05********: Sana neden inanayım?
Siz: Neden inanmayasın?
Siz: İstersen kanıtlarım:)
05********: Kişisel bilgilerime nereden ulaştın?
Siz: Fotoğrafını çekmiştim , seni adamı öldürürken gördüğümde .
Siz: E tabi bir polis için fotoğrafından annenin kızlık soyadını bile bulmak çocuk oyuncağı.
Siz: Şimdi inandın mı babamın polis olduğuna?
05********: Babana benim fotoğrafımı gösterip gbt'mi mi istedin?
Siz: Leöfpcmeşxlsk
Siz: Korkma kız , her şeyi ben kendim hallettim. Babamın ofisinde:)
Siz: Bir katil olmasak da bizde de var gizli saklı işler.
05********: Babanın polis olduğuna hâlâ inanmıyorum.
05********: Baban polis , sen ofisine gidiyorsun , kafana göre milletin gbt'sini alıyorsun . Bu imkansız .
05********: Eğer benim gbt'mi sana veren kişi baban ise bu babanın mesleğini kaybetmesine bile yol açabilir ve aklı başında bir polis bunu yapmaz.
Siz: Babamla ilgisi yok zaten, ben kendim gizlice aldım.
05********: Ne yani , bir katil gördün cinayet işlerken ve babanı aramak yerine fotoğrafını çektin sonra da ben bununla biraz uğraşayım mı dedin?
05********: Saçmalık! Sana inanmamı bekleme.
Siz: Sen kaşındın ERAY ÇETİN!!
Eray'ın profiline tıkladım ve onu 'ERAY ÇETİN' diye kaydettim. Birkaç saniye ismine bakıp tekrar düzenle kısmına gelerek ismini sildim ve 'Yakışıklı Katil' olarak düzelttim. Yakışıklıydı şerefsiz.
Daha sonra babamın mesaj kutusuna gelerek yazmaya başladım;
Siz: Babaaaaaa!!!
Babam: İşim var Asel , sonra konuşalım mı önemli değilse kızım?
Siz: Önemli bir şey konuşmam lazım baba seninle .
Siz: Ne zaman dönersin ?
Babam: Bir sorun mu var?
Babam: Sabaha karşı geleceğim.
Siz: Tamam o zaman sabah konuşuruz.
Siz: Görüşürüz baba, dikkat et kendine .
Babam: Sende güzel kızım.
Babamın mesaj kutusundan çıktım. Babama her şeyi anlatacaktım tabii ki . Böyle bir şeyi neden saklayayım ki ? Sadece birazcık eğlenmek istedim o kadar. Bu olay daha fazla uzamamalı. Eray'ın öldürdüğü adam dün akşam kayıp ihbarıyla haberlere çıkmıştı. Çocukça düşünüp böyle saçma bir şey yaptım ve artık son verme zamanı. Her şeyi anlatacağım babama. Her şeyi...
*********
Oy verirseniz çok sevinirim. En kısa zamanda yeni bölümde görüşmek üzere
✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suç Mahalli | Yarı Texting
Teen FictionSiz: Her şeyi biliyorum!!! 05********: Ne saçmalıyorsun? 05********: Kimsin? Siz: Gördüm diyorum... 05********: Neyi gördün? Siz: Her şeyi:) ✨ DÜZENLİ BÖLÜM YAYIMLANMAKTA✨