🎧 Song // Romantic Lover
İki gündür işe gittiğimden dolayı Baji'yle göreşemiyorduk. Sonunda eve adımımı atabildiğimde anahtarı girişteki masaya fırlattım.
Ayakkabılarımı çıkartıp içeri girdim. Daha kötü olan şey Mikey buluşmaya çağırmıştı. Daha doğrusu toman toplantısı vardı. Ve beni de çağırmıştı.
Üstüme daha rahat bir şeyler giyip evden çıktım. Kapıyı kitlerken Baji'nin kapısına baktım.
Karşılaşırız sanmıştım. Çok da takmadan asansöre bindim.
~
Durakta yaklaşık 15 dakikadır otobüs bekliyordum. Bir ara yürüyerek gitmeyi düşündümde vazgeçtim.Tanrım Baji'nin arabası var neden beni almıyor da eziyet çektiriyor!
Ayağımı sertçe yere vururken, aynı zamanda söylenirken otobüsün gelmesi ile kalkıp bindim.
~
Otobüsten iner inmez Kazutoraya mesaj attım. Onları gördüğümde yanlarına gittim.Herkes gelmişti geç kaldım sanırım.
"Gelebildin sükür." Draken bana karşı söylendiğinde cevap vermeye götüm yetmedi. Sinirliydim şimdi yanlış bir şeyler söylerim boşver.
"Yanıma otur." Emredersin Baji.
"Emredersin baji." Gidip mitsuyanın yanına oturdum.
"Ya ben bıktım artık ikinizden!" Mikey'in bağırması ile ona döndüm.
"Noldu ya?!"
"Baji dürüst ol, aşık mısın?"
"Bilmiyom."
"Ya sıçayım senin bilmemene! Sue sen?"
"Bende bilmiyorum." Parmaklarımla oynamaya başladım.
"Ya kararınızı verin! Sürekli yavsıyosunuz bir şeyler yapıyosunuz utanmasanız sevisin yani." Mikey'in geri yerine oturması ile Bajiye baktım.
Gayet sakindi.
🎐
Herkes sohbet ederken biz Yuna ile konuşuyorduk. Emma ve Hina bize katılmıyodu. Kendi suyum olmadığı için Kazutoranın suyunu içiyodum."Ha bu arada söylemeyi unuttum ben sevgili yaptım." İçtiğim su boğazımda kalıyorken öksürmeye başladım.
Kazutora sırtıma vurduğunda daha çok öksürdüm.
"Amına koyayım mal mısın o nasıl vurmak boğuluyodum!" Öksürmem bittikten sonra yüzümü kazutoraya döndüm.
"Ne zaman yaptığını söyle hemen cabuk!"
Yuna ile aynanda söylediğimiz şeye şaşırırken kazutora cevapladı."Dün."
"Neden hiç bahsetmedin lan!"
"Ya yüzümüze bakmadın 3 gündür! Mesajlara zaten baktığın yok!"
"Çalışıyorum ben salak."
"Ha doğru. Unutmuşum lan."
Ne zaman tanışcaz?" Baji'nin söylediği şey ile kaşlarımı çatıp ona döndüm.
"Çok heveslisin galiba tanışmaya?"
"Ya ne alakası var Yarabbel alemin, neden arkadaşımın sevgilisine yavşıyım?!"
Doğru ne diyorum ben. O kadar şerefsiz değil.
"Hayırlı olsun ne diyeyim. İnsallah iki sahıs bir gün hislerini bilir!"
Chifuyunun bize gönderme yaparak konuştuğunu anladığımda düzelmiş kaşlarım yine çatıldı.
"Sus Chifuyu." Bu arada cidden bilmiyordum bajiye aşık olup olmadığımı.
~
2 saatlik görüşmemizin ardından saat 12 olmuştu. Ve ben şuan marketin önünde bajiyi bekliyordum.Yanıma gelen üç kişi telefondan başımı kaldırdım. çok komik görünüyodu şuan. Her neyse Sues ciddi ol!
"Bebeğim karşıma çıkan en güzel şey olabilirsin bugün!!" Bana yaklaşırken kaşlarım çatıldı.
"Nerden bebeğin oluyorum lan? Salın beni." Marketin içinden gözlerim bajiyi araken göremem ile stres olmuştum.
Tamam biriyle başa çıkabilirimde üçü ile çıkamazdım.
Dibime girdiğinde kendime hakim olamadım.
"Adamlığını sikeyim." Bacak arasına geçirdiğim tekme ile yere düşerken diğerleri ile bakışmaya başladık.
Boynumu kütletip diğerlerinin hamlelerini bekledim. Ama arkamdan gelen kişi sayesinde odak noktası ben değil, o olmuştu.
"Beyler yalnız bir kıza sarkıntılık yapmak mı? Sizin şerefinizi sikeyim!" Hepsi bir anda arkalarına bakmayıp koşarken kaşlarımı çatıp Baji'ye döndüm.
"Nerde kaldın!"
"Sıra vardı."
"Bana dövüş eğitimi versene."
"Olur veririm. Evde mi yemek istersin yoksa sahile mi gidelim?"
Yemek mi almıştı ikimize? Ağlıcaktım öküz baji nerde?
"Sahilde yiyelim." Başı ile onayladıktan sonra kolunu omzuma attı. Yürürken sessiz olmasından nefret etsemde dicek bir şey bulamıyordum.
"Bişey diyeceğim."
"De."
"Ben yanındayken korkmana gerek yok. Seni korurum."
"Korkmuyorum zaten." Gülümsememe engel olamamıştım. Bajiye gerçekten güveniyordum.
____________________________
༉‧₊˚✧. ೃ࿔
-517 단어
ŞİMDİ OKUDUĞUN
apocalypse // baji x reader.
Romancecigarette after sex started // 25/01/22// 💤💤 -eski olduğu için bir tık cringe!!!-