Titreyen ellerimi Eray'ın nabzını kontrol etmek için boynuna uzattığımda , Eray bir anda gözlerini açmıştı. Çığlık atarak geri çekileceğim sırada beni kolumdan tutmuş ve yere uzanmamı sağlamıştı.
Beni yere yatırdı ve beni ayaklarının arasına alarak iki eliyle , iki elimi yere sabitleyerek sımsıkı tutmaya başladı. Çırpınarak ondan kurtulmaya çalışsamda nafile, benden katbekat güçlüydü asla ona engel olamıyordum.
Korkudan gözlerim dolarken Eray ürkütücü bir kahkaha attı " Zavallı kız." Dedi ve üzerime doğru eğilerek devam etti. Yüzü yüzüme çok yakındı , nefesini hissedebiliyordum .
"Nereden buluyorsun bu kadar ucuz numaraları?" Kafana taşla vurdum beyinsiz, neresi ucuz bunun.
Aynen , adam kanlar içinde yerde yatıyor şuan. Güzel taktik...
"Ne yapacaksın , öldürecek misin beni ?" dediğimde tüylerim ürpermişti. Eray sırıtarak " Bilmem , belki de." Dedi ve yüzünü biraz daha yüzüme yaklaştırarak " Ama bence öldürmeden önce-" dediğinde bu iğrenç cümleyi tamamlamasına izin vermeden suratına tükürmüştüm.
Zaten dibimde olan suratı tükürülmeye gayet müsaitti. Eray gözlerini kapatarak üzerimden doğruldu ve koluyla suratını temizledikten sonra ayağa kalktı. Eray'ın bu ani hareketi ürkmeme sebep olmuştu.
Eray hızla eğilerek kolumdan tuttu ve beni de kaldırdı. Kalkmış olmama rağmen kolumu bırakmadan aynı hızla kulübeye doğru yürüyorduk. Daha doğrusu o yürüyor beni de sürüklüyordu. Hiç konuşmaması beni daha da korkutuyordu.
"Ya ne istiyorsun benden ? Bırak beni! " Dedim en sonunda bu sessizliğe dayanamayarak. Eray hızını hiç azaltmadan aksine daha da hızlanırken bana cevap verdi. " Babana her şeyi anlatmaya giderkenki rahatlığın nerede Asel? Ne bu gerginlik?" Dedi dalga geçercesine.
"Eray ben-" dediğim sırada lafımı kesti.
"Eray değil, Burak." Dedi ve sanki bir şeye sinirlenmiş gibi kolumu daha çok sıkarak hızını daha da arttırdı , neredeyse koşuyorduk.
"Ne?"
"Duydun işte." Dediğinde kulübeye gelmiştik. Beni tekrardan sandalyeye bağladığında ben hâlâ ' Eray değil, Burak ' kısmında kalmıştım.
"Babamdan kaçmak için isim değiştirmiş olman, senin gerçek adının Eray olduğunu değiştirmez." Dediğimde bana 'sen ciddi misin?' bakışları atıyordu.
"Babandan kaçmak için isim falan değiştirdiğim yok. Benim adım Burak. Ayrıca amacım babandan kaçmak olsa kapı komşunuz olmak gibi bir aptallık yapmazdım değil mi Asel?" Dedi üstüne basa basa. Bu imkansızdı. TC kimlik numarasına kadar araştırdığım adamın isminde mi yanılacaktım? Ayrıca günlerce onunla Eray olarak mesajlaştım ve konuştum, buna şimdi karşı çıkmasının sebebi ney? O kadar zamandır neredeydi?
"Buna inanmamı mı bekliyorsun şuan?" Dedim alaylı bakışlarımı ona atarken.
"İnanmaman gerçekleri değiştirmez." Dediğinde ise histerik bir kahkaha attım.
"Eray , hâlâ ciddi ciddi bana isminin Burak olduğunu mu savunuyorsun cidden?" Dediğimde Burak olduğunu iddia eden ama aslında Eray olan şahıs bana göz devirerek , çalan telefonuyla birlikte kulübeden ayrıldı.
On beş dakika sonra tekrar girdi kulübeye. Bu adam sürekli on beş dakika boyunca kiminle konuşuyor? Hayır yani dakikası da şaşmıyor ? Nasıl ayarlıyorsa artık...
Eray telefondan bir süre , birisi ile mesajlaştıktan sonra telefonu ağzına yaklaştırdığında ses kaydı attığını anlamıştım.
"Beş dakika içinde burada olmazsan belanı sikerim!" Dedi ve ses kaydını gönderdi. Ettiği küfre karşı gözlerimi devirdim. Ahlâksız herif...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suç Mahalli | Yarı Texting
Teen FictionSiz: Her şeyi biliyorum!!! 05********: Ne saçmalıyorsun? 05********: Kimsin? Siz: Gördüm diyorum... 05********: Neyi gördün? Siz: Her şeyi:) ✨ DÜZENLİ BÖLÜM YAYIMLANMAKTA✨