스물 둘

437 34 11
                                    

༉‧₊˚✧.* ೃ࿔

Olayin uzerinden 2 gun gecti cok da siklemedim. Arkadasimin sevgilisiydi sonucta ayni parfumu kullaniyo olabilirdik.

Simdi ise bajinin evinde bizimkiler ile oturuyoduk. Daha dogrusu ben oturmuyodum cunkh oturcak yer yoktu.

Mutfakta yuna ile karsilikli sigara icerken iceriden Draken bagirdi. Bagirmak yanlis oldu kisnedi resmen.

"Iceri gelin lan!"

"Anirma geliyoruz." Sakin cevabimdan sonra sondurup iceri girdik.

"Oturcak yer yok amina koyayim kayin lan!" Mikey ile Chifuyunun arasina kendimi tikistirmaya calisiyodum.

"Ya siktir git sikistim!" Diye bagirdi Mikey.

"Mikey sana elimin tersi ile bir carparim gorursun sikismayi." Arkama yaslanip kollarimi gogsumde birlestirdim.

"Bebegim kucagima oturabilirsin niye ordasin!" Baji mizmizlanmaya baslamisti bile. Kafasini arkaya atip trip atarken goz devirip yerimden kalktim.

Onunde durdugumda kafasini bana cevirdi ve belimden cekip otutturdu.

"E baji arkami goremiyorum boyle."

"Beni gor yeter." O belime sikica sarildiginda gulumseyip bende onun beline sarildim. Ben baya asik olmusum.

Kafami onun omzuna koydum.

"Mikey yaninda telefonum var firlatsana." Oturdugum yerden mikeye seslendim.

"Al." Baji tek eli ile tutup bana verdi. Acip bildirimlere bakarken ficlerimden gelen bildirimleri gordum. Yeni bolumleri gelmisti.

Okumak icin pek uygun bir vakit degil ama neyse. Bajilerde oyuna baslamisti zaten.

Fici okumaya basladigimda gelen sahne yuzunden yerinde kipirdandim. Kufur ederdjmde neyse. Ben yerime yeniden sinerken baji bir sey oldugunu fark etti.

"Bebegim noldu? Rahat mi degilsin?" Eliyle yuzumu tutup gozumun icine bakti.

"Hayir gayet iyiyim ben." Yuzumu yeniden boynuna gomerken hafif kikirdadi.

"Guzelim istersen durabilirim?"

"Ne diyon baji ne durmasi. Oyundan bahsediyosan devam et."

Kulagima egilip sessiz bir sekilde konustu.

"Hayir nasil zonkladigini hissediyorum yani. Farkinda degilsin ama bacagima surunuyosun." Tanrim koca bir siktir.
Suanda cehenneme gitmek istiyorum. Hayat bana fena soktu suan.

"Baji siktir git oyununu oyna!" Tam kalkacakken gulup belimden yine tutup kulagima egildi.

"Yardim edeyim?" Senin yavsak dayi modunun amina koyayim.

"Ne yardimi lan defol." Yeniden yerime kedi gibi sinerken daha genis bir sekilde gulumsemisti.
____________________________
༉‧₊˚✧.* ೃ࿔
-302 단어

sey gibi oldu baskalarinin yaninda fic okumayin reklami

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

sey gibi oldu baskalarinin yaninda fic okumayin reklami

apocalypse  // baji x reader.  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin