yara

410 27 21
                                    


into It / I was never there

Otobus yolcugu cok kotu gecmisti. Tum yol boyu baji omzunda uyuyup beni uyutmamisti.
____________________________

"Baji yeto amina koyayim yeto." Kucagimda yatiyodu ve ustune ustluk cam kenarini almisti. Surekli sacini oksamami istiyodu.

"Ya uyuyamiyorum lutfen." Sinirli bir sekilde sac diplerini oksamaya basladim.

"Uyu artik yeter."
____________________________

Sabah 6 gibi otele ulastik.

Gelir gelmez hepimiz odalara dagilip uyuduk. Suanda saat sabah 10 du. Tum gece uyumayip sanki cocugummus gibi bajiyi uyutmustum. Ve sabah drakenin kapimiza dayanayip tekmelesi ile uyanmistik.

"Draken senin amina koyarim yeter." Sinirle yataktan kalkarken bagirdim. Kapiyi acar acmaz catik kaslari ile bekleyen draken ile karsilastim.

"Hadi amina koyayim kalkin biz kalktik hazirlandik gidiyoruz aq."

"Tamam defolun gidin geliriz birazdan." Kapiyi yuzune kapatip bajiye dondum. Okuz gibi uyuyodu tassaksiz herif.

Adimlarimi yataga yonelttim ve yanina geldigimde omzunu yumrukladim.

"Ahhh napiyosun!" Hayatimda bu kadar feriha bir insan gormedim.

"Kalk orosbu cocugu kalk artik okuz gibi uyuyosun yeter." Kafasini yastiga gomup oflayarak kalkti.

Kalktiktan adimlarini direkt banyoya yoneltti. Bende bikinimi ve giyiceklerimi cikarttim. Kahvaltidan sonra direkt havuza veya denize giderdik buyuk ihtimalle.

Bajide banyodan ciktiginda diger islerimizi halledip otel odasindan ciktik.

~

Kahvaltiyi ettikten sonra havuza gelmistik. Yine her zamanki gibi herkes havuzdayken ben kahvemi icip izliyodum.

Bajide havuzdan cikip yanima geldi. Sacini toplamisti islanmamasi icin.

"Gel hadi ben tutcam." Bajinin dedigi ile kafami hayir anlaminda salladim.

"Sen eglenemiyosun oyl-" Baji cumlemin devami umrunda degilmis gibi beni kucagina almisti.

Merdivenlerin oraya geldigimizde bacaklarimi siki bir sekilde bajiye sarmistim. Ellerimide boynuna.

Merdivenden inip havuza girdigimizde soguk su yuzunden yuzumu burusturdum. O suyun icinde yavas yavas hareket ederken ben daha cok sariliyordum.

"Baji biraz cabuk amina koyayim." Kazutoranin bagirmasina karsilik bajide bagirdi.

"Kucagimda bi bebek var amina koyayim ucamiyorum napayim." Onun bebek diyisine istemsiz gulerken kafami omzuna bastirmistim.

~
Havuz keyfimiz bitmis odalara ayrilmistik. Saat 6-7 gibi cikmistik. Simdi otel odasinda bajiyle once kim dusa giricek kavgasi yapiyorduk.

"Baji lutfen ya babalar bebeklerine oncelik vermez mi?" Baji bunun dememle ictigi suyu kusarken yanina gidip sirtina vurdum.

"Defol git gir tamam." Yuzumdeki zafer siritisi ile banyoya ilerledim. Arkamdan kapiyi kapatip ustumu cikarmaya basladim. Suyu acip kuvete girdim. Aniden kapinin acilmasiyla korkarak arkami dondum.

"Ama tek basina giriceksin demedim." Yuzundeki siritisi ile ustunu cikarmaya basladi. O cikartirkende bende kafami cevirip duvarla bakismaya basladim.

Yanima gelip kuvete girdiginde icimdeki stres gittikce artiyordu.

Beni belimden kucagina cektiginde dudaklarimi isirmaya basladim.

"Lan bjr sey yapmicam sende ne strese girdin." Diyip sarildi. Kafasini boynuma gomup icine kokumu cekerken konusmaya basladi.

apocalypse  // baji x reader.  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin