yuna sues gecmis

300 14 34
                                    


🖇💌
Suesin üniversteye başladığı ilk gündü. Kazutora ile kantinde oturuyolardı. Sonrasında yanlarına gelen iki kız ile ikiside oraya döndüler.

"Şey kusura bakmayın ama oturabilir miyiz?" Yuna'nın sorduğu soru ile etrafımızdaki masalara baktım. Başka yer yoktu.

"Oturun." Dedim. Onlarda gülümseyerek oturdular.

"Ben Yuna." Diyip elini uzattı bana. Gülümsemesi gerçekten çok güzeldi. İnsanın içini ısıtıyordu.

"Bende Sues." Dedim. Daha sonra yanındaki kıza döndüm.

"Lia." Dedi gülümseyerek. Onunlada el sıkıştıktan sonra elimde olan hala dumanlar çıkan kahveden bir yudum aldım.

"Hangi bölümdesiniz?" Diye sordu yuna.

"Psikolaji." Dedim.

"Bende ne tesadüf!" Onunla aynı sınıfta olmak garip bir şekilde beni içten mutlu etmişti.

"Okul çıkışı bir şeyler yapmak ister misiniz?" Diye sordu Lia.

"Bizim bölümün ilk günü olduğu için fakültede parti gibi bir şey varmış." Diye cevapladım.

"Evet duymuştum." Diye ortaya atladı lia.

"Göt elliyolar fakültede." Yunanın dediği ile tam içmekte olduğum kahve yudumu burnumdan gelirken hızla peçete aldım.

"Ayy özür dilerim birden söyledim bende." Dedi ve hemen yanıma geldi.

"Yandın mı acıyo mu bir yerin?" Diye sordu endişeli yüzü ile. Çok yakındık.

Aramızda çok az mesafe vardı.

Yakından kusursuz bir yüzü vardı. Kusursuzdu.

Etkisinden çıkıp hayır anlamında kafamı salladım. Gülümseyerek peçeteyi elimden alıp kendisi silmeye başladı.

Bu his ne?

Gözlerimi yüzünden başka bir yerr çeviremiyordum.

"Yedin bitirdin beni yeter." Dedi gülerek. Kendimi anlık kötü hissederken özür dilemiştim.

"Telefon numaranı versene." Dedi.

"V-veriyim." dedim. Kekelediğim için kendime içimden küfür ederken yüzüne bakmamaya çalışıyordum.

"Lia telefonumu versene." Diye söyledi yuna. Telefonunu alınca bana verdi. Arama yerine girip kendi telefonumu tuşlarken bakışlarını üzerimde hissediyordum.

"Al." Dedim normal bir ses tonuyla. Telefonunu elimden alıp yine o gülümsemesini gösterdi.

"Dersim başlamak üzere. Sonra görüşürüz!" Dedi ve eliyle öpücük attı. Arkasından baka kalmıştım. Güzelliği ile resmen kendimden geçmiştim.

Etrafıma bakındığımda kazutoranın gitmiş olduğunu gördüm. Çoktan dersi başlamıştı kesin. Bende daha fazla gecikmemek için masanın ğstünden telefonum ile çantamı aldım.

---

Fakültedeki parti için hazırlanıyordum. Üstüme saten pembe dar bir elbise giymiştim. Çanta olarakta küçük bir el çantası almıştım.

Dumanlı makyajım ile kombinim çok güzel duruyordu. Düzleştirdiğim saçları kulak arkası yapmıştım ve gümüş zarif kolyemi ortaya çıkarıyordu.

Aynada son kez kendime baktıktan sonra kapıya adımlayıp ayakkabılarımı aldım. Girişteki pufa oturup pembe ayakkabılarımın iplerini bağlamaya başladım. Telefonumu açıp kazutoranın numarasını tuşlarken evden çıkmıştım.

apocalypse  // baji x reader.  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin