이십 육

382 34 25
                                    

༉‧₊˚✧.* ೃ࿔
1 Hafta. Koskoca bir haftadir ne birisi aradi, ne de yazdi. Umrumda da degildi. Tek istegim suanda yasananlarin hepsini unutmak. Evin her kosesi anilar ile doluydu ve bunu kaldiramiyodum.

Gozum yeniden dolmaya baslarken bu sefer izin vermedim. Aglamin ne anlami vardi?

Aglamayacak kadar yorgun hissediyordum. O kadar cok daraliyordum ki.

Evin her kosesi, her kosesinde bir ani vardi. Duvari izlerken bile anilari hissediyordu. Ruhu darariyordu bu evde.

༉‧₊˚✧.* ೃ࿔

"Baji dur artik tamam ozur dilerim!!" Yaklasik 15 dkdir bajinin kafasinda sarap patlattigim icin evde kovaliyordu. Gruptakiler ise sadece oturup izliyordu.

En sonunda tekli koltugun ustune cikip soluklanmaya basladim.

"Ulan bes dk once dustan ciktim ne serefsiz insansin." Baji belimden tutup kendine cektiginde ona ustten bakiyordum.

Koltugun ustunde ayakta oldugum icin boyum ondan uzundu. Gulerek ona bakmaya basladim.

"Yalniz 10 dkdir kopekle kedi gibi kosuuyosunuz yorulmadiniz mi amina koyayim." Draken soylendikten sonra baji beni belimden tutup kucagina aldi.

"Kucuk hanimefendiyle azcik bj isimiz var hemen geliriz!!"

"Baji birak beni lutfen!" O beni kucaginda diger odaya tasirken sadece yardim istiyodum.
༉‧₊˚✧.* ೃ࿔

Gelen anilar ile gozumden yeniden yas akarken elimin tersi ile sildim. Kazutora en yakin arkadasimdi ve yokoyu korumak icin ondan uzak duramazdim.

Hata yapmisti evet ama bu onunla bir daha konusmayacagim anlamina gelmiyor.

Sonuc olarak yoko da masum degil. Baji ile beni aldatmisti. Kasar ya orosbu. Siktirsin gitsin karsima cikarsa sacini basini yolucam onun.

Evden ciktigimda yoktu zaten. Tek yaptigim duvari izleyip kendimi zehirlemekti.

1 Hafta sonrasi ilk defa mesaj gelen telefonumu elime aldim.

                                  ---

Mikey
endiselenmeye basliyorum

Draken
oglum dedim size
gidelim evine diye

Mikey
LAN IKISIDE GORDU MESAJI

Sues
iyiyim amk ben

Mitsuya
bok iyisin
Gelip kandirma bizi burda

Sues
bana etki etmiyo oglum bunlar
ayaktayim gucluyum

Mikey
aynen
bencede
her bajiye geldigimizde
balkonda nasil pufur pufur
ictiginu goemuuoruz zaten
(endiselendirmemek icin iyiyim diyosun ya daha cok endileniyorum.)
(kim bilir ne halde suan)

Chifuyu
kanka sende niye yuzune
vuruyosun amk
(umarim zarar vermemistir kendine)

Mikey
ulan gpruldu atma baji

Chifuyu
yemek yedin mi sue

Sues
en son dun kahve icmistim
sayilir mi

Draken
amina kodugumun oluceksin
kapina dayanmaya geliyoruz

Sues
tm

apocalypse  // baji x reader.  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin