스물네

386 33 14
                                    

༉‧₊˚✧.* ೃ࿔

"Bebegim dikkatli ol." Bajiyle 1 haftanin sonunda gorusebilmistik. Suanda mutfakta beraber yemek yapiyorduk. O da arkamdan belime sarilmisti.

"Bir sey sorabilir miyim?" Dedi baji kafasini boynuma daha cok sokarken.

"Hm?"

"Ailen nerde?" Gelen soru ile cevap vermedim sadece oylece durdum.

"Siktir et simdi bunlari telefonun ekrani kapanmis acsana tarifi goremiyorum." Kafasini boynumdan cekip tek eliyle ekranimi acti. Diger eli ise hala belimdeydi.

Ustume gelmek istemedigini biliyordum. O yuzden bu konu hakkinda baska bir dememisti. Yemek yapmaya devam ederkwn gruptan gelen bildirime tikladim.

"Bebegim bir yerlerin agricak oturup beklesene." Bedenimi bajiye cevirip soyledim.

"Ayrilmak istemiyorum." Bebek gibi hallerine kikirdadim.

"Bitmek uzere otur sandalyeye beni bekle." Yanagini optugumde o kendisine daha cok yaklastirip dudagimi optu.

Sonrada gidip sandalyeye oturdu. Beni sandalyeden suzmeye devam ederken gulumseyip onume dondum. Gruptaki mesajlari okumaya basladim.

~
Giden gitmistir gittigi gun bjtmistir.

Mikey
ya bunlar niye bakmiyo cikdircam

Draken
basimi sisirdin sus bi

Mitsuya
insanlarin ozel hayatlari
var amk salin

Mikey
BAKTI SONUNDA
SUE
CANUK
BAK

Sues
he cnm
noldu
LAN
KAZUTORA NIYE CIKTI

Mikey
ONU ANLATIXAM
FELAKWT
SEYLER LLDU
STABBER COKTI AMKK

Draken
kizi strese sokma

Sues
NE DIYOSUNZ AMK
NOLDU CANUK ANLAT

Mikey
ULAN
YOKOYU ALDATMIS
BIZDE
YOKO STABBER CIKAR
SANIYODUK

Sues
ne
kazutora yapmaz abi

Mikey
inanmiyom mu lan bana
git kendin konus
(goruldu)

                                    ---

Sues
kazutora naptin oglum sen

Kazutora
sende mi amk
neden bu kadar abarttiniz
anlamiyorum
sanki siz sevgiliydinuz yokoyla

Sues
kanka dalga falan mi geciyon
hic komik degil

Kazutora
ne dalgasi knk
salin beni lutfen kafami dinlemek
istiyorum

Sues
siktir git

                                     ---

Telefonumu sinirle tezgaha biraktim. O sirada telefonu ile dizi izleyen baji bana dondu.

"Noldu lan?"

"Kazutora yokoyu aldatmis." Baji sanki kendisi aldatilmis gibi tepki vermisti.

"Ne diyosun amk?!"

"Gruba bak."

"Bakamam suan ciddi mi bu amina koyayim bende yoko stabber saniyodum!"

"Stabber olayi nerden cikti simdi?"

"B-Bir sey degil ne olucak oylesine soyledim." Telaslanmasindan dolayi icimde bir suphe duysamda bajiye guveniyordum. Takmayip isime geri dondum.

"Sues sanirim seninle bir sey konusmamiz gerekiyor."

____________________________
༉‧₊˚✧.* ೃ࿔
-324 단어

kisa kestim cunku yarin diger bolumde devam edicem iyi geceler!!!

apocalypse  // baji x reader.  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin