🎧Song // Girl of My dreams
🫶🏽
Kulağımdaki kulaklık ile otobüs bekliyordum. O kadar üzgündüm ki garip duygular içindeydim. Hem kendi halime hemde asık olma asamadındab geçmeme üzülüyorum.Otobüs geldiğinde kartımı basıp oturucak yer aradım. Cam kenarına oturup her zaman ki gibi hayatımı sorgulamaya başladım.
Otobüs durduğunda inip Kazutoraya yazdım. Okula girdiğimde onun gelmiş olduğunu gördüm. Şimdi bana ne kadar çok söyleniceğini biliyodum.
~🪸
"Sue nerde kaldın of. Sana 3 de hazır ol demiştim sen 4 de geldin.""Evime yakın sanki burası. Mikey gelmemiş. Yunayı aradın mı?"
"Of bi dur aradım işi varmış."
"Ya of." Şuanda en çok ihtiyacım olan kişinin işi vardı. Ayakta durduğumu farkedip, başımı ovalarken Kazutoranın yanına oturdum. Dizlerimide kendime çektim. Başımı içine gömüp ağlamamaya çalıştım.
"Ağlıyo musun lan?" Kazutoranın böyle demesi ile iki gözümden de yaşlar akmaya başladı.
"Ya ağlama dur gel." Kazutora bana sarıldığında kafamı onun omzuna gömdüm. Oturduğumuz yerden ne kadar sarılamasakta sarılmaya çalışıyoduk.
Kazutora ellerini sırtıma götürdüğünde daha çok ağlamaya başladım.
"Of bıktım senin şu depresifliğinden. Mutlu ol artık."
~🫧
"aa sues ağlıyo mu?" Gelen kişinin Mikey olduğunu anlamıştım. Kazutoranın omzundan çekilip dizlerimi yeniden kendime çekip kafamı içine gömdüm.Şuan cidden domates gibiydim kesin. Her ağladığımda çok kızarıyodum.
"Noldu niye ağlıyo?"
"Sormadım daha. Sue niye ağlıyosun?"
"Evden çıkarken Bajiyle sevgilisini gördüm. Çok güzeldi ve benden çok daha uzundu. Bajiyle bana selam vermeden yanımdan geçtiler."
Boyum kısaydı ve bu beni çok üzüyodu.
"Ya baji çok mal bir insandır. Canı istediğinde yapar canı istemediğinde yapmaz. Zorlama yani onu."
"Ha yani canı istediğinde birisini paramparça eder istemediğinde de sever mi?" Başımı kaldırıp söylemiştim bunları.
"Yani öyle değil. Senden hoşlandığını bilmiyo sevgilisi var yani. Vazgecsen daha iyi olur senin için. Sevgilisiylede sürekli kavga ediyo zaten."
"Ben canım istediğimde birisinden vazgeçip canım istediğimde aşık olamıyorum maalesef." Sakinleşmeye çalışıyodum.
~🧩
Kazutoranın uzattığı suyu içtim. Yaklaşık bir saatir oturuyoduk çok sıkılmıştım. Oturmaktan her tarafım ağırdı yani."Kazutora ben gidiyorum."
"Nereye ya? Daha bitmedi konuşucaklarımız."
"Sıkıldım ben görüşürüz." Sözünü dinlemeden kalkıp çıkışa ilerledim.
Artık eve gitmek istiyodum. Evde yemek olmadığı aklıma geldiğinde bi de bununla mı uğraşıcam diye düşünüyodum.
Dışarda yemeyede çok üşendiğim için durağa doğru yürüyodum. Parkın içinden gidiyodum ve ilerdd oturan Baji ve Chifuyu gördüm.
Yanlarına gitmek isterdim ama Bajiye çok sinirliydim. Onları gözmemezlikten gelmeye çalıştım.
Hava karamıştı. Baya olmuştu akşam olalı.
~🫶🏽
"AA sue gelsene buraya!!" Chifuyunun bağırması ile küfür edicektim. Durakta oturmuş müzik dinleyip yunayla mesajlaşıyodum tam sinirim geçmişti. Onlar nerden gördü ki beni?!Arkamı dönüp Chifuyuya baktım.
"Chifuyu otobüs gelicek şimdi olmaz!!"
"Tamam o zaman sonra görüşürüz!!"
"Görüşürüz." Bağırarak konuştuğumuz için çoğu insan buraya bakıyodu. Son söylediğimde sessiz çıkmıştı.
Görüşmeyelim demek isterdim ama neyse.
____________________________
-421 kelime
🌫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
apocalypse // baji x reader.
Romancecigarette after sex started // 25/01/22// 💤💤 -eski olduğu için bir tık cringe!!!-