
                                    


Hava kararmıştı ve biz hala buradaydık. Baji bana arkası dönük oturuyodu ben ise onu izliyodum. Uykum gelmeye başladığında koltukta hareketlenip kafamı yasladım.

Baji bana döndü. "Uyuyacak mısın?"

"Vakit geçmiyo napayım."

"Kafanı omzuma daya istersen." Naz yapmam gerekiyo bi dakka.

"Yok ya iyiyim böyle." Kafamı tutup birden göğsüne yatırdığında istemsizce sırıttım.

"İstersen böylede yatabiliriz."

"İstemiyodum ama rahatmış." Aklıma gelen şey ile gözlerim açılırken Baji'nin üstünden kalktım. Baji'nin üstü yoktu lan!

Koltuktan kalktığım gibi ellerimle yüzümü kapatıp Baji'ye arkamı döndüm.

Tanrım normalde asla utanmazdım ama çocukla sevgili bile değildik!

"Noluyo lan?" Ya da dur ya vazgeçtim. Biraz Baji'le oynasam ne olabilirdi ki?

Tam karşına geçtiğimde oturup bana alttan baktı.

"Ne yapmaya çalışıyosun?" Tırnaklarımı kaslarında gezdirmeye başladığımda sanırım artık Baji'yi delirtmiştim.

Birden Baji beni koltuğa atıp üstüme çıktığında boş boş ona bakmaya başladım.

"Benimle oynama Lee Sues."

"Oynarsam ne olur?"

"Tanrım! Sen beni delirtmeye mi çalışıyorsun?" Üstümden kalktığında hafif sırıttım.

"Ne oldu ya ne yapmisim sanki?!" Bana döndü. Artık ikimizinde dayanamadığı noktaya gelmiştik. Gözlerimden dudaklarıma indiğinde kilit sesi geldi.

Zamanlamanıza sıçayım!

"Hadi yine iyisiniz normalde sabah çıkartıcaktık ama vazgeçtik." Baji dudağını ısırırken Kazutoraya döndü.

"Zamanlamana sıçayım kazutora." İç çekip odadan çıktı.

"Tüh ya tam bir şeyler olurken mi açtım! Allah beni kahretmesin ya of!" Kazutora ellerini yüzünün arasına alıp iç çekti.

Bende kazutoranın yanında geçip banyoya gittim. Kapıyı açamamam ile daha çok sinirlendim.

"Kim var lan içerde?!"

"Ben."

"Baji aç kapıyı tualetim var."

"Duşa giriyom."

"Ya salak mısın evin karşıda git kendi evinde duşa gir!!"

"Sues kaşınma kaşırım!"

"Sıkıyosa gel kaşı." Sırf şuanda banyodan çıksın diye yapıyodum. Ama ciddili kaşıyacağınıda biliyodum.

Kapı açıldığında içeri çekilmem bir oldu. Baji hemen ardından kapıyı kapatıp kitledi.

"Kendi evimde beni kendi banyoma mı kitliyosun?!"

"Sana kaşınma kaşırım dedim?"

"Evet?" Dilini dişlerinin üzerinde gezdirip üstüme yürümeye başladı. Kapı ile arasına aldığında banyonun kilidini açıp dışarı çıktım.

"Beni kolay kolay yakalayamazsın Baji Keisuke!!!" Bağırmam ile beraber koşarak Mikey'in arkasına saklandım.

"Arkadaşın beni sikiyo!" Mikey dediğim şey ile öksürürken Baji iç çekip yanıma yaklaştı. O yaklaştıkça ben Mikey'in arkasına daha çok saklanıyodum.

"Uğraşmıcam duşa ilk ben giriyorum."

"Ya hayır defol benim evim burası!" Koşarak banyoya gidip kapıyı kitledim. Ne oluyo ya hayatım iyice diziye döndü!

~
Duşum bittikten sonra banyodan çıktım. Mitsuya, Chifuyu, Mikey, Kazutora ve Draken salonumda oturuyodu.

E baji yok?

"Baji nerde lan?"

"Aşkın duş almaya gitti."

"Gitsin." Mikey'in yanına oturdum.

"Birazdan Bajiye geçicez içmeyi düşünüyoruz gelir misin sende."

"Belesse gelirim."

"Abla paran yoksa ben ısmarlarım." Kankisim yaa kazutoram canım.

"Olurr."

____________________________
-413 kelime

KENDİME SİNİR OLDUM ÇOK GARİP BİR BÖLÜM OLDU İMDAT

apocalypse  // baji x reader.  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin