yok mu bi sansım daha?

217 18 0
                                    


"Yok değil mi bir şansım daha?" Adımlarımı durdurup bajiye döndüm. Bana bakmadan yeri izliyordu. Bakışlarımı üzerinde hissetmiş olacak ki bana döndü. Ben onun arkasında kaldığım için bedenini bana çevirdi.

"Seni tamamen dinlemeden yorum yapmak istemiyorum." Dedim. Onu tam dinlememiştim. Belki de suçu yoktu.

"Şimdi değilde başka bir zaman kafamız düzgün olduğunda konuşalım." Haklıydı. İkimizinde üzüntüsü vardı.

"Tamamdır." Dedim ve küçük bir koşu yapıp ona yetiştim. Yuna'nın durumu iyiydi. Biz de yürüyüş yapmak istemiştik.

"Yuna'yı çok özledim. O varken olan mutluluğumu istiyorum." Dedim.

"Benimle olan mutluluğunu özlemiyor musun?" Hiç beklemediğim bir soruydu. Ayrıca bu olan şeyler yüzünden Baji aklıma bile gelmemişti. Belki de son olanlardan sonra ondan soğudum diye düşündüm.

Fakat cidden, onunlayken hissettiğim huzuru bir başkasıyla hissetniyordum ki ben. Bajiye özeldi.

Fakat mutluluk açısından baktığımda, ben bajiyle olduğum zamanlarda mutsuzdum. Anlam veremiyordum şu anda hissettiklerime.

"Bilmiyorum baji." Dedim onun ne hissedeceğini düşünmeden.

"Nasıl bilmezsin Sues? İki senedir beraberiz iki sene boyunca bilmiyor muydun? Ayrıldıktan sonra mı bilmiyorum oldu?" Dedi adımlarını durdurup.

Söyledikleri beni de durdurmuştu.

"Uzatma Baji sonra konuşuruz." Dedim ve onun önüne geçip yürümeye devam ettim.

"Ne demek uzatma sues? Ben seni hep dinledim her zaman sorduğun soruları yanıtladım aklında hiçbir zaman soru işareti bırakmadım ben. Ve ben seni hiçbir zaman geçiştirmedim. Şimdi sen neden benim aklımda bir sürü soru işareti bırakıp beni geçiştiriyosun?" Adımlarını hızlandırıp yanıma geldi. Sesi hafif yüksek çıkmıştı. Sesli bir nefes verip bajiye döndüm.

"Aklında soru işareti bırakmadım baji. Bilmiyorum dedim bu son olanlardan sonra ne hissetiğimi bilmiyorum." Gözlerime öyle derin bakıyordu ki gerçekten ne hissettiğini anlamıyordum.

"Beni anlamadan dinlemeden hemen benden uzaklaşabildin mı sues? Bu kadar mı kolaydı benden uzaklaşabilmek ha?"

Çok abartıyordu gerçekten. Daha fazla uğraşmak istemiyordum.

"Baji uzatma konuyu artık! Sonra konuşalım arkamdan gelirsin." Dedim ve adımlarımı hızlandırdım.

Ama arkamda nasıl bir keisuke bıraktığımdan haberim yoktu.
____________

Ben hastaneye gelmiştim fakat baji hala yoktu. Yuna odaya alınmış durumu gayet iyiydi. Şu anda da odada ki koltukta yatıyordum. Ayaklarımıda Chifuyunun üstüne uzamıştım.

"Lan çek ayaklarını yeter." Hayır anlamında kafamı salladım ve gözlerimi kapattım. Uykusuzdum ve yorgundumda.

"Oğlum baji nerde?" Diye sordu Kazutora.

"Kanka bilmiyorum tartıştık birazcık." Kazutora oflayıp arkasına yaslandı.

"Ne aksiyonlu hayatımız var abi mutluluk yasak mı bize?" Diye konuştu kazutora.

"Cidden amına koyayım ya. Bir an önce atlatalım şunları." Dedi chifuyu. Ben ise yorum yapmamıştım çünkü uyumak üzereydim.

***

askolar ya sey selam😅😅

aktıf olamadım cunku ınanılmaz cokusteyım bı surede aktıf olabılcegımı sanmıyorum hepınızden ozur dılerım

angstden vazgectım yakın zamanda da fınal yapacagım zaten

sevıyorum hepınızı💋💋

apocalypse  // baji x reader.  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin